Egyrészt értelmetlen, mert a lánckeréktengelyen kifolyna egy jó része, másrészt meg nem kell oylan sok bele, mert csak a motort fékezné.
Ha teletöltöd, belemegy vagy másfél liter, miközben mint írtam 4 deci kell bele.
Télre a 80w90 es olaj sűrű lesz, nem fog kiemelni a kuplung.
A gyár által előírt Gl60 as nak sokkal inkább megfelel egy közönséges 20w50 es motorolaj.
Miért akarsz hidraulikus fékgépet csináltatni vele hmm?
Nem értem, miért kell tanácsokat osztogatni annak aki nyilvánvalóan nincs képben.
Ott a fényképeden a "conrol" feliratu csavar ADDIG KELL TÖLTENI, ÉS NEM TOVÁBB!
Az oldalsó műanyag csavar a KUPUNG BEÁLLÍTÁSÁHOZ KELL.
Ezekbe a blokkokba 4 (négy) deci olaj kell, amit te javasolsz, az majd a kétszerese, teljesen értelmetlen.
Idézet simson.hu- ról : "ajánlott váltóolaj minosége: CL 60, vagy SAE 80 hajtómű olaj vagy Agip Rotra."
Az Agip még olcsó is én is azzal használtam.
Nem kell tele önteni. A deknin mindkét müanyag kupakot kiveszed és a fentibe addig öntöd az olajat amíg az oldalsón egy kicsit ki nem folyik. Aztán müanyagok vissza és kész.
Egy küllős gép első futóműve még jobb lenne, az mehetne a mostani gépre is. Ha egy olyan is eszedbe jutna, azt díjaznám:D Mondjuk az MBX-ébe az tetszik, hogy kétdugattyús a féknyereg. Nem lehet egy satu, de csak jobban fog mint a dob:D
Köszi:D Ha még vannak tippeid, azokat is várom. Bontóba készülök, szemetet szedni.xD
Elsősorban azért kellene, mert most egy "pálya"simson építésén gondolkodom:D A mostanit sajnálom elbaszni, azt direkt meghagytam "gyári" külsővel, de egy ilyen első villát lehet arra is ráteszek, mert belsőleg nem széria a kicsike, és megy szépen, de a fék nem fog rajta semmit:P
sziasztok
olyan kérdésem lenne h szinyóba milyen hajtóműolajat használjak, illetve h meddig töltsem azt(ugyértem h teljesen tele kéne lennie avagy nem.
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy a Simsonba milyen tárcsafékes motorok első villáját lehet belerakni komolyabb barkácsolás nélkül?
Előre is köszi.
Sziasztok nagyon nagy gondom van, van egy s51-es sonkám de amikor megyek vele hosszabb útra és egy kicsit jobban húzom neki befullad miért van ez? most volt nemrégen motorgenerálon valami ötlet ?
Na, akkor fasza, látod, nem egy nagy dolog.
Amikor halódni kezd a jeladó, annak a legbiztosabb jele, ha a potival majdnem egybeesik a már nem indul, kicsit vissza meg már durrog.
Egyrészt értelmetlen, mert a lánckeréktengelyen kifolyna egy jó része, másrészt meg nem kell oylan sok bele, mert csak a motort fékezné.
Ha teletöltöd, belemegy vagy másfél liter, miközben mint írtam 4 deci kell bele.
Télre a 80w90 es olaj sűrű lesz, nem fog kiemelni a kuplung.
A gyár által előírt Gl60 as nak sokkal inkább megfelel egy közönséges 20w50 es motorolaj.