Sziasztok. Valami galiba van a gépemmel. Tökéletesen indul hidegen melegen 1 rúgásra, jó kompresszió szép hang, viszont valamiért az az érzésem, hogy nem pörög ki rendesen. Valami ötlet? Gyújtásnál babráljak valamit, hogy nagyobb fordulat is elérhető legyen?
Tiris gyujtásnál a tirisztoregységen lévő potméterrel be kell szabályozni, hogy a tirisztor csak a jeledó nagy jelére gyujtson, ha tál alacsonyra van állítva, akkor jitterel.
Tudni kell, hogy a jeladó minden mégnespólus váltásra ad egy jelet, viszont, neked csak az kell, amikor a kivágott mágnespólushoz ér, akkor sokkal naygobb jelet ad.
Ha kicsire álíltod, akor nem csak az egy nagyra, hanem a többi kicsire is rásüti a kondit a trafóra a tirisztor, így nyilván ötletszerűen gyujt több miliméterrel a holtpont előtt és utána is.
(Ha sokat hagyod durrogni, kinyomja a főtemgőszimmeringet)
A beállítás egyszerű, fogsz egy kis csavarhúzót, és addig tekered a potit az óra járásával egyező irányba, amíg fordulaton abbahagyja a durrogást.
HA sokat álíltasz, nem lehet berugni csak betolni, esetleg egyáltalán nem indul.
Ilyankor a poti teljesen lezárja a jeladót.
5 perc alatt be lehet álíltani kézmosással együtt.
(persze, ha a gyujtás alapból jó helyen van)
amiért durrog a motorod az több okból is lehet ! 1. a megszakító rosszul van beállítva (nagy a hézag) ezt én is nehezen tudtam beállítani mert milliméter pontosan el kell találni h hogyan álljon (egy kis időtöltés :D) 2. a gyújtásod rosszul van beállítva ! a gyújtás alaplapján találsz a bal fölső részen egy "U" alakú kitüremkedést , és a blokkon is vagy egy belül ugyan ebben a helyzetben egy "U" alakú mélyedés találsz 2. is egymás mellett , valamelyikhez állítsd be és jó lesz . Az is lehet a hiba oka h a megszakítón azok a kis kezek fejek elvannak kopva ! több lehetőségről nem tudok ! Jó szerelgetést !Sok sikert hozzá
felső nem lehet mert bronzperselyes, nincs görgő, hézagolónál a dugattyúcsapszegnél levő hézagolóra gondolsz?
Amúgy csak egy kis kitérő, mik a hátrányai a bronzperselyes hajtókarnak amiben felül nincs tűgörgő? Arra is gondoltam amúgy, hogy abban állt volna meg esetleg és onnan ered a kopogó hang melegen.
Hellotok!
Valaki mondja már meg,hogy miért van az,hogy megy a motor kis fordulaton normálisan,jól húz,minden rendben,de ha közepes vagy nagyobb fordulathoz érne akkor csak durrog meg lő a kipufogóba és nem akar kipörögni rendesen?!én az állórésznél a mágnesekre gyanakodtam,hogy nagy köztük és a lendkerék között a hézag ,de nem :/ nem tudna valaki segíteni?lehet nem bírja a gyújtás a 9000-s fordulatot?
nem vagyok egy gyurcsóók, de az valami görgőhalál lesz.
Monnyuk oylat is láttma már, hogy széthullott a a főtengelycsapágy golyóskosara, szétszaladtak a golyók, és...
MZoli, egy kérdés, Te biztos sejted:) Menet közbe minden jó volt, hirtelen nagyon erős kopogó hang, mintha kalapálás lenne, nyél gázra elmúlik, gázelvételre visszajön, és utána mentem vele hazafele még, hirtelen meg is szorult éreztem, meg néha nagyon leesett a teljesítmény, belekuplungoltam ezért nem állt le. Mi lehetett ez? télleg nagyon hangos, mintha kalapáccsal ütöttem volna a hengert.
Tudni kell, hogy a jeladó minden mégnespólus váltásra ad egy jelet, viszont, neked csak az kell, amikor a kivágott mágnespólushoz ér, akkor sokkal naygobb jelet ad.
Ha kicsire álíltod, akor nem csak az egy nagyra, hanem a többi kicsire is rásüti a kondit a trafóra a tirisztor, így nyilván ötletszerűen gyujt több miliméterrel a holtpont előtt és utána is.
(Ha sokat hagyod durrogni, kinyomja a főtemgőszimmeringet)
A beállítás egyszerű, fogsz egy kis csavarhúzót, és addig tekered a potit az óra járásával egyező irányba, amíg fordulaton abbahagyja a durrogást.
HA sokat álíltasz, nem lehet berugni csak betolni, esetleg egyáltalán nem indul.
Ilyankor a poti teljesen lezárja a jeladót.
5 perc alatt be lehet álíltani kézmosással együtt.
(persze, ha a gyujtás alapból jó helyen van)
Mi az előnye?
Kb semmi:)
Amúgy csak egy kis kitérő, mik a hátrányai a bronzperselyes hajtókarnak amiben felül nincs tűgörgő? Arra is gondoltam amúgy, hogy abban állt volna meg esetleg és onnan ered a kopogó hang melegen.
Valaki mondja már meg,hogy miért van az,hogy megy a motor kis fordulaton normálisan,jól húz,minden rendben,de ha közepes vagy nagyobb fordulathoz érne akkor csak durrog meg lő a kipufogóba és nem akar kipörögni rendesen?!én az állórésznél a mágnesekre gyanakodtam,hogy nagy köztük és a lendkerék között a hézag ,de nem :/ nem tudna valaki segíteni?lehet nem bírja a gyújtás a 9000-s fordulatot?
Monnyuk oylat is láttma már, hogy széthullott a a főtengelycsapágy golyóskosara, szétszaladtak a golyók, és...
Ezt honnan veszed?
persze, ha a megszakítót utána állítod:)
Száraz kolega jól monnya, az húzóék(vonóék) és váltóhenger(váltódob)
Ez a neve.