Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit csináljak ha felújítás után be próbáltam indítani a simont és meg állt egy sebességben és nem megy sehova!?
Tehermentesíted a csapot, és kipisszkálod egy kis csavhúzóval, csőrősfogóval
Hali! Meg tudnátok nekem mondani hogy az S50-es simson lamellaköteg-nyomólapját tartó 4 db rögzítőeszközt hogyan kell szétszedni? Nem csavarok tartják, valami rugós szerkezet, amit egy csap tart...Előre is köszi
Lehet, hogy nem a legbelső alkatrésszel kellene kezdeni:)

Első körben tanksapkaszellőző, utána benzincsap(kb 15mp alatt üresről meg kell telnie az ufóháznak) utána úszószint, és tűszelep ellenőrzés, pucolás, beállítás.
Ha ezek hatására sem javul, akkor valóban érdemes megkukkantani a gyujtás alatt a szimeringet, és megszagolni az olajat, nem benzinszagu e.
Főtengelyszimmering? A tünetek szinte iskolapéldaként azt mutatják.. Persze ha a karbit, egyebet nem állítgattátok, és attól jött elő...
Jellemzően ha elkopott a hajtókar felső szeme, vagy akár az alsó, akkor szemmel látható, bemaródás, beverődés van rajta. egyébként ha túlmelegszik a simson, könnyen elkezd csörögni. Pl nem megfelelő bejáratás miatt.

Egyébként én azt tapasztaltam, hogy a felső görgő jobban bírja, mint az alsó, jellemzően az alja döglik meg előbb. Véletlenül nem az lóg? esetleg a főtengelycsapágyak?
Ha kitöltenéd az adatlapodat, akkor látszana , merre laksz, és ha ,nem nagyon messze akkor oda lehetne menni, és 15 perc alatt megjavítani. Egyébként meg nem kell ezerszer szétszedni. Csak pontról pontra átnézni!Üzemanyag , szikra , lendkerékék !
Helló
A benzin csap nincs eldugulva? benzin szűrő nincs eldugulva (ha van)? Fúvóka nincs eldugulva? Úszó szint jó? Arány jól be van állítva?
Nincs sok 2 T motorolaj a benzinedbe? Gyertya hézag? stb....
Ezeket szépen nézegesd végig.
segitsen valaki nem kap uzemanyagot a motor mar ezerszer k lett takaritva a karbi tolasra beindul neha rugasra is mi lehet a gond
Helló
És ez jó fajta? vélemény, tapasztalat?
Üdv
Bing 17xx
Sziasztok Simsonosok!

Tegnap óta tulaja vagyok egy simson s51n-nek!
Sok munka lesz vele, mert mondhatni nem sokat gondozták szegény motort! Képeket töltök fel róla.
Teszek fel ide is egy képet. Valaki ismeri ezt a fajta karbit?
Az 51-est nem lehet JÓL megperselyezni, házilag meg pláne.
Arról nem is beszélve, hogy eleve elavult oda a bronzpersely.
Nem biztos ,hogy azért csörög mert el van kopva.
Szoktak bronzperselyt alkalmazni ,hogy ha afelső tűgörgő berágódik vagy nemtudom ,hogy nevezik a hajtókarba.
Cserélném 80-125cm3 motorra simosonom+ráfizetek (megegyezés szerint). Lehet forgalmis vagy akár 50-es papíros is.

Ez nem az én motorom,haveromé, de részletekért érdeklődhetek nálam is.
Nem a hajtórúdperselyre gondolsz? Mofán 340Ft újan. Belerakása? Hát várjuk meg az okosabbakat. :)
Üdv.!

Vkitől segítséget léccy

51es simsonról van szó, vettem rá vadi uj hengerszettet(henger+dugoszett(gyűrű,csapszeg,tűgörg
ő..))
De hiába mert még mindig csörög benne valami,és rájöttünk,vagyis csak sejtjük hogy kivan kopva a hajtókar felül,és hiába rakunk bele uj tűgörgőt ,akkor is csörög. Nos én hallottam a Bronzperselyről is hogy lehetne olyat belerakni.Valaki el tudná magyarázni hogy működik az,és hogy milyen árban van?

Előre is köszi. Sanyee
Helló! eladóvá vált szeretett simsonom s51 b,1990-es évjárat, 4 sebességes, 50 ccm, 17-es fogaskerék,85 km/h végsebesség egyenesben! a motor irányára 75,000 Ft,- érdeklödöket várom minden kérdésre válaszolok jah és adok még hozzá sok gyári dolgot is
Sziasztok! Jövőhéten érkezik az A1es jogsim,így eladóvá vált szeretett Simsonom.
link
Az is van, persze! Illetve holtponttuskó. Nemsokára elkészül a főtengely kinyomó, és a blokkszerelő álllvány.
Nállam 20 km
erdeklodnek hogy egy uj kuplung lamella meddig birja?
Hali!
Eladó egy nagyon szép állapotban lévő simson swalbe. Képeket majd teszek fel. Kék színű. 0670-6140-774.

Irányár:50 000FT
Egyszer tegél fel prizmára egy szétkalapált végü imson főtengőt, tanulságos.
Egyébként nem rideg, mert nincs átedzve(nyilván) faszán el lehet görbíteni.
csak széthúzásnál kocogtattam. de máskor vigyázok a finom menetekre!