Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jellemzően yamaha jog gyujtásokat szoktunk a tuning simsonokra tenni, mert megbízható, és erős, viszont, a blokkban nem fér el teljesen, likat kell a jeladójának vágni ami versenymotornál nem gáz, de utcainál nem csinálnám, mert gány, és ronda.
kj-2ya gyujtások például, vagy valamelyik minarelli.
A kúpjuk nem egyforma, kell bele egy közdarab.
Utcaiba inkább vapét tennék, azt mostanában fejleztették, most már nem esnek le a mágnesei.
Egy helyet mindenképpen tudok, kistarcsán a suzuki benkőnél a motorbolt. De szerintem bármelyik gépműhelybe megcsinűálják neked
Nincs is ezen vita, csak így minden alkalommal nézni kell az időpontot, ha az ember leszedi a lendkereket.
Apropo, milyen robesz gyújtása ment fel a sámsonra? A kúp is megegyezett? Ez érdekell! Valami frankó elektrónikus nekem is tetszene.
Nwem látom rajta a vázmerevítő helyét a kormánnyak alatt, valamint én a deklit sem látom horpasztottnak(ott ahol a kipu megy) a fékpedál egyértelműen nem enduróé, ahogy vélhetően a lbtartó sem, mert az is különbözik a mezei 51-esétől, mint ahogy a berugókar, is.
Már csak hab a tortán, hogy az endurókat magyarországraszinte kizárólag tiris gyujtással hozták, annak meg kisebb a trafója, mint a képen van.
De lehet, hogy mindezeket rosszul látom.
(baszod)
Jó estét mindenkinek!

Meg szeretném kérdezni, hogy egy henger fúratás mennyibe fáj, és hogy hol lehetne megcsináltatni?
Előre is köszönöm!

További jó estét motoros társak!
van egy érzésem, miszerint Zoli jobban tudja:)
Az Enduron még a berugókar és a fékpedál is más. Haveromén gyertyapipa is más volt, de arról nem tudok sokat...
Sziasztok! Tudna vki segíteni, hogyan helyettesítsek(hová kell bekötni) 12v-os megszakítós Simsonban egy ELBA-t feszszabályzóval(régi) és index relével?! Nem találok sehol ilyen rajzot.Fontos lenne és sürgős köszi!
baszod ezen enduró váz van csak a merevítők nincsenek fenn
ez nem egy enduró, hanem egy mezei 51 es, amin enduró kipu van.
hejhahó van simson eladó !

Eladó egy s51 enduro 70ccm hengerszettel,teljes motorgenerál(összes csapágy, szimmering, 70 es hengerszett hajtókar stb.)után 700kmrel újrafényezve, új üléshuzat 4 sebességes új gumi nagyobb motor vásárlása miatt ! csere érdekel 80as enduró !
A két csavar, a váltó határolója.
Hello!
köszi szépen,most úgy látszik megoldódni látszik a dolog,ma meg lett forrasztva a belső trafó mert az előző gazdánál kiszakadt és most megjött már a szikra meg minden kis finomítás kell és elvileg indulni kell neki.
Még annyi,hogy nem volt rajt karbi és szereztem rá 1 keihint a szívótorokra is passzol minden csak az a "baj",hogy 14-es úgy tudom,hogy a simo eredeti meg 16-os.
anyagot rendesen lehet neki adni meg minden remélem lelindul,működik vele.
éppne szombaton tettem fel egy robigyulát simsonra, nyente ék(retesz) pálya, jó lett
Vigyázz, az alaplap-lendkerék tartozik össze! De nem gond, csak ha az S50 lendkerekét teszed rá z S 51 alapjára, akkor alaphelyzetben alsó holtponti gyújtásod lesz :D El kell forgatni 180°-al e lendkereket :) Vagy EmZoli szerint nem kell bele ék, úgy feltenni a lendkereket, csak akkor minden alkalommal lesni kell a gyújtásidőpontot :D

Hja, ha nem kapsz belső tekercset, lehet érdemes átalakítani külső tekercsesre. Mikor nekem meghallt a gyári gyújtás, kapott új utángyártottat a Mofakerből, azóta el is felejtettem mikor volt, annyira nincs baj vele. (a tekercset, és a trafót is cseréltem, nem volt időm nézegetni mi a rossz)
csak gyárit, inkább csináltasd meg ha lehet. 1200hufos lehet elvisz 20ezer km-t lehet 2-t
ok kösz!gondoltam hogy belemegy csak előbb inkább kérdezek!
belemegy könnyedén, mert ugyan az a váz
s50venes vázba bele lehet rakni az 51es blokkot átalakítás nélkül?
Ezt megkérdeztem tegnap állítólag ha nem veszi a sebességet akkor azon kell állítani szóval biztosan a léptetővillát variálja.
Most nekem az a bajj,hogy az a belső trafós részből nekem kiszakadt a kábel remélem vissza lehet forrasztani,ha nem akkor veszek rá 1-et.
ez meg a váltót variálja, talán a léptetővillát. De nem okoskodok, csak így rémlik, emZoli biztosan tudja:)
lendkerék maradhat, max az alaplaot kell variálni majd, meg nehezebben férsz hozzá a megszakítóhoz h állítgasd. De a töltő és világítótekercset felesleges cserélni. Viszont én a gyujtsát is hagynám ha működik, nekem az 50es belső trafó gyujtás nem volt a legpontosabb, de nem térdelt le soha. A küklső trafóssal ckas a bajod lessz mert utángyártott cuccokat fogsz szerezni csak
Köszi,még annyi kérdésem lenne,ha kicseréljük az összes 50-es tekercseit 51-es gyujtó,világító,töltő tekercsre akkor lenkereket is cserélni kell vagy az maradhat az 50-esé?
köszi
Csak egy gyujtótekercset kell venned, és egy külső trafót meg némi tyúkbelet:) a világítás meg töltőtekercs az mindegy, maximum annyiba számít h 12V vagy 6
Simsonra valaki csere Honda Pax Club Af14váz, AF05 blokk. Jön- megy, kicsit csörög de nagyon jól ugrik:) Egy kutyát elcsaptak vele, idomok sérültek, de kérésre meghegesztem:) Ha valakit érdekel akkor email: vftsforever@gmail.com , vagy msn: zotya_90@citromail.hu