Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normál főtengelylel megy, de elírtam.
Úgy értettem, hogy hengercserével kerül a 90es henger dugóval 28ba.
(természetesen csak tökéletes álílpotú NÉMETA henger lehet cserealap.
A 90es és 100 as hengerek is német hengerből készülnek.
Amíg még van...

A 100 as hengercserével 34.
nem azt a jelet akartam... na mind1
milyen főtengő kellene hozzá? (100ashoz)
Még annyi, hogy használtauton is fent van, és kb. december közepéig szeretném eladni, mert kellene a pénz nagyon. Szívem szerint megtartanám, mert jó lett nagyon, csak a pénzhiány...
Ami még hiba így eszembe jut, az a kuplung. Bekellene állítgatni. Szinte új lamellák, csak nincs kedvem állítgatni, kisérletezgetni.
http://www.youtube.com/watch?v... így hirtelen ezt tudom mutatni. Igen, van 1-2 hibája, de világítás ilyenek, jó, jópárszor állítottak már meg rendőrök, de nem tudnak mibe belekötni. Tehát ami kell az rendben van. Kipuff szint új, henger, hengerfej, dugó, gyűrűk, csapágyak 500km-esek kb. A hibái, pl a világítás direktre kötve, kilométer óra spirál szakadt, illetve a kis müanyag fogaskerék nincs benne. párszáz ft.-os dolgok.
esztétikailag kifogásolható? pont ilyet akarok és 40 sztem ajándék ár! kár h mire majd összejönne ennyi pénz (most fizetem be a jogsit...) addigra már nem lesz meg
am tennél fel róla videót? h mijen a hangja (ne csak az alapjáratot húzgáld is meg rendesen )
Boka mesternek egy kép
Még mindig eladó, a még szinte bejáratós 4sebességes 51-es Simson-on. Esztétikai hibái vannak, de így is áron alul eladó!
Motorja full felújított, ki lehet próbálni, meg lehet hallgatni, nem zsákba macska. Most a hidegekben is 2. rúgásra mindig indul.

Ára 40.000HUF
Be kell jelölni a jeadóban lévő vas közepét filctollal, valamint a lendkeréknek azt a részét, ahol a mágnesek között, V alaku kivágás van.
Amikor a kivágás a jeladó vasának a közepére ér, az a gyujtásidőpont.

Visszaforgatod a lendkereket fhp előtt 1,7-re, és oda forgatod az alaplapot, hogy az előbb mondott kivágás, és a jeledó közepe egybeessen.
Pofon egyszerű.
elvileg nem lessz semmi baja a motornak
bár ha jólvan belőve a gyujtásod akkor be se indul hátrafelé
Sziasztok!
S51 tirisztoros a gép!
Az érdekelne h h kell beállítani a gyújtást!
Minden lépés ...előre is köszönöm
helló!
szerintetek ha egy svarblit betolok hátrafele, attól lesz vmi baja?
4felömlősek, de az eredeti kitágított csatornából indítva.
Tulképpen két nagy felömlő, csak kettéosztva, hogy ne törje a gyűrűt.
Nem értem a minőség kérdést, nyilván nem egy rotax henger:)
Bevált konstrukció.
Hány felömlős? Ill. milyen minőség? :)
28 a komplett 90es szett 30 a 100 as.
Árban "hogyé" vannak?
Új 90 és 100 ccm es simson hengerek eladók, fejjel dugóval.
holtjátékot be kell állítani, utána ellenőrizd hogy mi van a szivató belsejében levő kis gumival, hátha letapadt, vagy bármi más
üdv
Üdv mindenkinek..
SIMSON-rol lenne 1 kérdésem..
hidegen szivatoval nagyon nehezen indul...rengeteget kell rárugni..ha beindul akkor utánna 1 rugás ... a tün már állitottam de ahol most van az a legjobb beállitás..
esetleg a szivató résznél kellene állitani? befelé v kifelé?
várom válaszotokat..köszi
tuningnál gondoltam
Kisebb lendtömeggel jobban veszi a lapot üresben, széria motornál gyakorlatilag értelmetlen önmagában.
heló Zoli

lenne megint 1 pár kérdésem:

a könnyített kuplung babetta gyújtáshoz azért kell hogy meglegyen a motor súlyelosztása vagy pedig valamit segít a teljesítményen ?
A legalsó ár 124ezerFT! légyszi telefonon érdeklődj.
kösz!
Esetleg még valaki aki uienb oldalakt tud a szojon pls....!