Egyébként ugye ezek az eszközök precizíós marógépen készültek, és a csavarok/támasztékok párhuzamossága megfelelő? Mert otthon reszelővel-kisflexxel készített szerszám lehet, hogy sokkal rosszabb, mint a gumikalapács....
kérdezd meg az előző tulajt akitől vetted a motort...
nekem ilyen gondom nincs mert a fater vette és nem lett átalakítva rajta semmi...mármint míg hozzám nem került
Segitseget kerek hogy mirol lehet felismerni hogy milyen tipusu a simsonom pl s51b-es levino van rajta a vazon meg 84-es evjarat es s51n akkor mirol ismerem meg
Remek...
Minek szedtek szét valamit, amihez nem értetek?
Előbb kérdezni, aztán szerelni.
A kisebb golyók(4darab) a kimenőtengelyben reteszelik a húzóéket, a zsinórrugó alatt kell lenniük.
A többi a nagyobbak, az evidentó, fogasonként 3darab.
Összeszerelés nem nagykalapácscal, hanem, hűtve-fűtve, de nem 110 fok fölé.
Sziasztok segtséget szeretnék kérni , a faterom széthuzta simson blokkot és a válto részböl ki estek golyok két féle méretbe és most gond lett az össze rakás , esetleg ha valaki szerelte a mociját akkor a segitségét kérem 51 s , 4 sebességes csoda
Hali mindenki!
Olyan problémám lenne a simsonommal hogy úgy veszem észre akkor indul csak be amikor kedve van...1x jártam úgy vele h az istenért se akart beindulni semmilyen gyertyával... hazatoltam... másnap beindult és hetekig jó volt... most megint előjött ez belőle és hol indul hol nem.. néztünk már a karbit annak semmi baja... benzint kap a gyertya (nem sokat, nem keveset) szikrát kívül ad a gyertya.... gondoltunk arra h nyomás alatt nem adhatja le... na de az összes gyertya? néztük az előgyújtását annak semmi baja... gyújtótekercs kondenzátor most lett kicserélve... szikra van benzin van és hol megy a motor hol nem... hidegen is, melegen is csinálja. Semmi 5letem sincs már miért van ez... amikor megy a motor semmi baja... erős meg rúgásra indul ha leállítás után azonnal újra akarom indítani.... Ha tudtok légyszi segítsetek! Köszi!
Azért ne legyünk ennyire szigorúak! Könnyen megsérthető a menet belépőéle, még egy főtengelyen is, ami nem egy vészes dolog!
Nekem az aprilián mikor összepréselték az új hajtókarral a belépőrész megsérült picit, egy csöppet megköszörülték (nem is én, már ott ők) ennyi...
De fűnyíró (simson) főtengelyen is láttam már sérült végű menetet, de jelelmtően csak a belépő...
Persze ha nagykalipáccsal szétütötte teljesen, akkor nincs mit tenni...
Egyébként ugye ezek az eszközök precizíós marógépen készültek, és a csavarok/támasztékok párhuzamossága megfelelő? Mert otthon reszelővel-kisflexxel készített szerszám lehet, hogy sokkal rosszabb, mint a gumikalapács....