Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tom egy csöppet vicces de ha egyszer ez a nev...
szívózaj csökkentő gumi
vegyél egy 80-as mtz-t. azzal ugratni nem tudsz de pótkocsival viheted a haverokat.
hétvégén szoktam motorozni reggel 8-tol délután 5-ig kb 3x állunk meg az kb 2 óra minden nap tele tankolm mert szín üres a tank.a fogyasztása olyan2-3 liter/100km/ a tankja 5-6 literes és igen inkább murvás ,poros uton használom de szoktam betonon menni.
Mindennap karbantartom:lánc beálitás,olajzás/bovdenek olajzása/légszürö tisztitás mert nincs rajta a szivozaj csökkentö gumi. ezért hamar koszos lessz,és a gyertya állapotát is megnézem .a karburátort is átnézem(leellenörzöm) néha a gyujtására is rápillantok kb ezekkel megelözöm a lerobbanást.35 000ft-ért vettem ,felujitottam (25 000ft) mindig átnézem és csak benyát rakok bele és megy.szeretem és most elmondásom szerint ugy tünhet hogy kimélem de nem, mindig csutka gázon meek vele...+lenne egy kérdésem :ha gyujtást szeretném beálitani akkor hogy álitsam be ha nincs jel rajta sehol /se a mágnesen ,se a blokkon sehol...de szerintem most jo mert nem csörög és min dig pöccre indul.mogyorodon,tölgyesen és veres felé szoktunk menni aki már járt ott az tudhatja hogy ott mijen utak vannak.
Vélhetően a murvás utat terepnek hívja, mert kétlem, hogy kemény erdei utakon a komárral egyáltalán elmegy...
Mindenestre ha a Komár kibírta, akkor a Simson is fogja! Bár kétlem, hogy a Komár hosszan bírna napi 200 km-t. Hiszen az egy hónapba alaphangon is 4000 km, ami azért nem kevés...
nekem alaphangon 4lityó volt kb a fogyi olyan normál tempóval, ha tűrtem enki akkor nincs felső határ:) határba olyan igazi tempóson akármennyit megevett
Nekem ami aszfalton nyélgáznál 3 liter, az terepen van 4 is talán kicsit több.
versenymotor nem bír ki ennyit:d
kawa kx 85 az ideállis neked bruta teljesítmény jó pályabírás...csak a fogyasztás horrible
Hát ugratást szerintem felejtsd el... Milyen terepen mennél 200kmt? Mert 200km alatt szerintem terepen azért megeszi a tankot ha tele is van, de ha tele van akkor terepen megy ki belőle rendesen
szerintem S51E-t vegyél, nekem is olyan van :), és jól bírja a terepet, de 200 km-t biztos nem fog menni, talán még te sem bírnád rajta
persze majd a simson 1nap megy 200km-t terepen és még ugrat is.szép álmok!vegyé krosszmotort!
sziasztok érdeklödnék melyk simson lenne nekem megfelelö:terpen használnám(naon sokat kb naponta 200km-rt)és 1 szer 2 szer kissebbeket ugratnék vele . mennyire megbizhato?és birja-e ezeket amiket felsoroltam.szerintem s51 enduro vs s53...lehet nem tom ....
mert most jelenleg van egy komarom ami 55km/h-val tud menni és csak az elsö villa ment szét és a kerekekbe van 1kis ˙8-as de motorikusan nincs vele bajom...uj karbi szimeringek...gondolom ezért.na elöre is köszi a választ.
Köszi a segítséget, átnéztem a karbit, de nagyjából minden rendben van, utána kipróbáltam másik gyertyával a simot és most úgy néz ki hogy talán így jó lesz.
Hümm érdemes lenne még egyszer szétszerelni a porlasztót. Megrázni az úszót, nincs-e benne benzin, és megnézni, jó-e a tűszelep, ami a benzinszintet szabállyozza, illyetve a benzinszint nem magas-e. AMúgy ha nincs eltekergetve a porlasztó, akkor valami itt lehet. Elzáró tűszelepet lehet kapni, pár 100 Ft, de ha a kúp vállas, esetleg esztergán felpolírozva, megcsiszolva rendbehozható a régi is! Az úszó ha lukas, forró vízbe nyomva kinyomja a benne lévő benzint, utána beforrasztható, persze a benzinszintet utána vélhetően állítani kell a megnövekedett súly miatt. Ha ez minde nem hoz eredményt, akkor érdemes megnézni, melegen van-e szikra, nem égett-e be esetleg a megszakító. Persze lehet ezer kopásból adódó ok is, de feltételezzük, hogy a motor amúgy jó állapotú.
üdvözlök minden simsonost
Van egy s51-es simom, és olyan gondom lenne vele, melegen lehörög a motor. Hidegen első rúgásra indul, és a gond nélkül fel is pörög, viszont mikor bemelegszik akkor is az alapjáratom tökéletes, de mikor gázt adok neki akkor lehörög, aztán néhe egy fél perc után felpörög ha szerencsém van ha nem akkor várhatom meg még kihül a blokk . A probléma kb egy hete kezdődött, karburátor tisztítással kezdtem, de semit nem segített.
Valaki esetleg találkozott már ilyennel, tudja a hiba okát/megoldását?
Simson Új tirisztoros gyújtótekercs bontatlan csomagban: 1000ft Simson Új enduro könyök: 1000ft Mz új kuplungkar: 600ft Tel: 06-20-618-2132
Csáó!Szerintem meg lehet csinálni.Nagy gond nem lehet mert kb 20000ft ből fel lehet javítani a blokkot és alkatrészt mindenhol lehet kapni egy simsonhoz.Egy kistáskány szerszámmal szét is lehet húzni a blokkot.Én jártam úgy hogy az isten hátamögött cseréltem főtengejcsapágyat és szimeringet a motorosboltnál mert nem bírta a masina A faszi meg megkérdezte jó fél óra mulva mikor végeztem mikor fogok nekiálni montam neki már késszen van.Nem lehet egy simónak nagyon nagy bajj a ennyi kilómétertől és szeritem nyugottan belevághat az ember egy ilyen túrába.
Üdv!
Tudom hogy nem simson,de nem tudna valaki segíteni abban hogy hogyan rakjam fel a babetta gyújtás alaplapját egy 150-es Etz-re?
Valami konzolt kéne csinálni,de nem tudom hogy hogyan
Helló!
Eladóvá vált Simson robogóm akit érdekel tel 06703926132
biztos jobban tudja mint én! én csak a kezelési útmutatóból írtam ki amit kérdeztél! csináld úgy ahogy ő mondta!
segitsetek a simsonom nem indul rugasra de meg tolasra is nehezen de ha bemelegszik egy rugasra indul de ha 5persnel tobbet all akkor mar gond van
Köszi...közben már beszéltem a (simson.hu-s egyik vezérrel -volt osztálytársam)
Ő 36 ccm-et mondod, de lehet többet is....és sima 10w-s motorolaj teljesen megfelel....mivel az olaj nem végez csillapítást, csak kenést.
gino:
száranként 34cm3 hidraulikaolaj viszkozitása kb 46mm2/s 40 foknál

tudosofor:

gyújtógyertya: ZM 14-260 a gyári