Jellemzően yamaha jog gyujtásokat szoktunk a tuning simsonokra tenni, mert megbízható, és erős, viszont, a blokkban nem fér el teljesen, likat kell a jeladójának vágni ami versenymotornál nem gáz, de utcainál nem csinálnám, mert gány, és ronda.
kj-2ya gyujtások például, vagy valamelyik minarelli.
A kúpjuk nem egyforma, kell bele egy közdarab.
Utcaiba inkább vapét tennék, azt mostanában fejleztették, most már nem esnek le a mágnesei.
Nincs is ezen vita, csak így minden alkalommal nézni kell az időpontot, ha az ember leszedi a lendkereket.
Apropo, milyen robesz gyújtása ment fel a sámsonra? A kúp is megegyezett? Ez érdekell! Valami frankó elektrónikus nekem is tetszene.
Nwem látom rajta a vázmerevítő helyét a kormánnyak alatt, valamint én a deklit sem látom horpasztottnak(ott ahol a kipu megy) a fékpedál egyértelműen nem enduróé, ahogy vélhetően a lbtartó sem, mert az is különbözik a mezei 51-esétől, mint ahogy a berugókar, is.
Már csak hab a tortán, hogy az endurókat magyarországraszinte kizárólag tiris gyujtással hozták, annak meg kisebb a trafója, mint a képen van.
De lehet, hogy mindezeket rosszul látom.
(baszod)
Sziasztok! Tudna vki segíteni, hogyan helyettesítsek(hová kell bekötni) 12v-os megszakítós Simsonban egy ELBA-t feszszabályzóval(régi) és index relével?! Nem találok sehol ilyen rajzot.Fontos lenne és sürgős köszi!
Eladó egy s51 enduro 70ccm hengerszettel,teljes motorgenerál(összes csapágy, szimmering, 70 es hengerszett hajtókar stb.)után 700kmrel újrafényezve, új üléshuzat 4 sebességes új gumi nagyobb motor vásárlása miatt ! csere érdekel 80as enduró !
Hello!
köszi szépen,most úgy látszik megoldódni látszik a dolog,ma meg lett forrasztva a belső trafó mert az előző gazdánál kiszakadt és most megjött már a szikra meg minden kis finomítás kell és elvileg indulni kell neki.
Még annyi,hogy nem volt rajt karbi és szereztem rá 1 keihint a szívótorokra is passzol minden csak az a "baj",hogy 14-es úgy tudom,hogy a simo eredeti meg 16-os.
anyagot rendesen lehet neki adni meg minden remélem lelindul,működik vele.
Vigyázz, az alaplap-lendkerék tartozik össze! De nem gond, csak ha az S50 lendkerekét teszed rá z S 51 alapjára, akkor alaphelyzetben alsó holtponti gyújtásod lesz :D El kell forgatni 180°-al e lendkereket :) Vagy EmZoli szerint nem kell bele ék, úgy feltenni a lendkereket, csak akkor minden alkalommal lesni kell a gyújtásidőpontot :D
Hja, ha nem kapsz belső tekercset, lehet érdemes átalakítani külső tekercsesre. Mikor nekem meghallt a gyári gyújtás, kapott új utángyártottat a Mofakerből, azóta el is felejtettem mikor volt, annyira nincs baj vele. (a tekercset, és a trafót is cseréltem, nem volt időm nézegetni mi a rossz)
Ezt megkérdeztem tegnap állítólag ha nem veszi a sebességet akkor azon kell állítani szóval biztosan a léptetővillát variálja.
Most nekem az a bajj,hogy az a belső trafós részből nekem kiszakadt a kábel remélem vissza lehet forrasztani,ha nem akkor veszek rá 1-et.
lendkerék maradhat, max az alaplaot kell variálni majd, meg nehezebben férsz hozzá a megszakítóhoz h állítgasd. De a töltő és világítótekercset felesleges cserélni. Viszont én a gyujtsát is hagynám ha működik, nekem az 50es belső trafó gyujtás nem volt a legpontosabb, de nem térdelt le soha. A küklső trafóssal ckas a bajod lessz mert utángyártott cuccokat fogsz szerezni csak
Köszi,még annyi kérdésem lenne,ha kicseréljük az összes 50-es tekercseit 51-es gyujtó,világító,töltő tekercsre akkor lenkereket is cserélni kell vagy az maradhat az 50-esé?
köszi
Csak egy gyujtótekercset kell venned, és egy külső trafót meg némi tyúkbelet:) a világítás meg töltőtekercs az mindegy, maximum annyiba számít h 12V vagy 6
Simsonra valaki csere Honda Pax Club Af14váz, AF05 blokk. Jön- megy, kicsit csörög de nagyon jól ugrik:) Egy kutyát elcsaptak vele, idomok sérültek, de kérésre meghegesztem:) Ha valakit érdekel akkor email: vftsforever@gmail.com , vagy msn: zotya_90@citromail.hu
kj-2ya gyujtások például, vagy valamelyik minarelli.
A kúpjuk nem egyforma, kell bele egy közdarab.
Utcaiba inkább vapét tennék, azt mostanában fejleztették, most már nem esnek le a mágnesei.