Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

leo vinci kipuff 30 rugó ! 60as henger mindenestől kb 10 rugó + babetta gyújtás 7 rugo meg 1 karbi ..
50ből a legjobb döntés ha veszel egy 60as hengerszettet dugó-gyűrűvel, és egy rezót csináltatsz, 70eshez marni kell a blokkból
www.simsonbolt.hu-n nézz szét! ott találsz pár jo cuccot a tuninghoz! am. ugy tudom h a 60as hengerhez kell legkevesebb átalakítás mert azt még elbirja a gyári főtengely! de ha már jo tuning akkor 60/4f + rezó + vmi jo karbi! és sztem kb ki is jösz 50ből!
Üdv minden simsonosnak ,de régen jártam erre:) Már csak egy robogót kergetek, simsont míg élek visszasírom:)
Sziasztok!
Tavaly nyáron hozzájutottam egy 1979-es S50N-es Simsonhoz. Elhatároztam, hogy tuningolni fogom. A segítségeteket szeretném kérni ezügyben, ugyanis hallottam már 60 és 70 köbcentis, két illetve négy felömlős hengerekről is. Az érdekelne, hogy melyik hengerrel mekkora teljesítményt és végsebességet tudok elérni. Melyik henger beépítéséhez szükséges a legkevesebb átalakítás? Max. 50 ezret szánnék a tuningra, de lehetőség szerint minél kevesebb átalakítással szeretnék ideális teljesítményt elérni.
Segítségeteket előre is köszönöm: Tibi
üdv mindenkinek..Simson VÁZ s50 ill 51 es eladó vagy CSERÉLHETÖ
akkor feljebb emelem a tűt a karbiban mert úgy látom a legfelső rovátkában van
ha jól emlékszem akkor alulról a 2.ban kellene lennie
valószinű nem kap sokat mert csak szivatóval indul, és úgy kell járatni egy darabig mire vissza lehet tolni
Hello Mindenki! Lenne egy nagy gondom! Szombaton kimentünk haverommal motorozni és megállt a tudomány a gépben. Fogta magát és leállt! Kitakarítottam karbit faxán, de nem indult, aztán nézem és nincs szikra! kábel jó volt, de a pipa nem adta át a szikrát! Kicseréltem a pipát és pöcc röff! DE! ha gázt húzok fúl meg, olyan hangja van mintha tul sok levegőt kapna ezért a légszűrőgumira tettem egy bilincset h nem e onnan sziv farcsot, de nem! ugyan ugy csinálja! állítottam a karbin, a tűszelepet fentebb tettem akkor naggyábol jo volt, bár 3.ban néha gondolkodott kicsit és ugrált! tegnap h menni akartam megint, 1 rugásra indult! amig felöltöztem hagytam melegedni, aztán indulnék el és szokás szerint két kis gázfröccsöt huztam neki és megint csinálja! felidegesitettem magam és ott hagytam! :S:S semmi ötletem nics már h mit csináljak vele! Kérlek titeket ha van vmi ötletetek osszátok meg velem! Előre is köszi mindenkitöl! Szép, motorozáshoz való időt kivánok és széles utat!
Ha ösze vissza döcög rendes alapjáraton, akkor garantáltan kihagyogat a gyujtás, és akkor kormozza a gyertyát, ha keveset kap akkor is. Ha állításra nem változik a ygertyaszíne, akkor kezdj gyanakodni.
eddig jutottam ma:
-főtengely szimmeringeket cseréltem
-gyújtást beállítottam (1,8mm fp előtt , 4mm megszakítóhézag)
-gyertyacsere ngk b8hs 4mm hézag
-kapott új gyűrűket (régiek között volt vagy 3mm hézag)
ezek után már nem áll le, de az alapjárat hol magas hol alacsony, pöccre indul, de olyan erőltetetten megy és elég jól kormozza a gyertyát
lehet nagyobb főfúvóka van benne? mekkora az eredeti?
olyan karbi van rajta amiben egy kis csőszerűség az alapjárati fúvóka
Mágnes, főtengő stb. valszeg jónak kéne lennie, a gondok ott kezdődtek hogy világítótekercset kellett cserélni... Szóval lehet tényleg ott van a hiba. Na majd holnap du. ránézek megint.
1,5 század
tehát 0,015mm
kézzel mozgatva lehet érezni de menet közben nincs hangja
vagy csak elnyomja a ciripelő gyűrű :)
He.
Elveszett ahsz em:)
több min t1 tizedet mértél, jól értem?
ahogy nézegetem a blokközépcsavarok teljesen épek, valószínűleg bontatlan a blokk
rámértem a főtengelyre 1,5 századot mozog sugárirányban
valahol olvastam hogy régebben ráhagyással csinálták a csapágyakat meleg környezetben
ez a 1,5 század vajon mennyire veszélyes?
annyi, csak a gy hézag 0,4
új gyertyával is le-leáll a műszer
beleteszek új főtengelyszimmeringet, beállítom a gyújtást belenézek a hengerbe aztán meglátom........
gyújtás:
felső holtpont előtt 1,8mm? és 0,4mm a megszakítóhézag?
0,5mm gyertyahézag?
thx
Alapból nem mocoroghatna az alaplap, nem is lehet(ne) rosszul vagy jól felszerelni.

Ha a tekercs súrol, azt sem a mágnes, sem a tekercs nem szereti.
Akkor súrolhat, ha:
- lelazult egy mágnesszegmens
- kivan a főtengelycsapágy
- üt a ftengő
-üt a lendkerék
- nagyobb a tekercs vasrésze a kelleténél.
(az utángyártottak rendszerint nagyobbak)

Az nem normális állapot, ha az alaplapot helyezgetni kell.
Jaj!
Az ambika márkát ahogy van el kall felejteni, egy fos.

60-70 ccm hez a leg jobb a keystone vagy a piston fantázianevü szegeden készülő dugattyú.
A keystone trapéz kromozott gyűrűs, a piston mezei, de szériába teökéletes.
GezaR
ha rám hallgatsz megpróbálod az alaplapot arréb helyezni hogy ne érjen össze mert az a 2 lehetőség van hogy az alaplap csúszik el vagy görbe a főtengelyed de az elég valószínűtlen
mindenesetre mérd majd be a világítótekercsed mit ad le nem e sérült tulságosan
Dugattyúk... Berta dugattyúról annyit, hogy olyan mint a benzin: megeszi a motor ha mész vele.
simson dugó 38mm körüli
50es dugó hogy lenne már bele jó?
meg egész máshol van arányában csapszeg

simsonba simson dugó kell, sajna elég fosokat gyárt hozzá az ipar.........
Itt a jó idő, gondoltam rendbekapom a mocit. Gyújtáson állítani kellett egy kicsit, mert néha napján szórakozott hidegen. És mikor leszedtem a lendkereket láttam hogy a világítótekercs, meg az egyik mágnes a lendkeréken meg van kopva... Lendkerék szinte semmi, de a tekercs elég durván... Mit tudok ennek csinálni hogy ne érjenek össze? :S
hello nem tudja vki hogy jó ez simsonba ? http://shop.unas.hu/shop_artde...
nagyon szépen köszönöm! rengeteget segítettél! már full kétségbe voltam esve
2nap alatt 6 cspágy... szerelgetés... mondjuk kicsit kellemetlenül érinti az embert..
remélem az olaj után jobb lessz! majd jelentek!
annyit tettem bele
kicsit kevesebb a gyári de elfér benne
lent lesz belül egy anya féle alján tömítés az meglegyen összeszereléskor mert kifolyik az olaj