Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem dellorto van rajta,19-es. Ez: http://www.egumotors.hu/4275-p...
Semmi bajom nincs vele.Stabil alapjárat,könnyü beállíthatóság,nagy fogyasztás
Szerintem jó
Én ezt "versenyzésre" szánom, ha megélem azt
szal mindenből a legjobbat kell, meg hát azért megyegessen is
Akkor jó Régen nekem is volt simsonom, szerettem, de mióta eladtam nem tudok róla semmit
hát figyelj, nyári kuporgatásomból kiakarok hozni valami jót

ha már valamibe belekezdek az legyen is jó, szép, ne mók és kókány
azt nem Én csinálom. szerelő csinálja, aki már elég rég benne van a szakmába és vágja is a dolgokat, sőtt rendelkezik hasonló felszereltséggel
A henger reszelése előtt, azért kérdezz meg egy hozzá értő embert is, hogy mit merre hogyan, mert nem mind1 merre, mit, és milyen fokban bővítesz
Aki megteheti.... (az tegye is meg )
Szerintem neki se állj. Kress egy olyan embert, aki ért hozzá. kókányolással sokra nem mész.
Sziasztok!
Tehát mind2 világítótekercsből 1-1 vezeték jön fel
és ezekre kötök tested és müxik?
Illetve ezeket bekötöm a lámpáknak az egyik kábelére és a másikakra meg testet?
Simson s51 tirisztoros és Direkbe szeretném bekötni
stuntolásra lessz


ha minden jól megy jövő héten teszek fel 1 galériát.

most így 1 hét alatt röpke 100 ezret nyomok rá, szóval valami csak alakúl belőle
Nagy hülyeség lenne 13-ast rátenni... az már ha jól meg van csinálva 15-17-essel is nagyon húzna, és az azért sok + a végen...
én Lengyel 70es hengert szántam hozzá, 19es karbit[ amal vagy bvf még nem sikerűlt a döntés ] babetta gyújtás, könnyített kuplung, reszelés a hengeren, akkor a szügséges tágítások, hengerfely átalakítás, tervezett rezó meg még ilyen egyéb szügséges átalakítások.

gondolom 13as fogaskerékkel se produkálna olyan rossz eredményt
Tudom, nem sok közünk van ilyenekhez, de 60ccm-es simából a 120-at ki lehet szedni. Drága mulatság, de megoldható.
Mondjuk ez érdekes.
Nekem a 60-as hengerrel megy 75-80at. (szembeszél 75, szélcsendd 80) 17-es lánckerék, 4seb, gyári kipu, gyári gyújtás.

És mégmielőtt! Nem a saját órájával lett mérve, mivel az tudom, hogy csal. GPS-t raktam rá, és azzal méregettem.
jah és 13as fogaskerék meg még ilyen apróságok :) mindenből a legjobbat akarom, jó teljesítmény. és nem gagyirezó mielőtt valaki megszólna hanem tervezett :)
hát Én arra gondoltam hogy a hengerfejet megcsinálni, reszelni a hengert, babetta gyújtás, rezo.

szal ilyen nagyobba gondolkozok most, hogy mindent kihozni belőle amit csak lehet. :)

a 2 karbi között olyan jó 1000 ft különbség van .
Temészetsen,hülyeséget írtam.)

szóval valós 80hoz 17es lánckerékkel és normál 4es váltóval, normál primerrel a motornak majdem 8 ezret kell forogni 4ben.
Ehhez kicsit több mint 5 loerő kell.
Ezt az utigyárti 70es nem tudja.
Hát, ez erősen az "attól függ "kategória.
Minkét karbinak megvannak a maga hibái, kb egy szint, én az olcsóbbikat venném.
Szempont lehet, hogy az amalhoz 4 szer annyiba kerül az alkatrész.

Az, hogy hány felömlős, teljesen mindegy, lehetne 165 darab felömlő is, akor is lehetne, hogy csak alul megy.

Ha nem akarod, hogy nagyon forogjon, akkor nem érdemes karbit sem venni rá, a 16 os simán kizsolgálja a 70es hengert vagy 6 lóerőig.
(az eredeti 70es 5 loerős, az utigyárti hengerek ezt meg sem közelítik)
Egy normál 4 sebességes motor, ami mondjuk 6-7 ezret forog 17 es lánckerékkel negyedikben, az megy valós 80at.
Sziasztok.

Simson S51 Eladóó! Ára: 40.000Ft! Motorikusan nagyon ott van, nem rég lett felújítva. Esztétikai hibái vannak, pl ülés le van törve, világítás direktre kötve, ill. rejtett gyujtáskapcsolóval szereltem fel.
De 40e-ért ne nagyon akarjon senki gyárit, ugyebár
Jó oljat kapott, és jól lett összerakva. Kuplungot kellene tökéletesíteni (beállitani NEM szétszedni), de én már nem szeretnék foglalkozni vele.
Hello!
S51-es simsonhoz keresek lendkereket! Működjön!:D aki tud írjon, havernak kéne
Zoli.
véleményed szerint melyik a jobb karbi ?
BVF (19N1-11) vagy az amal 19 ese?
melyiket érdemesebb megvenni ?

másik kérdés :

70es hengernél az úgymond "nyomatékosság" érdekében érdemes meghagyni 2 felömlősnek, vagyis a 4 felömlőssel veszít belőle, viszont fűrgébb lessz végre?

a lényeg azon van hogy erős legyen a motor, nem kell itt 100al szágúldozni
akril
Hali!
Tavasszal tervezem átfújni a Simsonom, csak nem tudom milyen festékkel érdemes. Mindenképp valami strapabíró, benzinálló kéne.
Valaki tud valamit ajánlani?
Illetve ezeket bekötöm a lámpáknak az egyik kábelére és a másikakra meg tested?