Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a zöld üveges amire én esküszöm, az full víz színű, amit te mondasz, az nem az a műanyag palackos, sűsű cucc.. gondolom.. azzal én is próbálkoztam, de nekem nem vált be.
én az ilyen vajszinűt használtam....bőven jó..nemtudom hogy most te azt érted-e sűrűnek
egy észrevétel: a sűrűbb kromofág az egy fos, a vízállagú (zöld üveges) viszont mindent lehoz, tescoban talán még lehet kapni..
sok sikert!
kromofágba aztasd....aztán hígító+smirgli+drótkorong
Üdv srácok SEGITSÉGET kérnék töletek...a simson tankot + deknit szeretném festeni de sajnos a KROMOFÁG NEM igazán hozza le a gyári festéket..tudnátok esetleg vmi hatékonyabbat? köszönöm
hát nem tudni mi volt az erősebb de nem pattogott ki a küllő
a vasút melletti dimbes-dombos utacskák ették igazán a küllőket (meg a veséinket )
már amikor 5-6 küllő rá volt tekergetve a többire akkor mindig csereberéltük.....
Az ilyesmi olyanmint a veteránozós téma, vagy nagyon sok türelmed van, vagy nagyon sok pénzed.
miki Aki a gépmunkát csinálja szakdogát ír, szal ahogy tavaly:)
Jóuram, hogy áll a váltó?
Tavaly 16 volt a komplett kerék.
Én "fénykoromban" nagyon sokat voltam határba izgulós körökön, és kb 2-3tört el, de megállt a folyamat, nem volt gáz. Valami nagyon régi felni volt a gépen, az első motorommal pedig csak határba csapattam és egy se tört ki. De van cimborám akinek szinte naponta törtek ki, gondolom jó kis utángyártott volt
Inkább alut nem lehet, acél van fűzve is, valami 25 rongy párban, alkalmi vétel
Volt borrani acélfelni a némelyik simsonban, de szerintem egy grandal nem erősebb mint az alufelni.
Az agy meg nem bírja, ha ugratnak vele, mert ez ugye nem krosszmotor.
nekem az alu felnikből tört ki mindig néhány küllő
utánna ugrattunk egy combosat(fiatalság bolondság )és eltört az agy a csapágynál vagyis egy jó nagy darab kitört
utánna szereztem egy acél felnit ami 3x olyan nehéz volt mint a másik, de ebből még nem tört ki küllő, pedig minimum 10-12 éve benne van
nem tudom ilyent lehet-e még kapni de nagyon erős felni volt
Oké, ez rendben is van elvégre finggal nem lehet tojást festeni.
Én az olyan gépekről beszélek, amin buzirezó, feltört ülés, valami akérmilyen egyszínű fény, kipolírozott felni van, és ez kerül 100-ba, mikor tök normális gyáriakat 60-70 között minden héten találni.

Más, nektek is törnek a küllők? Két havonta elpattan 2-3.
Nem újak, van egy csokor bontott.
ha ezt nem viszik el akkor semmit:)
de én megmondom neked, hogy 1-2 simsonért [ teszemazt versenyre alakítva ] pl : első hátsó tárcsafék meg motortuning, és kűlsőleg is nagyon rendbe lévő motorért megadják az összeget. mert ha aztnézed 1 kormány 10 rugó első hátsó lámpa 25 rugó, 2 gumi 12 rugó, fékeket meg nemis említem

szal van olyan simson amiért kipergetnének 200 rugót is az ilyen urigazdag emberkék
énis kb 100 ezret fogok rákölteni ahogy így számolgattam. de azt nemis akarom majd eladni

de azér fűztem hozzá mert azon nemlátszik h 100 ezret érne. most ezzel nem akartam megsérteni az eladót.
Amúgy kíváncsi volnék, hogy ezek a 90-120 ezer közötti, egyáltalán nem gyári gépek vajon elmennek-e? Vagy megtartják? Vagy a végén csak eladják ~50ért? Néha rámjön motorvásárló láz, akkor mindig kitalálom hogy eladom, de még csak két éve van meg, rádobtam 100 rugót, olcsóbban nem szívesen adnám, ennyiért meg nem vennék meg :D Jó lesz a gyekenek
motorikusan kiválló
festés : ha glettelni kellett + 2 e ft, szóróglitt 2 e ft. festék olyan 4 e ft, lakk 3 e ft. nos hát ha azt nézem hogy lehet van 1 haverod aki lefújta ingyen, vagy pedig van saját kompresszorod, 1 12e ftból megúszod. amúgy is nem a festésre szoktak alapozni hanem motorikus állapotra
némely ember iszonyat el van szállva motorárakkal
láttam már simsont 260 ezerért is

haver meg épp most vett 30pénzért 2db 50es szimót és mindkettő működik és viszonylag egyben vannak
gyorsabb vagyok most lenne 2 szimóm is
Srácok! ha valaki átnyergelne Simóról ETZ-re, akkor ajánlom figyelmébe a vasamat. vagy Simsonba TS blokk full felújítva?