Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F.A.GY elektronikáról kérdeznék ha valaki segítene.

ez a 6v-s babetta gyújtáshoz van, ha a gyújtást átalakítom 12v-re akkor ahoz is jó lessz vagy ahoz már 12v-s kéne?
igen csak elég csúnyácska lessz.

járnak benne a dugattyúk ? villa nem ereszt? tárcsa nem üt ?
Hali mindenki nem akar valaki a szimojábol elöl tárcsafékeset csinálni? mert ezt most olcson megteheti van 1 komplet elsö futomüveem(villák kerék tengely féktárcsa felni gumi fékmunkahenger föfékhenger) ami tárcsafékes gilera rv böl származik és adok hozzá 1 ugyan ijen hátul dobfékes felnit párban az egész a villa a fékrendszer mindennel együt 10 ezer huf ézért könyedén lehet elöl tárcsás simot csinálni ha jol emlékszem a teleszkopszár átmérö is megegyezik a simoéval az elsö kerék 16 colos a hátsó 18 colos ha érdekel valakit itt a számom 06 70 262 60 46 a mellékelt képen látszik mien a felni csak ez kék ami nekem van jah és a hátsó kerékhez is jár a fogaskerék meg a fék meg gumi
Énis használtan vettem. de mivel van másik ami már átis van alakítva ezért nem felesleges. jah, nincs kikopva meg ilyenek gagyit nem veszek. holnap rakok róla képet.
lehet engem is érdekel majd meglásuk anyagilag hogy jönn össze!
mikor vetted és menyit használtad?
és az mire jó ? vegyed meg és használd
aha, kösz majd még gondolkodok rajta
rá lehet tenni,szívónyílás módosításával....
1 átalakító csonkot kell hozzá esztergáltatni. de fellehet. 11+ posta.
S50 n-re fel lehet tenni? Mennyiért pocsékolnád?
valakinek dellorto 19' black ?
már minden állítási lehetőséget kiprobáltam na de nemrég szétszedtem, és megvan a hiba, új lamellák kellenek
Próbáld meg a kormányon lévő tekerővel állítani, az finomabban állítható és nekem is ez volt a baja.( én még vettem bele új lamellákat is a biztonság kedvéért is). Nálam bevállt
:))))
én nem szólok inkább semmit se
Hol a hiba!?

S51, nem old szét rendesen a kuplung, ha állítok a kosár tengelyében lévő rudazaton akkor meg vagy csúszik, vagy ugyanúgy nem old szét, akár merre állítom mindig hiba van...
mindegy nem vitatkozni akarok ne hogy azt hidd! csak tapasztalatból mondom! De vannak olyan cumok amik tényleg jók itthon is!
figyelj..Nekem almot van, semmi bajom vele. másik : 6 órát nem fél napra, azaz 12 órára írtam, hanem 8 óra munkaidő felére írtam ( na jó kicsit több mint fél munkanap :)

wr hengerről már Énis hallottam ilyen jó dolgokat
6óra bazzz igaz!( de nem egy fél nap XD) de akkor is meg éri kint dolgozni! és szerintem jobbak kint az alkatrészek mint itthon! itthon meg vettem a 60as hengerszettet kb. használtam 4hetet és végig nyílt a persely na most kaptam tőle németből egy 60henger és még mindig tökéletesen működik! szóval a német cuccokra teszem a fejem! főleg hogy motorszerelő vagyok és az után gyártottak nem sok jót mutattak!
3 óra alatt keres 4 ezret, akkor 6 óra alatt keres 8at...és 6-7 ezer 1 almot henger itt magyar honba....számolgassunk csak hogyis van ez a matematika ?
hát nem hiszem hogy fél napi fizetés lenne! rokon kint dolgozik és 3óra alatt keres 4ezret szóval szerintem van ott pénz ilyenekre!
jah, hát figyelj.....tökig megreszelve viszi a sebességet....csak kérdés mennyit gurul el ? tudok nem 1 emberkét úgy megreszeli hogy megy mint 1 rakéta....de....megéri e élettartam szempontjából ?

jó most ne azt nézzük hogy 6-7 ezer 1 utángyártott henger....mert az magyarországon se nagy pénz, németbe meg....fél napi fizetés....
nem sok kicsit az a 10 hp ?

soksoksok simsonnál.....

70es reszelt hengernél, 19es dellortonál, könnyített kuplung, babetta gyújtás, tervezett rezo, meg egyéb menetteljesítményjavító trükkökkel 8-9 lóerők a "tuning" simsonok.

hova élünk már itt 11-12 lóerősel, na meg a 20asok khm
na valakinek 19'es dellorto black karbi ?
bocs tényleg, akkor csináltam a pilácsom hátra azt kapkodtam az írással! na akkor a rezonak kellene a mérete