Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normális főtengőt nem viszi a reszelő az iylen kalapácsos atomfizikusoknak meg nincs gyémántporos:)
Amit megkalapáltak, hogy elment a menete, azt garantáltan el lehet dobni.
Olyan menetvágód nem lesz, abban biztos vagyok!
Mennyire csaptad el a mentet? Csak az első 1-2-3 menetet, és beljebb, ahol az anya fogna, ott ép, akkor bátran reszeld meg az elejét, akár egy háromszögreszelővel a menetárkokat, nem baj, ha kicsit a menetből is megy, ha meg annyira beteg, akkor reszeld kúposra a végét, úgy, hoyg lemenjenek a sérült menetek. Mondom, ha csak 2-3 menet sérült, az nem oszt, nem szoroz! Persze ha mind, akkor nagy a baj, esztergályos talán rendbe tudja tenni, de vedd figyelembe, hogy az új tengely 9500 Ft, szóval túl sokat ne fizess érte!
2-3 óra alatt simán el lehet füstölni 4 l benzint! Azért ne ítélkezz túl hamar! Ráadásul 4l benzin ára mondjuk 1200 Ft++ egykis olaj, annyira kár rajta problémázni...
Persze majd nagyobb motornál megérted... Kell egy tömítés a Hyosungomhoz, papír, 3890 Ft....
de a menetmetszés elött cseréld ki a főtengelyt, mert ha már a menet elmegy rajta, akkor kapott rendesen a tengely... Amúgy úgy szoktuk ütni ha nincs más mód rá, hogy anyát rá és azt, vagy valami fával:)
Helló Fiúk
Kérdezném, van-e Simo rollerre való mőanyag motortakaró (a vízszintes része) valakinek eladó és mennyiért, vagy ha nincs senkinet szeretnék tanácsot kérni hol szerezhetek be egy ilyet.
Köszi
monnyá le, azt csináld.
ez nem egy kis eső volt? ere fele akkor az egyik legnagyobb égszakadás volt, nem holmi szitálás. beázhatott mert mi más baja lett volna ha előte meg semi
na mindegy lépetem
sziasztok
mit csináljak ha főtengely gyújtás felőli oldalán rossz a menet eleje?
valószínűleg a kalapálástól....... de ha már egyszer elcsesztem akkor mit csináljak vele? menjek át rajta menetvágóval?
Téged szerintem alaposan átráztak.
De igen! Ha beletolja egy tóba!
A légszűrőn át, a karbin keresztül NEM folyik víz a motorba!

Évekig állt szabad téren nem egy motorom, sosem foylt bele víz.
Befejezném a simsonom sztoriját amit multkor elkezdtem rem nem zavar senkit . Ez a beázásos történés volt ugye ami a szerelőm szerinte ugy következett be hogy az ülés alatt végigfojva a viz bement a karbiba a légszűrőn át és onnan pedig a motorba. És szerinte az baszta szét bent a dolgokat. Előtte jo volt, erős nagyon, most hogy már megcsinálta kicsit gyengusznak érzékelem de lehet hogy a 87 kg körüli sújom nem tetszik neki . A lényeg hogy ne hagyjátok kint nagy esőben a drága jó simsonokat.
elfogyott a benzin...én se viszem többet ehez a szerelőhöz...átvittem neki 4 liter benzint de annyi nem megy ki ennyi idő alatt...kedden este mentem vagy 15 percet meg tegnap vagy 2-3 órát...a felét ha beletöltötte...-.-" nah mindegy attól még ki kell pucolni holnap mert télen így állt...

am még annyit tánácsolok a szimósoknak akik szoktak terepezni meg nagyobb vízbe menni h rendszeresen ellenőrizzék az olajat mert nekem egész télen úgy állt a motor h állt benne a víz mert befolyt a víz és kimosta az olajat én ezt nem vettem észre és a sár meg összeragasztotta a kuplungot... bár még így a "benzinlopással együtt is megúsztam 3000ft-ból a szervízt...még szerencse h nem ő vette meg a cuccokat bele mert még lehet azon is nyúlt volna le...

amúgy kössz a tanácsokat mindenkinek!
vagy a tisztítsd ki a légszüröt, nálam akkor csinálta ezt.
valami nem jó szerintem de használj vessző és könyebb olvasni írásod amúgy lehet a gyujtás a nem jó vagy lehet hogy kosz mjent a gyertába bele
Nézz a tankba, benzin van benne?
Hellosztok!
Szeretnék kérni tőletek, házi tuningrezó, kidörentö leírást...
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Hali! Így első hallásra olyan mintha kevés benzint kapott volna, esetleg nem volt fogyóban a tankban a benzin? Mert akkor szokott rángatni és akkor az alapjárat is magasabb mielőtt végleg kifogy a benzin.Remélem segítettem. üdv
Az 50ccm esé 9,5:1 a fej térfogata 5 egész valamennyi.

nem szokott vele baj lenni, csak a sok hugyagyu tanyatuner leesztergáltat a fejből, hasraütésre, belerak valami lőző életében kilincsként funkcionáló dugattyút, aminek semmi köze az eredeti méreteihez, oszt csodálkoznak, hogy belever a préssáv belső élébe minimum.
trakee soha sem szerettem a számolást
de lenne egy kérdésem...ma kimentem motorozni reggel ment minden rendesen aztán elkezdett fulldoklani... még utánna ment is egy kicsit magas fordulaton de az utca végéről haza kellett tolni mert beindulni beindult de le is állt alapjáratok 1-2 mp múlva pedig tegnap állítottam be...én arra gondolok hogy a karbit ki kell pucolni h nem e ment bele valami kosz és eltömődött...szerintetek?
10 ccm-el? naa...

Számoljunk csak! A gyári simson talán ha 1:9-es sűrítéssel készül, azaz az 50ccm+sűrítőtér/sűrítőtér=9/1 azaz a sűrítőtér=6,25 ccm.
Ha 10ccm-el nagyobb a 60 -asé, akkor 60+16,25/16,25=4,7/1 és kétlem, hogy ilyen kicsi lenne a sűrítése...

Persze gyári 50-es hengerfejjel ez 66,25/6,25/10,6/1 re módosul, ami nem is tűnik olyan vasnak, csak vélhetően a dugattyú belever a hengerfejbe....
Valaki tudna képet fölrakni arról, hogy hogy néz ki a S51\1E-1H légszűrőházában az elektronika. És arról, hogy a trafó hogy van felfogatva, mert az enyémben nem voltak benne ezek egy ugyanilyen típusú bontott alkatrészeit vettem meg kábelkorbácsot de nem tudom, hogy pontosan mi merre megy. És valaki azt is elmondhatná hogyan vezessem a váz felső részén a vezetékeket.
(Szeretném visszaállítani a gyári állapotába.)
Üdv.
Keresnék 60.000 forintig simson STAR típusú motort. CSAKIS olyan érdekel amin működőképes INDEX is van(ezen kívül persze az általános állapot is számít). A felső határ tényleg 60.000 forint, felette nem érdekel. MSN az adatlapomon (e-mailt is fogad) Szimpla e-mailem : s.b.m [kukac] vipmail.hu
Legkézenfekvőbb település budapest lenne.
Tisztelettel : Mátyás