köszönöm a gyors választ. Esetleg azt meg tudná mondani valaki, hogy kb mennyibe kerül kb fúratni? meg arra gondoltam h lehet h meg kéne csináltatni 60/4F re +dugó stb... ez egy 10esból kijön? nézegettem kb 5ezer-ért csinálják 4felömlősre, meg asszem 14ért van hozzá jó kipuff is. Majd alakul valahogy...milliókat nem szeretnék rákölteni :D
amugy jól hitted, és érdemesebb laposvasból csinálni, semmihez nem kell hegeszteni. a gyári csomagtartó vasához kell 2 távtaróval csavarral felrakni, és a teleszkópok fel csavarjához.
Jánoshalmán megtekinthető. 17-es lánckerék elöl, így 80km/h körüli a vége, a ~70kg-om alatt. Jól is gyorsul, lehet vele városban előzgetni. Majd ha lesz egy kis hangulatom, és benzinem, akkor csinálhatok egy vidit, amin a GPS-t veszem menet közben, sebességet digitálisan mutatja.
hali!
én azt mondom mindenre hogy tetszőleges.
A lényeg: az ülésvashoz legyen jól oda hegesztve.
Én ha ilyet csinálnék először is figyelembe venném hogy nekem mi a kényelmes.
Anyag: 1 m zártszelvény (max)
Sziasztok. Szeretnék a simsonomra csinálni olyan hátsó "kilépőt" vagy nem tudom ,hogy hívják amit az egykerekezés céljából szoktak rászerkeszteni.És méreteket szeretnék kérni, hogy milyen és mekora vasból és hogy is kell pontosan megcsinálni. Köszönöm.
Jó estét!
Van egy 51es szimóm 60as hengerrel. Meg tudná mondani valaki h mekkora dugó kell bele? Vagy csak akkor tudom meg, ha szétszedtem és megnéztem? Jön a tél, lehet szépítgetni és gondoltam h kaphatna már új dugót stb...
a gyári cementált cucc(mert ugye marha nagy kopsának van kitéve, az által a 0,8 mm-es rugó által keltett erő következtében:) ezt csak a gyémántporos viszi.
nekem van maszek 5sebis váltódob, kutya közönséges laposvasból készült az a taraj, és kurvára nem bírt elkopni:)
á az előző simsonomban volt olyan gond hogy ez a taré nem megfelelő formájú volt ( bekerült a 4. sebesség és után gyártott léptető henger került be) a stihl reszelő úgy vitte mint a vajat.
jól megszokott miskolci kismotoros üzlet ahová járok, már azon lepődnék meg ha valami jólenne
Attól függ, mi a méretpontatlan benne, de rendszerint azzal szokott baj lenni.
Ki lehet zárni, ha a kis rugóval biztosított billegőt leveszed, és kézzel forgatva a tengelyeket beugrik minden fokozat, akor a taraj vagy mi a rák formája nem stimmel.
Reszelő nemigen viszi(jó esetben:)
Nemtom hány loerős, mert nem lett padon lemérve.
Saccra a 90es7- 8 körül a 100 as kb 9-10.
(hazudhatnék többet is, csak minek:)
Nyilván, egy nagyobb karbival és egyebekkel sokkal több is lehetne.
Mindenesetre,a 90es elviszi a hosszú primert 17es lánckerékkel is, 5sebis hosszú váltóval is.
A 100 as hoz van méghosszabb primer (iylet a gyár nem gyártott) az simán elviszi azt is.
félreértés ne essék,csak az első postba egy rossz jelet tettem bele (( )) ami véletlen volt.A második postom pedig arra utalt hogy NEM azt a jelet akartam írni és azért raktam ki ezt:
Viszont érdekelne a henger, csak 1-2 infot (hány pacis pl) írhatnál ide,vagy küldhetnél erre a mailre: szabo_ferrari@totalcar.hu
én azt mondom mindenre hogy tetszőleges.
A lényeg: az ülésvashoz legyen jól oda hegesztve.
Én ha ilyet csinálnék először is figyelembe venném hogy nekem mi a kényelmes.
Anyag: 1 m zártszelvény (max)
2T motort nem dugózunk/gyűrűzünk fúrás nélkül hacsak nem 1-200 km van bent akkor még elmegy.
Az alap 60 ccm3 henger mérete 40.98.
Van egy 51es szimóm 60as hengerrel. Meg tudná mondani valaki h mekkora dugó kell bele? Vagy csak akkor tudom meg, ha szétszedtem és megnéztem? Jön a tél, lehet szépítgetni és gondoltam h kaphatna már új dugót stb...
nekem van maszek 5sebis váltódob, kutya közönséges laposvasból készült az a taraj, és kurvára nem bírt elkopni:)
jól megszokott miskolci kismotoros üzlet ahová járok, már azon lepődnék meg ha valami jólenne
Ki lehet zárni, ha a kis rugóval biztosított billegőt leveszed, és kézzel forgatva a tengelyeket beugrik minden fokozat, akor a taraj vagy mi a rák formája nem stimmel.
Reszelő nemigen viszi(jó esetben:)
ha nemjó akkor meg a léptetőhengerben a hullámokat kell reszelgetni nemde?
Persze, ha utigyárti cuccok vannak benne, akkor lehet, hogy egyáltalán nem lehet beálíltani:)
Egyszerre csak 1/4 et forgass.
merre kell állitani 51esnél a karbi alati csavar alatt lévő belső tekerőt hogy vegye az 1-est a járgány?
Nemtom hány loerős, mert nem lett padon lemérve.
Saccra a 90es7- 8 körül a 100 as kb 9-10.
(hazudhatnék többet is, csak minek:)
Nyilván, egy nagyobb karbival és egyebekkel sokkal több is lehetne.
Mindenesetre,a 90es elviszi a hosszú primert 17es lánckerékkel is, 5sebis hosszú váltóval is.
A 100 as hoz van méghosszabb primer (iylet a gyár nem gyártott) az simán elviszi azt is.
Viszont érdekelne a henger, csak 1-2 infot (hány pacis pl) írhatnál ide,vagy küldhetnél erre a mailre: szabo_ferrari@totalcar.hu
Csinálj magadnak 100 as hengert, rá fogsz jönni, hogy nem sokkal olcsóbban jössz ki.