Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Kérdésem az lenne hogy milyen tapasztalatitok vannak a turbohűtéses motorokrol? Első sorban Star és Schwalbe, valamint magárol a motor blokkról? Star-ra létezik lábvédő?
sziasztok!
eladó lett a simson s51N es mocim ha érdekelne valakit szóljon megdumáljuk
üdv
Hellosztok!
olyan kérdésem lenne,hogy VAS megyében nem tudjátok,hogy hol tudnám felmaratni a blokkomat,hogy a 70-es henger rámenjen?
Válaszokat előre is köszi
inch : szerintem inkább terveztess akkor már.
köszi
a 10% jól jönne,néztem sokféle megoldás,gondolom a tervezett volna a legjobb de ez tűnik egyszerűbbnek és jónak is
nincs valakinek 1 eladó simsonja ? cserélném sony psp slimre 2 hetes. vagy akár el is adó ha már itt járunk
Én oylan hengert még nem láttam, amire a leo vince jó lett volna.
Ahányra felpróbáltam, mind forrt tőle, 6000 alatt se kép sehang.
Rosszul tudtam.
Hát Dani én úgy tudtam, hogy 70-esekhez volt tervezve de mind1.
Tessék dobok egy linket is : http://www.simsonbolt.hu/ . bár már levették az 50es szériákra vonatkozó tulajdonságait is,de oda van irva, hogy garantált teljesítmény növekedés
Szia inch !

a Sima gyári alatt gondolom azt értetted, hogy pl 50/2 ( 50-es 2 felömlős alap széria henger ) ,na szóval,igen biztosan Növel a Teljesítményen 15% körül szerintem, mert álltalában 60as gépekre szokták a Leo-t felrakni azoknál 25-30% plusz teljesítménynövekedést irnak,de láttam már 70es gépeken is Leo-t , na mind1 szerintem dob az 50esen is 10% -ot minimum,de ha felmész a www.simsonbolt.hu-ra és a kipufogókon belül rátalálsz a Leo Vince-re,akkor ott részletesen le is írja,hogy szériamotoroknál is dob a motoron ! ennyit tudok mondani ! helóó
A gyertyákra visszatérve apám swalbia mindig is isolator gyertyával ment és mi is azzal használtunk más gyertya nem volt jó neki. Tesóm motorja csak az NGK-t szereti enyém pedig a Brisket. Úgy hogy szerintem motortól függhet.
DavidBMW : Ha a gyári blokkjával van használva nem 1 Mz-jével akkor szerintem semmi gond nem lesz vele hisz gyárilag megerősítették volna ha nem bírná.
Zozy : Szerintem a gyújtásoddal lesz a probléma. Simomnak is nemrég volt ilyen baja, hogy durrogott és gyújtás hibája volt.

