Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv.
volt fent a galériában egy képsorozat. fekete leültetett simo volt rajta, oldschool stílusú. csak nemtalálom...
ha valaki tudja hol van, lécci linkelje már be.
koszi
az első és hátsó fékdob belső méreteit nem tudod véletlen ?

elsőbe ha jól emlékszem valaki említette hogy 6 centis távtartó kell, a hátsó lenne kérdéses hogy a lánckerék miatt mennyivel kissebb.
Nemtom.
A simson saját dobfékjét be lehet úgy szabályozni, hogy bármilyen sebességnél blokkolja a kereket, én nem favorizálom egy 80 kilós motorra hátra a tárcsát.
Nem is csináltam még
azt nem tudod véletlen hogy hátsó tárcsához mekkora távtartókat szoktak csinálni a dob-ba ? lapos 4 milis tárcsához kéne 1 távtartó, gondolkodtam rajta hogy az átmérő az 15 centi körűl, és kb 6 centit lóg ki körűlbelűl, nem ?
Sziasztok néztétek a videók közt a lángocska cimü videót szerintetek mien ezt a gyereket ki kéne herélni nézétek meg és irjatok neki elöre is köszi sziasztok.
szóval akkor jó hozzá a FAGY is. hát világítás kell azért utcára, különben lekapnám a faszba
Mondom, hogy tök különálló rendszer, akár le is veheted a ilágítót is, attól még gyújtás van.

A cúcc úgy műkszik, hogy a mágnesek gerjesztik a gyujtás tekercsét, abban egy fordulat alatt pólusváltásonként egy-egy nagy impulzus tölt a fagy elektronikában egy nagyfesz kondenzátort.
Amikor a lendkerék kicsi mágnese odaér a jeladó tekercshez, abból megindul ey impulzus, ettől a tirisztor vezetővé válik, és a kondiban addig felhalmozott energiát rásüti a trafón keresztül a ygertyára
3 tekercs van a babetta gyújtáson, a gyújtó, a világítás, és a töltő meg indexek. gondoltam lekapom a töltőt úgyse kell, világítás tekercset meg 12v-s re cserélni, és akkor már a gyújtót is ne gerjesszék egymást. csak nemtudom hogy a fagy elektronikához jó-e a 12v?
A tiris(kondenzátoros) gyula nem 6 vagy 12 voltos, ott több 100 vagy a simsonnál akár 300 volt is van.
Mindennek a világításhoz semmi köze, az lehet a gyujtástól függetlenül akát 6 akár 12 voltos is, sőt akár le is lehet szerelni a világítást, mivel a gyujtástól független rendszer.

A fagy elektronika egészen megbízható.
Zoli erre a gyújtásos dologra nemtudsz Nekem valamit mondani ?

babetta gyújtás 6v, átakarom alakítani 12v-re, viszont FAGY elektronikám van hozzá, az megy 12v-vel is ?
egy szó mint száz : elbírja !
Gokartosok a gyári főcivel a 80as években 18 ezreket forgattak.
elbírja ! nekem is széria főtengely van, elég sokáig használtam már vele, most lett nemrég felújítókészlettel megcsinálva. bírja
Nyugella, eredeti henger már csak annak van, aki bespájzolt.
A német tuningcégek ontják a "német minőség" feliratu cuccokat, ezek vagy magyar(kipufogó) vagy tajvani(szinte minden) vagy lengyel alkatrészek.

A lengyel henger, technológiailag még jobb is lenne mint a német eredeti, mivel ráönttött cucc, a német tuning cégek gyakorlatilag ebből dolgoznak(almot)
A WR ténylegesen igen silány.

De nem kell beparázni, a lengengyel hengerben a nyílások egészen jól helyreállíthatóak, még pontosabbra is, mint amilyenek az eredti németben voltak, mert azék sem foltak valami hűde jajde megcsinálva.

A Wr az más, ott semmi nem stimmel, és van, ahol Sós Anti tapasztalatai szerint is javíthattalanok(szívócsonk)
Anti kezén több száz henger át ment már, el lehet neki hinni amit beszél.
Akkor azt mondod elég a 18-as, és babó -val jobban kapja majd az ivet.
Köszönöm.
Várom a márciust hogy fejlesszek.
Ja és még valami ha majd ezeket ráteszem nem fogja a főtengőt szétverni. Mertmost is félek pedig most csak 60/4f és Vrezo a plusz, hát még ha ezeket rárakom nem fog meghalni a főtengő.
Mert nem erősített van benne csak szimpla ami a gyári 51-es blokkban van/volt.
19es karbi jót tenne, de a 18as is elég lenne neki. fogyasztás hát... jobban kapja a kaját, de én megrőkönyödve figyeltem, a menetteljesítmény javulást 19es karbival, ahoz képest hogy alig fogyaszt többet. jah és jobb gázreakció meg etc

rezonátor : mivel jobb az áramlása meg egyéb egyéb... így a fogyasztása is jobb, de sokat dob a teljesítményen is.

gyújtás ?! hát átkell alakítgatni, tekercseket is, fogyasztást nem befojásolja, jobban veszi a lapot tőle.

más egyéb ?
Hello mindenkinek.
Szeretnék egy kicsit a motoron fejleszteni, na de majd csak jövő hónapban.
Most 60/4f Vrezo 16n1-es karbi, megszak gyula
Terv: valami 18-as vagy 19-es karbi az jó lenne ?
Babetta gyula ?
Ha ezeket rátenném miben lenne jobb a motorom, vagy rosszabb gondolok itt a fogyasztás növekedésére is.Zabálna vagy sem?
Na kérdeztem máár épp eleget most.
Válszokat várok :D
CSekkoltam, az rendben van. Meg az úszószint bizgerálás nélkül nem szokott egyik napról a másikra elállítódni.
Köszi a válaszokat! A célom az lenne, hogy a lehető leghosszabb élettartamot hozzam ki belőle, és a legjobb alkatrészek kerüljenek bele.
az is probléma lehet hogy az úszó szint igen alacsony én nemtud elég benzint felszivni a fuvóka
Még jobban hörög
talán gyertya cser! hideg van és nem minden gyertya megfelelö télen! meg ha rá huzod a szivatot akkor mit csinál?
Jahhh meg egy új megszakítót is kapott
Nekem is volt egyszer egy ugyan ilyen problémám
Karbit cseréltem, gyújtótekercset meg egy tank pucolás és ment mint a veszedelem. Nálam ez meghozta a kívánt eredményt
Remélem ha nem is sokat, de segítettem valamit
Urak:
A Simsonom egyre betegebb minden nap. Fél gáz felett semmit nem hajlandó csinálni, csak dadogni. Gyertyacsere megvolt, karbipucolás megvolt. Most mi jöjjön, kondi? Vagy gújtótekercs? Megszakítóm van otthon tartalék..