Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/25285/simson-s-51b


Elado sos ban!
irányár 50 ezer
*felömlős
Sziasztok!

70es 5delömlős membrános hengert keresek. Nincs esetleg valakinek feleslegben?
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség, mert van egy S51N-em és színes kapcsolási rajzott keresek hozzá amin jelölve vannak a vezetékek színei is! Leginkább arra lennék kíváncsi, hogy a gyújtáskapcsolónál a vezetékek közül mit hova kell rá dugni.
A motorban nincs aksi és elég nekem, ha csak a világítás megy, meg a féklámpa!
Index, duda nem kell!
Az is jó ha valaki leírja vagy lerajzolja!
Tudna valaki segíteni?

Üdv
hello!köszi a segítséget akkor azt hiszem hogy csak amiatt lehetett gond hogy már nagyon régi volt az izzó (talán még gyári).
A simson generátora úgynevezett terheléses szabályozású, ami azt jelenti, hoyg csak akkor működik megfelelően, ha A PONT RÁVALÓ TERHELÉST KAPJA sem kisebbet, sem nagyobbat!

Terhelés nélkül nyélen forgatva a motort, simán felszad a 6 voltots is 20-30 volt köré, ez teljesen normális, ha nem így lenne, teheléssel csak nyélen világítana rendesen.
A terheléses szabályozásból következik az is példásul, hogy a 6 voltos rendszer, simán lecsapkodja a 12 voltos izzókat, mivel azok FELE ANNYIRA terhelik a generátort!
Csak a tekercs, és a körülötte forgó mágnes! Van rá szép magyarázot, elektromos emberek elmondják, mi hogyan indukálva akadályozza a túl nagy indukciót.
a 30 V igen soknak tűnik... Gondolom ez üresen. Esetleg nem 12 V-os tekercs van a simsonba, hogy kicsapja az égőt?
hello!

Mi szabájozza a simsonson hogy hány voltot kapjon a első izzó?csak a tekecs ?Csak mert elég nagy gond hogy úgy 6v helyett 30 ad és elpukkantja az izzókat .Tudom elég sügér kérdés de még nagyon friss vagyok a simsonos témában .
köszi
Ezt megjegyzem, köszönöm!
Dehogynem egyszerű.
Ki kell szedni a nagyját mechanikusan, utána szírtalanaítani, és oxálsavat neki, az csak a rozsdát eszi, a tiszta vémet már nem, ravasz egy anyag.
Vegyszerboltban árulják 200 forint 10 deka, egy simson tankba 60 deka kell a 8 liter vízhez.
Nézd végig kapcsolási rajz szerint, mert kellene lenni terheletlenül legalább 6,5V-nak. És legalább 0,4 A !
hopssz alcsin nem tudom, de a 5nek szerintem ott is kéne lennie
ugyan nem tudom mennyi, de szerintem 7-9lehet
hello!
Érdeklődi szeretnék hogy a 6v os rendszerü simsonon az aksinál a töltés alapjáraton mennyi?mert nekem csak 2v :S és állandóan bemerül az aksi bár nem egy nagy durranás(4Ah).
Persze. De ki volt takarítva, csak azért egy vastagon rozsdás, 30 év körüli tankba belül nem olyan egyszerű a tisztítás. Nem foghatom a flexet, és legyezőkoronggal megcsiszolom. Így amit nem tudtam lekoccolni a kaviccsal belül, azt megtapasztotta a festék.
De akkor a festék nem a tiszta fémhez, hanem a rozsdához tapad.
Hát beleragad :D:D:D:D
"( a festék) megköti a rozsdát"

Azt meg
Én ezt kipróbáltam!
Ugyanis van a nagymamámnál egy 1976-os S 50 B, valaha rendszámos nagymotor volt, apának vették újonan. Gyár, kopott festés, talán dugattyút cseréltek benn, de kolompol, szóval minden gyári, és bizony, mivel csak néha-néha volt használva, rendkívül rozsdás volt a tank belül. Kipucoltam, amennyire sikerült, de mivel továbbra is ott áll, beletöltöttem ezta festéket. No nem lett szép belül, de való igaz, hogy a vastag ragacs elég jól odatapadt, ahol még rozsdás, ott megköti a rozsdát, ahol nem, ott nem rozsdásodik újra. Teletankolni lehet, csak egy időbe a Simson fűnyírót rendszeresen abból tankolta ott mindenki, így folyton lefogyott. Mindenesetre a művelet volt 2-3 éve, azóta nem tömődött ela porlasztója, előtte a kútra (kb 1 km) sem tudtam kimenni vele.
Ezen felbuzdulva a Pannónia tankját is kifestettem ezzel. Ártani nem árt, bizonyos szennyeződéseket pedig megtapaszt. Bár folyamatos használat esetén tényleg nincs jelentősége.

De igazad van, az SR 50-es ami szintén újonan vásárolt darab, apa vette, és folyamaatosan volt benn benzin kb, annál sose volt gond a tankkal. Mostanában találtam csak piszkot a karbiba, de az könnyen elképzelhető, hogy egy kannából tankolás, vagy "benzinlopás" eredménye. Sajnos annál a felfogató meleltt van hajszálrepedés, így kifele könnyezik a tank. Folyton benzines, ha sokat lötykölődik... Hegeszteni kéne, de ahhoz meg festeni.
A 70es dugó 5mmrel rövidebb.
Csecs
70 es 4felömlös hengerem van, és láttam már oat hogy a henger tetejéröl és alljárol leesztergálják azt a kis talpat, és igy 1 sikba lessz a hűtőbordákkal, nemértek nagyon hozzá de ez szerintem oan mint mikor a hengerfejböl veszünk el. A kérdésem az hogy ha levesszük ezt a peremet fent és lent, nem-e fog kijárni a hengerböl a dugattyú? a 70 es hengerem perselye rövidebb mint a gyári, mélysgre bele fog férni a blokk középbe. kép is van, ugyan igy van alul is de ez nem az én hengerem.
A Huber és a többi hasonló 2-400 forintos 80 fokig hőálló...
Kb vízszivattyúba való
járműbe nem alkalmas, minima 180, de inkább 240 fokig hőálló kell.
Ilyen mofakeres hulladékokat inkább ne rakj a motorba... Vitonost vegyél ha nem akarod magadat szivatni.
Kösz.
És esetleg egy oldalt tudnál mondani nekem ahol tudok nézni/rendelni csapágyakat. Én szimeringet a www.mofaker.hu -n néztem ott két féle van:az eggyik neve HUBER a másiké TCK. Talán a TCK a drágább, de hogy ez milyen azt nem tudom. Szerinted?