Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Valami galiba van a gépemmel. Tökéletesen indul hidegen melegen 1 rúgásra, jó kompresszió szép hang, viszont valamiért az az érzésem, hogy nem pörög ki rendesen. Valami ötlet? Gyújtásnál babráljak valamit, hogy nagyobb fordulat is elérhető legyen?
Az enyémen is visszafelé müködött.Majdnem teljesen el volt tekerve,nem hiába durrogott,de már jó lett.Köszönöm a segítséget
Izé, némelyik utángyártott tirin fordítva szabályoz a potméter, én a gyárit mondtam.
Értem.köszönöm szépen!ki is próbálom
Tiris gyujtásnál a tirisztoregységen lévő potméterrel be kell szabályozni, hogy a tirisztor csak a jeledó nagy jelére gyujtson, ha tál alacsonyra van állítva, akkor jitterel.

Tudni kell, hogy a jeladó minden mégnespólus váltásra ad egy jelet, viszont, neked csak az kell, amikor a kivágott mágnespólushoz ér, akkor sokkal naygobb jelet ad.
Ha kicsire álíltod, akor nem csak az egy nagyra, hanem a többi kicsire is rásüti a kondit a trafóra a tirisztor, így nyilván ötletszerűen gyujt több miliméterrel a holtpont előtt és utána is.
(Ha sokat hagyod durrogni, kinyomja a főtemgőszimmeringet)

A beállítás egyszerű, fogsz egy kis csavarhúzót, és addig tekered a potit az óra járásával egyező irányba, amíg fordulaton abbahagyja a durrogást.
HA sokat álíltasz, nem lehet berugni csak betolni, esetleg egyáltalán nem indul.
Ilyankor a poti teljesen lezárja a jeladót.
5 perc alatt be lehet álíltani kézmosással együtt.
(persze, ha a gyujtás alapból jó helyen van)
Nem megszakítós a gyújtásom! és sztem jól van beállítva,mert barna a gyertya elektródja!esetleg vmi más ötlet?
amiért durrog a motorod az több okból is lehet ! 1. a megszakító rosszul van beállítva (nagy a hézag) ezt én is nehezen tudtam beállítani mert milliméter pontosan el kell találni h hogyan álljon (egy kis időtöltés :D) 2. a gyújtásod rosszul van beállítva ! a gyújtás alaplapján találsz a bal fölső részen egy "U" alakú kitüremkedést , és a blokkon is vagy egy belül ugyan ebben a helyzetben egy "U" alakú mélyedés találsz 2. is egymás mellett , valamelyikhez állítsd be és jó lesz . Az is lehet a hiba oka h a megszakítón azok a kis kezek fejek elvannak kopva ! több lehetőségről nem tudok ! Jó szerelgetést !Sok sikert hozzá
Mi ahátránya?
Mi az előnye?
Kb semmi:)
felső nem lehet mert bronzperselyes, nincs görgő, hézagolónál a dugattyúcsapszegnél levő hézagolóra gondolsz?
Amúgy csak egy kis kitérő, mik a hátrányai a bronzperselyes hajtókarnak amiben felül nincs tűgörgő? Arra is gondoltam amúgy, hogy abban állt volna meg esetleg és onnan ered a kopogó hang melegen.
Legalább a hengert húzd le, ha felső, vagy hézagoló, akkor legalább látod.
Hellotok!
Valaki mondja már meg,hogy miért van az,hogy megy a motor kis fordulaton normálisan,jól húz,minden rendben,de ha közepes vagy nagyobb fordulathoz érne akkor csak durrog meg lő a kipufogóba és nem akar kipörögni rendesen?!én az állórésznél a mágnesekre gyanakodtam,hogy nagy köztük és a lendkerék között a hézag ,de nem :/ nem tudna valaki segíteni?lehet nem bírja a gyújtás a 9000-s fordulatot?
rendben köszi, majd kiderül milessz, most megint eltűnt a hang, ha megint előjön széthúzom
nem vagyok egy gyurcsóók, de az valami görgőhalál lesz.
Monnyuk oylat is láttma már, hogy széthullott a a főtengelycsapágy golyóskosara, szétszaladtak a golyók, és...
ugye nem alsó tűgörgő beállás?
MZoli, egy kérdés, Te biztos sejted:) Menet közbe minden jó volt, hirtelen nagyon erős kopogó hang, mintha kalapálás lenne, nyél gázra elmúlik, gázelvételre visszajön, és utána mentem vele hazafele még, hirtelen meg is szorult éreztem, meg néha nagyon leesett a teljesítmény, belekuplungoltam ezért nem állt le. Mi lehetett ez? télleg nagyon hangos, mintha kalapáccsal ütöttem volna a hengert.
mennyivel egyszerűbb volna, ha valamit beírnál az adatlapodra...
nagyonsokat javittotam simsonból mindet ismerem
Volt már egy pár ilyenem
Adatlap.

Ezt honnan veszed?
89-90-ES SIMSON magyarpiacra direktvilágitást kötötek ezt akkor aszthiszem követelték........
ja.
persze, ha a megszakítót utána állítod:)
Akkor viszont nem ércsük, mire tetted ki a szmájikat.
Száraz kolega jól monnya, az húzóék(vonóék) és váltóhenger(váltódob)
Ez a neve.
Jóvan-na.Én nem piszkálni akarlak csak igy átláthatóbb!
Amúgy googléba beírja 2mp alatt rátalál,hogy mi is az és hogy néz ki
Én tudom miről van szó, tulvagyok néhány simon,mz-n ha láttad az adatlapom csak vajon a segítségérő tudja e! Nos a képeket fellökted így mindjárt más!