A 60-as hengerhez párosítottam egy 16 os első lánckereket. Most az óra kevesebbet mutat végre, mint a 14-gyel . Pedig kiforog szépen, és határozottan kevesebben előznek meg
Jövő héten kapok kölcsön bringaórát, azzal gondolom pontos lesz
Az n es kipuja tljesen más mint a bés é hiányzik belőle a hátsó kúp, vegyél egy oylet amiben benne van.
A gyujtás nem 1,8-2, hanem 1,6-1,8, és a hézag nem 0,5 hanem 0,4.
Valamint a 80as fúvóka garantáltan sok a 60as hoz, ha az van benne nem tud elforogni.
Segítséget kérnék, nemtudom miért van de van egy S51N típusu simsonom. Nos ezekbe jóltudom három főbb folytás van. A leglényegesebb a hengerbe,aztán a karbiba és a kipufogóba. Én ezeket már orvosoltam,vettem rá egy 60as komplett hengerszettet,hozzá lett állítva a gyujtás (előgyujtás: 1.8-2 mm,megszakítóhézag: 0.5 mm ) ,a porlasztót beállítottuk,uszoszintet,és raktunk bele egy 80as főfúvókát. És ezen felül a kipuffból is kibányásztuk a folytást. Nos a probléma az hogy sokkal jobban huz mint az 50es hengerrel huzott de végsebességre meg ilyen 60at megy, Vki tudna Még esetleg Tippet adni mi lehet a probléma? Amugy az áttétel: 16:34 , Előre is köszi!
Mikor meglett a jogsim jártam úgy, hogy tankoltam 3 litert (ennyinek megfelelő pénz volt nálam), öntöm az olajat és annyira megfeledkeztem magamról hogy 3 decit beleöntöttem. Na olyan gyertyát se sokan csináltak még utánam. Szerintem 1:50-es keveréssel a világból is kimész 10X, bőven elég az.
Okés, de akkor is feleslegesen szennyezed a környezetet és üríted a pénztárcádat. A gyári előírás 1:50. Még a tanksapkába is bele van ütve. Az Ernst Thallmann által elkövetett gyári kezelési köny is ennyit ír. Én egy Mogul nevű 2T olajat használok, 600 forint literje. És nincs vele baj.
Na látom eléggé felkavartam a vizet, de még hozzátenném, hogy olyan szintetikus olajat keverek a benzinhez ami nem okoz semmilyen vagy legalábbis minimális füstölést. A típusát nem írom le mert nem ez a reklám helye.
De nem az Én tisztem eldönteni ki milyen és mennyi olajat használ, csak leírtam a tapasztalatomat, ennyi.
szerintem ez az olajkeverés olyan mint az előírt olajcsere intervallum
kiszámolja a gyár hogy a leggagyibb olaj is biztos tud annyit......
aztán a nép megy 3x annyit vele mert skót, vagy feledékeny
senkit sem akarok rábeszélni az 1:100ra.....
csak leírom a tapasztalataim
régen pár blokkot szétszedtem mind csucsogott az olajtól, pedig senki nem járt 1:50el.....
de ha az anyagiakat nézzük:
főtengelycsapágy gagyi 500 fag 1500
hajtókar 4000 fúrás+dugó stb 4000 (kb)
1 l jobb olaj 3-4 ezer de ásványi is minimum 2
3 ezres olajjal 1:25 és 1:100 használat mellett 5-6 ezer km sem kell és megvan a generál ára csak az olajból
ráadásul nem húzunk magunk után ezer méteres füstcsíkot.......
pontosan nem emlékszem de olyan 7-8 ezer közötti kilométerrel passzoltam el, és még mindig hibátlan
de a dt is bőven 1:50 felett keverte magának az olajat
pedig az volt néha pörgetve
3 kanna olajból kijön egy új henger
én világ életben 1:100 keverékkel jártam
erdész ismerős hozott mindig sthil olajat
ezeket a szintetikus olajakat rühellem, olyan fos szaguk van, ettől még az arol szaga is jobb volt
88 óta simsonoztam, pár éve adtam el egyszer volt komplett generálom ennyi idő alatt. de azóta is megy, szoktam látni
igaz én nem versenylónak használtam, ha magas fordulaton megy sokat akkor lehet kevés az 1:100
Jövő héten kapok kölcsön bringaórát, azzal gondolom pontos lesz
Szerintetek egy tábori féle 90es 4felömlős gép hosszító 4. sebességgel mekkora végsebességet produkál a 60kilóm alatt?
Az n es kipuja tljesen más mint a bés é hiányzik belőle a hátsó kúp, vegyél egy oylet amiben benne van.
A gyujtás nem 1,8-2, hanem 1,6-1,8, és a hézag nem 0,5 hanem 0,4.
Valamint a 80as fúvóka garantáltan sok a 60as hoz, ha az van benne nem tud elforogni.
Segítséget kérnék, nemtudom miért van de van egy S51N típusu simsonom. Nos ezekbe jóltudom három főbb folytás van. A leglényegesebb a hengerbe,aztán a karbiba és a kipufogóba. Én ezeket már orvosoltam,vettem rá egy 60as komplett hengerszettet,hozzá lett állítva a gyujtás (előgyujtás: 1.8-2 mm,megszakítóhézag: 0.5 mm ) ,a porlasztót beállítottuk,uszoszintet,és raktunk bele egy 80as főfúvókát. És ezen felül a kipuffból is kibányásztuk a folytást. Nos a probléma az hogy sokkal jobban huz mint az 50es hengerrel huzott de végsebességre meg ilyen 60at megy, Vki tudna Még esetleg Tippet adni mi lehet a probléma? Amugy az áttétel: 16:34 , Előre is köszi!
Részben elismerem az általad leírtakat.
Amúgy most visszaolvasva, hová jutottunk ahhoz képest, hogy a gyertya volt a kezdeti probléma.
mindenki keverje ahogy akarja
bár abban szerintem mindenki egyetért, hogy a 1:25 az felesleges pazarlás
De nem az Én tisztem eldönteni ki milyen és mennyi olajat használ, csak leírtam a tapasztalatomat, ennyi.
Te motorod, te dolgod.
kiszámolja a gyár hogy a leggagyibb olaj is biztos tud annyit......
aztán a nép megy 3x annyit vele mert skót, vagy feledékeny
csak leírom a tapasztalataim
régen pár blokkot szétszedtem mind csucsogott az olajtól, pedig senki nem járt 1:50el.....
de ha az anyagiakat nézzük:
főtengelycsapágy gagyi 500 fag 1500
hajtókar 4000 fúrás+dugó stb 4000 (kb)
1 l jobb olaj 3-4 ezer de ásványi is minimum 2
3 ezres olajjal 1:25 és 1:100 használat mellett 5-6 ezer km sem kell és megvan a generál ára csak az olajból
ráadásul nem húzunk magunk után ezer méteres füstcsíkot.......
pontosan nem emlékszem de olyan 7-8 ezer közötti kilométerrel passzoltam el, és még mindig hibátlan
de a dt is bőven 1:50 felett keverte magának az olajat
pedig az volt néha pörgetve
én világ életben 1:100 keverékkel jártam
erdész ismerős hozott mindig sthil olajat
ezeket a szintetikus olajakat rühellem, olyan fos szaguk van, ettől még az arol szaga is jobb volt
88 óta simsonoztam, pár éve adtam el egyszer volt komplett generálom ennyi idő alatt. de azóta is megy, szoktam látni
igaz én nem versenylónak használtam, ha magas fordulaton megy sokat akkor lehet kevés az 1:100