Húúú. Nekem is ugyan ilyen bajom volt réhen az 51B-vel. Ha megdöntöttem balra a motort ugy lenduletesen, majd vissza, akkor volt sebesség. Én állat nem jól raktam vissza a biztosító gyűrűt, ami lefogja a fogaskerekeket a helyükön...
Hát lehetséges,nekem hosszú 4 van bent és 100 kg vagyok szóval nekem nem tudja kiforogni magát teljesen.
Ezért is tervezem egy gyári kiosztású váltón hátha az segítene.
Emberek. Érdekelne engem valamien oldal vagy ha tudtok, 70-es 4 felömlős henger+hengerfej meg a dugattyu gyürük...stb (egy szett). Aki esetleg tud persze csak UJ érdekel. Vagyaki tud ijen oldalt ahol van ien megköszönném
ez 51es. nemtudom mert az a baj hogy van egy kontra anya, és azt az ezelőtti tulaj valszeg nemhúzta rá, ez álltal a csavar arrébb tekeredett 1-1.5 fordulatot cska nem emlékszem meik irányba, lekontráztam, gondoltam nemlessz nagy baj belőle, de nincsenek meg a sebességek. multkur megtaláltam a sebességeket, de ahogy feltöltöttem az olajat, visszatettem a deknit és a berúgó-, váltó kart, eltűt megint :S:S
A csereszabatos, az tuti!
A vűáltásban meg ezekszerint tévedtem. Midnenesetre használni én alufelniset keresnék...
A váltót meg nem biztos, hogy ott kell piszkálni, lehet rosszul van összerakva!
Ugye azzal a csavarral az 51-es blokknál csak a váltódobot lehet picit tologatni, ezzel pedig a léptetővillát ki-be. Ha 51-es volt :) 50-esnél meg a váltó felső helyzet ütközőcsavarjai. Sajnos nem biztos, hogy csak beállítási baja van....
A simson alufelnije 1,5 ös, erre kb stimmel a 80/xx es gumi.
(nem teljesen, de fogjuk rá)
Acélfelniből volt szélesebb is, asszem 1,6 os vagy 1,7 es.
Más tekintetben tök egyformák.
Itt az a kérdés hogy bele megy-e:D:D amugy segitsetek kérlek! a váltóm szétszedés előtt tökéletesen ment az 1-n-2-3 sebesség de mióta összeraktuk csak egyes és üres van! tudom hogy a karbi ülepítője mellet lévő csavarral kell állítanom de nem tudom hogy merre hogyan?:S segitsetek kérlek!
Az addig igaz, hogy az s50 nek nem volt célfelnis változata, de az 51 es nek egyáltalán nem kell törvényszerűen acélfelnisnek lennie!
Sőt, jóval több alufelnis készült 51-es ből is,mint acélráfos.
A pontos dátumot nem tudom, amikor elkzdtek acélráfot IS szerelni az 51-es re, de a gyártás második harmadában kábé.
Hello!
Simson.hu-n is hirdetem van egy rossz alkatrésznek és egy tökéletes amit itt hirdetek.
Nem tudok semmit sem ígérni ha addig még meglesz akkor ok.
Sziasztok simsonosok!Szeretnék egy tanácsot kérni,kicseréltem a mocim világítótekercsét 6ról 12 v-osra,alapjáraton ha bekapcsolom akkor leáll a moci,menetközben semmi baj.Mi lehet a gond,tudvalaki segíteni?Előre is köszi.
Szia szaraz18. Érdekelne a fordulatszámmérő. Csak egy a gond látom hogy te Magyarország másik végében élsz hozzám képest . Jövőhét vasárnap azaz mához egy hétre vasárnap meg is lenne rá a pénz jelenleg 3 ezrem van de vasárnap meglesz a 4 is. Hogyan tudnánk megoldani az üzletet? Ja és remélem nem kamu a dolog szóval remélem nem az lesz hogy megveszem na ugyebár ha adod és nem lesz jó . Köszönöm előre is. Kérlek írj hogy megdumáljuk a dolgot .
Ezért is tervezem egy gyári kiosztású váltón hátha az segítene.
Itt megtalálod ami kell
A vűáltásban meg ezekszerint tévedtem. Midnenesetre használni én alufelniset keresnék...
A váltót meg nem biztos, hogy ott kell piszkálni, lehet rosszul van összerakva!
Ugye azzal a csavarral az 51-es blokknál csak a váltódobot lehet picit tologatni, ezzel pedig a léptetővillát ki-be. Ha 51-es volt :) 50-esnél meg a váltó felső helyzet ütközőcsavarjai. Sajnos nem biztos, hogy csak beállítási baja van....
(nem teljesen, de fogjuk rá)
Acélfelniből volt szélesebb is, asszem 1,6 os vagy 1,7 es.
Más tekintetben tök egyformák.
Az addig igaz, hogy az s50 nek nem volt célfelnis változata, de az 51 es nek egyáltalán nem kell törvényszerűen acélfelnisnek lennie!
Sőt, jóval több alufelnis készült 51-es ből is,mint acélráfos.
A pontos dátumot nem tudom, amikor elkzdtek acélráfot IS szerelni az 51-es re, de a gyártás második harmadában kábé.
Simson.hu-n is hirdetem van egy rossz alkatrésznek és egy tökéletes amit itt hirdetek.
Nem tudok semmit sem ígérni ha addig még meglesz akkor ok.
Nem tudom milyen a gyári mechanikus azzal nem volt tapasztalaton sajnos nem tudom mihez viszonyítani.
Nekem terhelés alatt 4500-at forog.
Akár hogy állítgatom a kuplungomat, az istenért sem lesz jó.
Vagy nem emel ki rendesen, vagy csúszik. (szente vadi új lamellák)
Valami ötlet?