Havernak van 1 70/4es simsonja. Meg van rá a babetta gyujtás,minden átalakítással stb. Kérdezném hogy mi szerint kellene beállítani? Gondolom csak előgyújtást kell állítani az alaplapon. Mennyinek kellene lenni?
Előre is köszi.
üdv sanye
Sziasztok!
köszi a választ,
most olyan kérdésem lenne,hogy az S50-esen beépített trafós,de ki akarjuk cserélni trafósra,de viszont a többi tekercs az s51-esé.
Az 51-es tekercsei azok ráépíthetők az 50-es gyujtásra?
az 51-es gyujtó tekercse melyik?
köszi előre is.
üdv.
Hát sajna a gyújtáshoz annyira nem komálok, de az biztos, hogy az enyém is ilyen. De azért kérdezz meg valaki olyat is aki jobban ért hozzá. Ott van erre a célra a simsonklub. Ott garantáltan tudnak neked segíteni.
Aha köszi,szerintem ez a menetjavító lesz mert elég jókis kompresszió van a blokkba,de lehet h lehúzom a hengert azért megnézem milyen a henger,amúgy eddig 6500 Ft-ba van minden ami a képen látható,van hozzá tank is,deknik is,ülés is:D
Sziasztok!
valamelyik nap írtam,hogy vettem 1 vázat elég szépen alakul.
Azt szeretném még megkérdezni,hogy az S50-es szimo az 6V-os vagy 12v-os a rendszere?
A kipuff csonkon elég rossz állapotban van a menet azt csak úgy lehet megcsinálni,hogy esztergáltatni rá 1 másik csonkot és felhegeszteni?vagy van rá valami más módszer is?
köszi a válaszokat előre
A stihl olaj nagyon jó! Attól, ha legalább 1:50 be keverted, biztosan nem ragad megy egy pöckölt simson se, nemhogy egy széria. Máshol keresd a hiba okát, ha nem szegény volt benn az olaj, akkor tuti nem az okozta!
Én mindíg azt szoktam mondani, ha egy 13 e -et forgó léghűtéses motorba, amit szinte csak fullgázon használnak elég jó, akkor egy simsonba is! (mi több, 125-ös apriliaba stb stb)
Alapvetően a váltó sokkal jobb a régebbi blikkban, viszont, mint mondtam, javítani nehezebb.
Teljesítméynben az 51es jobb némileg, könynebb is faragni.
A turbós blokk a 60as évek terméke, és annak múszaki szellemiségét képviseli, az 51 es az a 70es évek spórolásának eredméyne.
A tudbós sok szempontból korrektebb, de nehezebb javítani, az 51 es egyszerű mint a faék.
A turbos blokk és az 51-es között milyen használatbeli különbségek vannak? Az 51 est jól ismerem az turbost az nem. Valóban elönyt jenet a turbo hűtés? Esetleg valiken olcso elado?
Köszi,és még annyit,hogy tudnék egy 50-es blokkot karbi nélkül gyujtással mindennel együtt 5000Ft-körül annyit megér?
az 50-es blokk mennyivel ""szarabb""az 51esnél?
bocs ha hülyék a kérdéseim,de eddig simoval nem igen volt dolom...
Olyan kérdésem lenne,hogy S50-es simsonon,amit beraktam képet azon a 2 csavarral mit lehet állítani?