Normál főtengelylel megy, de elírtam.
Úgy értettem, hogy hengercserével kerül a 90es henger dugóval 28ba.
(természetesen csak tökéletes álílpotú NÉMETA henger lehet cserealap.
A 90es és 100 as hengerek is német hengerből készülnek.
Amíg még van...
Még annyi, hogy használtauton is fent van, és kb. december közepéig szeretném eladni, mert kellene a pénz nagyon. Szívem szerint megtartanám, mert jó lett nagyon, csak a pénzhiány...
Ami még hiba így eszembe jut, az a kuplung. Bekellene állítgatni. Szinte új lamellák, csak nincs kedvem állítgatni, kisérletezgetni.
http://www.youtube.com/watch?v... így hirtelen ezt tudom mutatni. Igen, van 1-2 hibája, de világítás ilyenek, jó, jópárszor állítottak már meg rendőrök, de nem tudnak mibe belekötni. Tehát ami kell az rendben van. Kipuff szint új, henger, hengerfej, dugó, gyűrűk, csapágyak 500km-esek kb. A hibái, pl a világítás direktre kötve, kilométer óra spirál szakadt, illetve a kis müanyag fogaskerék nincs benne. párszáz ft.-os dolgok.
esztétikailag kifogásolható? pont ilyet akarok és 40 sztem ajándék ár! kár h mire majd összejönne ennyi pénz (most fizetem be a jogsit...) addigra már nem lesz meg
am tennél fel róla videót? h mijen a hangja (ne csak az alapjáratot húzgáld is meg rendesen )
Még mindig eladó, a még szinte bejáratós 4sebességes 51-es Simson-on. Esztétikai hibái vannak, de így is áron alul eladó!
Motorja full felújított, ki lehet próbálni, meg lehet hallgatni, nem zsákba macska. Most a hidegekben is 2. rúgásra mindig indul.
Be kell jelölni a jeadóban lévő vas közepét filctollal, valamint a lendkeréknek azt a részét, ahol a mágnesek között, V alaku kivágás van.
Amikor a kivágás a jeladó vasának a közepére ér, az a gyujtásidőpont.
Visszaforgatod a lendkereket fhp előtt 1,7-re, és oda forgatod az alaplapot, hogy az előbb mondott kivágás, és a jeledó közepe egybeessen.
Pofon egyszerű.
4felömlősek, de az eredeti kitágított csatornából indítva.
Tulképpen két nagy felömlő, csak kettéosztva, hogy ne törje a gyűrűt.
Nem értem a minőség kérdést, nyilván nem egy rotax henger:)
Bevált konstrukció.
Üdv mindenkinek..
SIMSON-rol lenne 1 kérdésem..
hidegen szivatoval nagyon nehezen indul...rengeteget kell rárugni..ha beindul akkor utánna 1 rugás ... a tün már állitottam de ahol most van az a legjobb beállitás..
esetleg a szivató résznél kellene állitani? befelé v kifelé?
várom válaszotokat..köszi
Úgy értettem, hogy hengercserével kerül a 90es henger dugóval 28ba.
(természetesen csak tökéletes álílpotú NÉMETA henger lehet cserealap.
A 90es és 100 as hengerek is német hengerből készülnek.
Amíg még van...
A 100 as hengercserével 34.