Szívesen segítek Neked si ahogy sok más motorosnak is, de legközelebb mielőtt valamit tennél, írj emilemre, szívesen leírom, és ne utána. Jövő nyáron meg gyere Badacsonyba.
a fenébe tényleg ott van az a horony.
Valószínüleg ez nem engedte a hejére menni a gyűrűt.
Egyébként ha nem durvulunk akkor nem nagyon lehet tönkretenni a hengert vagy a dugattyút?
Köszi a segítséget holnap viszem is furatni.
Egyébként jozsef.petro, majd meglátod hogy milyen jól fog működni.
csinálok majd csak neked egy videót.
Egyébként jó műszaki ember vagyok akárcsak az apám sokmindennel foglalkoztam már, de motorhoz most nyúltam először, de lassan majd csak belejövök...
ha ez megvan akkor a következő a 4. beépítése, na azt hiszem hogy az már komplikáltabb lesz egy kicsit.
mégegyszer köszi a segítséget.
Első körben, helger levszedés előtt célszerű a zaccot lemosni a henger külsejéről, akokr nem hullik bele a szemét.
Felszerelésnél halványan beolajozod a cuccot, felső holtpontba állítod a ftengőt, beigazítod a felső gyűrűt, hogy a végei a stiftnél legyenek, egyik kézzel összenyomod a felső gyűrűst, másikkal ráhúzod a hengert.
HA bepattant a felső, mehet az alsó uygan így.
Rutinosabb szakik mindkét gyűrűt a stithez igazítják, összenyomják, és egyuzatra rányomják a hengert.
Nem olyan bonyi.
gyűrű két vége pont annál a kis kiálló résznél legyen a dugattyún ami van a gyűrűhoronyban, körömmel tod összenyomni a gyűrűt, vaaki segítsen a hengert rátenni, olajat mindenhez használj, könyebb sokkal:)
amúgy szerintem a nem rutinos simsonostól még jobb motort venni, aki régóta ismeri a motort az már tudja azokat az otthoni ideiglenes megoldásokat amivel nem kell megvenni az alkatrészt, szóval farag:)
Csavarral csapszeget..
Egy iylen akció után mérj meg egy dugót, hogy mennyire deformáltad el..
(tudom, 30éve így csinálod, bár szerintem egyszer sem mérted meg)
Hellosztok!
Mosd kezdtem el komolyan foglalkozni simsonnal de nagyon az elején vagyok:)))))))
Ügyesen lekaptam a hengerfejet meg a hengert, de most a visszarakásnál tartok:D
És kihitte volna... nem tudom visszarakni mert a gyűrű nem engedi vissza és nem tudom úgy összenyomni semmivel hogy rámenjen a henger.
Ugye két gyűrű van de az elsőre sem tudtam ráhúzni a hengert nemhogy a másodikra. áááááááááááááááááá
Ugyhogy le akartam venni az egyik gyűrűt de nemtom miért:) és levételközben eltörtem
Tudom hogy most lefogtok hurrogni hogy mekkora béna vagyok de valahol el kell kezdeni nemde?
Úgyhogy a sok szidás közé ha azt a módszert is be tudnátok iktatni amivel gondnélkül rá tudom tenni a hengert, na hát azt megköszönném.
Amúgy a törött gyűrű nem gáz mert úgyis most viszem majd a táborihoz felfuratni 60-asra csak majd nekem kéne visszatenni a hengert.
Köszi skacok
BYE
eggyik sem talált. én motortartó baknak egy asztalt használok. csak fel dobom rá és szerelhetem kedvemre, persze a dt-hez van másik is:D na szoval akkor 6500?
ehez mérjem.. oké, de ez uj :D hát figyi a gyári hengerfej jó hozzá? én igy cakom pakk adok érte 7ezret meg ha szükséges adok még egy ford.szám mérőd vagy van még hátsó sárvédőm és ülés vasam. na szoval 7e.+ ha szükséged van vmire akk adom
és gyorsan össze mint a csapágyat a helyére
Valószínüleg ez nem engedte a hejére menni a gyűrűt.
Egyébként ha nem durvulunk akkor nem nagyon lehet tönkretenni a hengert vagy a dugattyút?
Köszi a segítséget holnap viszem is furatni.
Egyébként jozsef.petro, majd meglátod hogy milyen jól fog működni.
csinálok majd csak neked egy videót.
Egyébként jó műszaki ember vagyok akárcsak az apám sokmindennel foglalkoztam már, de motorhoz most nyúltam először, de lassan majd csak belejövök...
ha ez megvan akkor a következő a 4. beépítése, na azt hiszem hogy az már komplikáltabb lesz egy kicsit.
mégegyszer köszi a segítséget.
Felszerelésnél halványan beolajozod a cuccot, felső holtpontba állítod a ftengőt, beigazítod a felső gyűrűt, hogy a végei a stiftnél legyenek, egyik kézzel összenyomod a felső gyűrűst, másikkal ráhúzod a hengert.
HA bepattant a felső, mehet az alsó uygan így.
Rutinosabb szakik mindkét gyűrűt a stithez igazítják, összenyomják, és egyuzatra rányomják a hengert.
Nem olyan bonyi.
amúgy szerintem a nem rutinos simsonostól még jobb motort venni, aki régóta ismeri a motort az már tudja azokat az otthoni ideiglenes megoldásokat amivel nem kell megvenni az alkatrészt, szóval farag:)
Egy iylen akció után mérj meg egy dugót, hogy mennyire deformáltad el..
(tudom, 30éve így csinálod, bár szerintem egyszer sem mérted meg)
Mosd kezdtem el komolyan foglalkozni simsonnal de nagyon az elején vagyok:)))))))
Ügyesen lekaptam a hengerfejet meg a hengert, de most a visszarakásnál tartok:D
És kihitte volna... nem tudom visszarakni mert a gyűrű nem engedi vissza és nem tudom úgy összenyomni semmivel hogy rámenjen a henger.
Ugye két gyűrű van de az elsőre sem tudtam ráhúzni a hengert nemhogy a másodikra. áááááááááááááááááá
Ugyhogy le akartam venni az egyik gyűrűt de nemtom miért:) és levételközben eltörtem
Tudom hogy most lefogtok hurrogni hogy mekkora béna vagyok de valahol el kell kezdeni nemde?
Úgyhogy a sok szidás közé ha azt a módszert is be tudnátok iktatni amivel gondnélkül rá tudom tenni a hengert, na hát azt megköszönném.
Amúgy a törött gyűrű nem gáz mert úgyis most viszem majd a táborihoz felfuratni 60-asra csak majd nekem kéne visszatenni a hengert.
Köszi skacok
BYE
Peti msnre vegyél fel: adika0@msn.com ott megdumáljuk
6500-ért tied, ha kell.
Mondj címet, ha kell postán is küldöm utánvéttel.
Ha az lenne odaadnám akár 5-ért is!
Tudom, hogy nem ér sokat, mert 50-esből fúrt.
de itt egy új 50-es:
http://www.simsonbolt.hu/produ...
Ehhez mérd!
De mit adsz érte?