Valakinek gyári S51N-es henger dugóval? A motor állt kb 10évet ugyh vagy 2e km lehet benne. Én pár hónapot használtam csak, inkább 60asra cseréltem, de most megváltam a simsontól ugyh fölöslegessé vált. Képet tudok küldeni. E-mail az adatlapomon! Ha érdekel írj, megegyezünk!
végére kiesztergálni a rendes véget ami van a gyári simson karbin. arra kell 1 kis cső szerüség, amin van 1 bevágás hogy tudjon kicsit "tágúlni". naszóval ráhúzod a karbira, és 1 bilincsel rászorítod.
Ezt mondtam volna?
:)
(letagadom:)
Egyébbként nem nehéz, hanem a 21est konkréten nem lehet.
Asszem az alapmodell a 17,5-ös, és csak felfúrják 21 re, ezért nem stimmel.
csak a dellortóhoz meg kell egy konzolt csinálni
és azt meg nem nagyon tom hogy hogyan vagyis azt hogy a konzolt meg a karbit hogy kötöm egybe mert én sajna ilyen megoldást nem láttam még
aki tud segíteni megköszönném!
Új korában akkor rozsdásodott, ha a keravillnak eladás előtt sikerült a szabad ég alatt tárolni hóban fagyban, üres tankkal.
22 éves aZ EGYIK MOTOROM nyoma sincs rozsdának a tankban, pedig nem subickolom, használom.
Ez főleg az-állítólag- új korukban is rozsdásodó Simo tank miatt is lehet. Nekem a banditban 100-as a főfuvi, mondjuk koszt még nem tlaáltam a karbiban. De ez idő kérdése.
Tettem be egy új Brisket, kiforog, mint állat. Tábori bá' elismerően pillázott,h motorral mentem
én is akastottam már ufóházban kószáló szemét miatt.
Pedig papírszűrő, stb, de valahogy még is átmentwek kis szemcsék, és összeálltak nagyxobb galacsinná.
szereintemminden motornál így van, csak egy nagyobb motor nagyobb karbijában lévő 120 nál nagyobb fuvin, az ilyen kis szemetek simán kerresztülmennek, és nem állnak össze
és citromos gösser ?
szóval, mondjatok 1 árat
amúgy ez teflonból lett esztergáltatva!
kezdetleges volt de tökéleteset ment vele a mocim!
Van 1-2 ealdó dolgom: Gyéri,16os BVF karbi,40es alapjárati,70es főfúvókával,nem kopott,működő motorról(azért adom el mert nagybobb lesz helyette) szivatóval! http://simson.hu/adokalkatresz...
Ár:4000
Gyári,50
es főtengely,nem lóg,2db új csapágy rajta.Azért adom el mert nagyobb lesz benne. http://simson.hu/adokalkatresz...
Ár: 3500 + postaköltség.
Érdeklődni: E-mail/MSN: szabo_ferrari@totalcar.hu
a bowdenek meg paszolnak vagy cserélni kell?
lehet hülye kérdés
végére kiesztergálni a rendes véget ami van a gyári simson karbin. arra kell 1 kis cső szerüség, amin van 1 bevágás hogy tudjon kicsit "tágúlni". naszóval ráhúzod a karbira, és 1 bilincsel rászorítod.
tádááám
http://www.simson.hu/adokalkat...
mert ha jol látom ez valami gumicsővel van meg 2 bilincsel?
:)
(letagadom:)
Egyébbként nem nehéz, hanem a 21est konkréten nem lehet.
Asszem az alapmodell a 17,5-ös, és csak felfúrják 21 re, ezért nem stimmel.
és azt meg nem nagyon tom hogy hogyan vagyis azt hogy a konzolt meg a karbit hogy kötöm egybe mert én sajna ilyen megoldást nem láttam még
aki tud segíteni megköszönném!
22 éves aZ EGYIK MOTOROM nyoma sincs rozsdának a tankban, pedig nem subickolom, használom.
Tettem be egy új Brisket, kiforog, mint állat. Tábori bá' elismerően pillázott,h motorral mentem
én a 18ast néztem a simsonbolton!
köszi a választ előre!
Ki az aki fúr hengert , hol lakik az illető és mennyiért csinálja ?
Pedig papírszűrő, stb, de valahogy még is átmentwek kis szemcsék, és összeálltak nagyxobb galacsinná.
szereintemminden motornál így van, csak egy nagyobb motor nagyobb karbijában lévő 120 nál nagyobb fuvin, az ilyen kis szemetek simán kerresztülmennek, és nem állnak össze