Ha valaki nem értene egyet velem az írja meg a hibám és tanulok belőle.
Helló egy olyan kérdésem lenne hogy a Leo Vince kipu növelné-e a teljesítményt 1 teljesen gyári simon (s51)? Gondolom állítani azt kell.
Srácok tudtok segiteni?
Simomnál olyan probléma adodott h parton lefelé gáz nélkül elkezd durrogni és le is áll v nem pörög fel utána rendesen.sima egyenes uton tökéletes .igaz észrevettem h néha ott sem kapja el nem pörög fel rendesen.de ott nem durrog. gyujtás jo 1 rugásra hidegen melegen..szimeringeket is kicseréltem..mennyit kapjon varriáltam uazt csinálja..
Tudtok vmit mit nézzek meg?
Sziasztok! Volt egy S51-es Simsonom. De most egy Star-t szeretnék. A kérdésem az lenne, hogy a star váza nem gyenge középpen? Nem szokott gondot okozni? Vagy inkább a schwalbe a jobb?
és igen,a mai Isolator gyertya nagyon ratyi...nekem is mindig NGK vagy Brisk volt benne,a mostani Isolatorokkal nekem nem is nagyon ment a motorom,vagy csak egy ideig szóval...:S
Oké DANI HOGY te stihl adalékot használtál,csak nálam az nem olajzott rendesen..gyenge maga az olaj én szerintem...és be is sült a mocim tőle:S:S ...
Szerintem a mostani isolator gyertya minősége meg sem közelíti az akkor készült isolátor gyertyákét.Én Brisk-et, NGK-t használtam mindig.
Én is sthil adalékot használtam és tökéletesen ment vele a simsonom,szerintem nem azzal lesz a baj....
Ennek az oldalnak az alján pont leírják h mit kell tenned a rozsdás tankal,meg szerintem Isolator gyertyát használj,gyárilag is ilyennel szerelték a simsonokat .
köszi szépen h irtál, megpróbálom majd ezeknek a cseréjét, lehúztam a hengert, a dugó még tökéletes, a gyűrűk nincsennek eltörve, a hengernek csak minimális pereme van felül, de a dugó nem lötyög benne (5-6 ezer km van az egész motorban) jah meg volt olyan h ha behúztam a szivatót akkor kipörfött rendeen,vette a lapot magasabb fordulat tartományban,de ha vissza akartam engedni alapjáratra akkor konkrétan fuldoklott h megint kiakartam pörgetni... szal magas fordulaton jó volt, de már az sincs... majd ha lesz valami fejlemény vagy éppenségel vmi elakadás akkor irok... :D lehet h a te problémádra is megtaláljuk a bajt :D... és a rozsdás tankal kapcsolatban, nem tudsz vmit h mi lehetne csinálni vele?
Ja és lehet hogy megpróbálhatnád egy Brisk gyertyával, a mi Simsonos haveri körünkben mindenkinek Brisk van benne,és nem is nagyon szeretik a motorjaink más féle gyertyákat:) az enyém is Brisk-kel ment ! na ennyi heló !
Szia PI3R !

Nálam is volt ugyanilyen gond a simsonomnál,a mai napig nem akar kipörögni normálisan,és negyedgáznál ha többet húzok neki,csak nagyon gyengén húz,és nem is nagyon pörög:( , és mit ad isten,ma meg besült,mert a Stihl-es adalék nagyon gyenge,előre mondom minekinek aki olyat használ,ne arányosan keverje vele a benzint.! mindig többet rakjon hozzá! és hát,ma éppesnéggel szétment a dugóm,a gyűrűim na mind1 ! te motoroaddal kapcsolatban ugyanaz van mint az enyémmel volt/van , hogy nem pörög,hülyén jár az egész,Hát mi az egyik haverommal Mátéval a Főtengelycsapágyakra,vagy pedig a tűgörgőkre gyanakodtunk.amiért nem pöröghet ki,és megfeszíti a blokkot,azért nem pörög ki normálisan , és amiért hülyén járhat,szerintem cserélj egy megszakítót és egy Kondenzátort , nálam nagyjából megjavitotta a motor hülyén járását is,és azt is hogy valamivel többet pörögjön,de még igy sem volt az igazi,a karburátorról meg annyit,hogy akármilyen Benzin/levegő arányt állítottam neki,sehogy sem volt jó,nem pörgött ! és a karbipucolásoktól sem:( ! Remélem tudtam valamiben tanácsot vagy segítséget nyújtani ! Helóka !
Hellósztok!Tudna nekem vki segíteni? ma úgygondoltam h előveszem a jó öreg simsont a garázsbol, és beindítom (kb 3 évet állt, talán 1x-2x bevolt indítva fél percre) próbálkoztam vele de nem akart sikerülni, szétszedtem a karbit, hát a főfúvókán vagy min valami zöldszínú penész féleség volt, meg a karbi telvolt kis rozsda darabokkal, megpróbáltam rendberakni,kitakarítani, nagyábbol sikerült is, a tankba godnoltam belepislantok és belülröl egymerő rozsda az egész(nem olyan nagyon vészesen,mert volt benne benzin kb félig) utána beleraktam egy újonnan vett gyertyát ( NGK B8HS) elsőre beis indult, de utána elkezdett szaggatni dadogni nem pörgött ki, gondoltam akkor ránzek a gyujtásra is (régebben ahogy emléxek mindig volt macerálva a gyujtás, mert néha votl csak jó) a gyújtást mindenhogy állítottam és sehogy nem akart jó lenni, jah és még közben kitakarítottam 1x a karbit h nem-e az a baja... nah szal h szerintetek mit lehetne csinálni vele h beinduljon, és ne dadogjon, meg h normálisan kipörögjön? és vki tud valami megoldát a rozsdás tankra?
Köszönöm!