Sziasztok, volna egy kérdésem. Van egy 60/4f hengerem még kb kell 100-150 km és be van járatva, a henger nyílásai ki vannak reszelve az lenne a kérdés hogy bejáratás után mivel tudnám növelni a teljesítményt? Jelenleg van rajta egy "ki spécizett gagyirezo" 16n1-es karbi és megszakítós gyújtás. Ja és még valami tervbe van egy amal karbi beszerzése én 18mm-esre gondoltam. Fogyasztása sokat nőne vele? Megéri megvenni ? Kössz szépen
Hellosztok!
Van egy simson robogóm És egyserűen nem tudom beállítani az alapjáratot meg a levegőt és ha huzom a gázt és elngedem akkor még egy pár másodpercig ugy marad Pedig a karbinak sincs semmi baja és a bovdennek sem.
Robeszra a Vee Rubber nekem igencsak bevált! De már meséltem! Még vizes úton is lehetett karcolgatni a trepnivel az aszfaltot a parkolóban :D De az jogos, hogy nem szól, mielőtt megcsúszik. De én Simson robeszra csak javasolni tudom!
Érdekes, hogy ez még hóban is kiszórta magából a havas trutyit, míg a Suzukival vett snowfox téligumi (jó az auztó) teleragadt vele... Érdekes volt...
Csak próbáld ki, vedd fel a hézagot 0,4 ről mondjuk 0,8 ra, kihagyásokkal fog járni a motor.
Viszont, a gyujtásenergia, az továbbra is rendelkezésre áll minden megszakításkor.
Ezt a trafó nem sokáig fogja tolerálni.
Ha a dugó már olyan közel van a gyertyához, ott nagy gondok lehetnek, mert ha a gyertya teljesen be van hajtva, éppen csak az elektródája ér be az égéstérbe.
valakit a közeljövőbe nem érdekelnek széria tartozékok ?
51es első hátsó lámpa, elsőfék, elsővilla, kormánykapcsolók, visszapillantó etc...ha valami kell írj.
Köszi a tippeket, a gyertyát még nem cseréltem, és nem is néztem, nincsen gyertyakulcsom, az viszont érdekelne, hogy a hézagot hogyan kell beállítani, ha le tudtam szedni? Bocs a láma kérdésekért, de még csak most kezdtem A kipufogót meg szerintem a héten kitakarítom a benzintankkal együtt.
Gyertya cserét próbáltál már? Ha nem akkor szedd ki ami benne van, nézd meg, hogy szép kék szikra van-e, ott ahol kell, ha igen akkor drótkefe ilyesmi, takarítsd meg. Ha ezek után is, akkor szvsz a gyújtáson kell majd állítanod.
Nemrég vettem egy Schwalbet, turbóhűtéseset, de egy ideje jelentkezett egy hibajelenség, amivel nem tudok mit kezdeni:
Előfordul olyan, sajnos gyakran, hogy megyek a motorral, és az minden ok nélkül lefullad, ilyenkor hiába próbálom berúgni, nem indul. kb a 2-3 rúgás után szisszen-pukkan egyet, és a kipufogóból kijön egy kis permet, gondolom benzin, ezután -ha szerencsém van- a 3-5 rúgásra beindul, ha nem akkor betolással se tudok bele életet lehelni, várni kell vele egy darabot, és utána lehet menni tovább.. valameddig..
Tegnap szétszedtem a karburátor, kitisztítottam, a subertű legfelső állásban volt (a tűs végétől legtávolabbira volt beállítva), ezt egyel lejjebb raktam, összeszereltem, de még mindig fennáll a hibajelenség, de most legalább nagyobb aránnyal sikerül berúgnom újra ha lefullad, és nem kell hazatolni :D
Remélem tudtok tanácsot adni, mitől fulladhat le, és mi lehet ez a 'szisszenés', mit nézzek meg/tisztítsak/cseréljek ki, hogy rendesen menjen :)
Ár/érték arányban a legjobb gumi!
mellesleg a simsonkupások 90 százaléka is iylet használ.
Strapabíró, és egészen jól tapad, van valamennyi visszajelzése is, nem csak meglepetésszerűen elereszt mint a vee rubberek, és hasonló szarok.
Vegyes utcai/sárdagasztó használatra jobb választás a h06
Van egy simson robogóm És egyserűen nem tudom beállítani az alapjáratot meg a levegőt és ha huzom a gázt és elngedem akkor még egy pár másodpercig ugy marad Pedig a karbinak sincs semmi baja és a bovdennek sem.
Gondolom, a gyujtást, utánaállítottad a nagyobb hézagnak:)
Érdekes, hogy ez még hóban is kiszórta magából a havas trutyit, míg a Suzukival vett snowfox téligumi (jó az auztó) teleragadt vele... Érdekes volt...
Viszont, a gyujtásenergia, az továbbra is rendelkezésre áll minden megszakításkor.
Ezt a trafó nem sokáig fogja tolerálni.
Kicsit játsz vele. Vedd kicsire a hézagot, ha még mindig, akkor nagyobbra, ha akkor is akkor még nagyobbra.
Tesztelgess, és majd belejössz
51es első hátsó lámpa, elsőfék, elsővilla, kormánykapcsolók, visszapillantó etc...ha valami kell írj.
Gyertya cserét próbáltál már? Ha nem akkor szedd ki ami benne van, nézd meg, hogy szép kék szikra van-e, ott ahol kell, ha igen akkor drótkefe ilyesmi, takarítsd meg. Ha ezek után is, akkor szvsz a gyújtáson kell majd állítanod.
Nemrég vettem egy Schwalbet, turbóhűtéseset, de egy ideje jelentkezett egy hibajelenség, amivel nem tudok mit kezdeni:
Előfordul olyan, sajnos gyakran, hogy megyek a motorral, és az minden ok nélkül lefullad, ilyenkor hiába próbálom berúgni, nem indul. kb a 2-3 rúgás után szisszen-pukkan egyet, és a kipufogóból kijön egy kis permet, gondolom benzin, ezután -ha szerencsém van- a 3-5 rúgásra beindul, ha nem akkor betolással se tudok bele életet lehelni, várni kell vele egy darabot, és utána lehet menni tovább.. valameddig..
Tegnap szétszedtem a karburátor, kitisztítottam, a subertű legfelső állásban volt (a tűs végétől legtávolabbira volt beállítva), ezt egyel lejjebb raktam, összeszereltem, de még mindig fennáll a hibajelenség, de most legalább nagyobb aránnyal sikerül berúgnom újra ha lefullad, és nem kell hazatolni :D
Remélem tudtok tanácsot adni, mitől fulladhat le, és mi lehet ez a 'szisszenés', mit nézzek meg/tisztítsak/cseréljek ki, hogy rendesen menjen :)
Válaszotokat előre is köszönöm:
Márk
Előre is köszi.
mellesleg a simsonkupások 90 százaléka is iylet használ.
Strapabíró, és egészen jól tapad, van valamennyi visszajelzése is, nem csak meglepetésszerűen elereszt mint a vee rubberek, és hasonló szarok.
Vegyes utcai/sárdagasztó használatra jobb választás a h06