Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mármint fél....
kösz
rengeteget segítettél
az egy decit gondolom száranként?
szerintem tökmindegy
csak ken nincs csillapítás benne
szal 5w, 10w... asszem igy mennek, nemtom, még nem cseréltem, nem foglalkoztam vele....
én 10w30as olajat tettem bele
ilyen volt
fél decit
milyet rakjak bele? meg mennyit?
olajos
elméletileg
enyém inkáb rozsdásvizes volt
és olajos vagy zsíros?
kiveszed a telót a vázból (gondolom ez nem gond)
lent van egy 10es anya kitekered és szétjön
a szár alján meg egy seeger gyűrű
nem sok darabból áll.........
Melegítsd fel és úgy rakd bele, minden ilyesmit melegen kellene (blokkot is) de hazánkban ez nem gyakori megoldás
kössz, de nem az a baj. igaz nem nagyvalamik a cspágyak, de ezek is birták fél évig... aztán csere. már biztos vagyok benne, hogy a villában van hiba . egyébként rárakok egy racsnit, ugy ütöm, be, a szélénél.
szal mostmár csak arra lennék kíváncs, hogy hogy kell szétszedni, meg összerakni? mert holnap belefogok
hogy teszed bele a csapágyat?
mert ha belekalapálod a közepénél akkor a gagyibb csapágyak már akkor megrokkannak
de a jobb minőségű is megsínyli
egy krovafejjel vagy valami ilyesmivel a külső felénél van beütve tuti nem esik szét 2 nap alatt
próáld ki a fag csapágyat az kicsit drágább mint a nevesincs de sokkal jobb
érdemes porvédőset betenni
szevasztok!

SEGÍTSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM, SÜRGŐSEN! ! habár nem simsonom van de a villám az simsoné!

szoval az a gondom, hogy 2 nap alatt már 3x szétestek a cspágyak a kerékben ! és már nemtudom, hogy mi lehet a baj... de arra tippelek, hogy a villa nem mozog kellőképpen és így a terhelés a csapágykra esik! szoval én gondolom, hogy szétkellene szednem a villát... csak fogalmam sincs, hogy állahat belülről vagy hogy olajos vagy csak rugós... vagy... szal, nemtom mire számítsak, mire figyeljek mikor szedem szét!

várom a jótanácsokat, azoktól akikkel már ez előfordult, vagy csak simán tudják mi a probléma. annyitmég: ha a motoron ülök és megpróbálom mozgatni a villát (rátehénkedek az elejére)akkor nem mozdul, de ha szembeállok egy fallal és nekitámasztom a kereket és úgy próbálom akkor tűrhetően mozog !

előre is kösz!
ha jó minőségü ugyan olyan mint a gyári engem érdekelne 1.
Zoli jól mondja, ez a gyárival teljesen megegyező, egész jó minőségű, szép hangja van. Amúgy tudok gyári eredeti németet is, de az 9800Ft..
köszi

a kipuff kiégetve mert tele volt szmötyivel
nem akarok sokat rákölteni mert csak úgymond kölcsönbe van
Ez utángyártottból a rendesebb fajta, ezt tök ugyan olyan mint a gyári (ha jól látoma képról)

Ennek a végcsöve 18as, és tizen valahány centit belóg, az ugyan iylemi de szarabbnak meg 15 ös a bégcsöve, és kb 2 centit lóg be.
Ha annak tényleg kuki hangja van.
nemakarlak elkeseríteni, de nem a legjobb az utángyártott
hangja nagy meg csúnya, és teljesítményre sem a legjobb
Igen
soma ez utángyártott ugye ?
20x47x7
20x35x7 ez a két szimering mérete
NGK táblázat szerint ez megy bele NGK gyertyából: B8HS
Nekem mondjuk egy bosch super 4 gyertyával ment a leg szebben, tudom h. kicsit erős a simsonnak, de ezzel ment jól:)
Remélem tudtam segíteni
Amúgy a kipuffba belenéztél már?
Könyök is van hozzá ha kell, szintén vadonatúj, 1700Ft.
Helló! Nekem van Simson kipufogóm, Vadonatúj, 5900Ft, számlával. Üdv.Soma
ha enyi gond van vele javaslom vidd el 1 hozzáértő szerelőhöz, vagy szerezz be 1 új blokkot :)
ma ismét próbálkoztam a szimóval
ugyanolyan mint volt
sőt összehasonlítottam egy másikkal menni sem úgy megy
olyan mintha egy kicsit erőlködve pörögne fel
hétfőn lekapom a hengert belenézek kíváncsiságból
kicserélem a gyertyát a főtengelyszimmeringeket újra
kérdések:
főtengelyszimmeringek mérete
mekkora a gyári főfúvókaméret (s51b)
milyen gyertyát érdemes tenni bele
thx