Hátőőő.
Én nem csinálok kipufogókat, de van az rs250 oldalon pl Attisrace, aki fglalkozik ilyesmivel, vagy a simson.hu oldalon varga robi, vagy Pallás Attila.
Úgy élből ők jutnak eszembe.
sziasztok. emzoli nekem azt mondták a honda Cr fóumoldalon hogy te tudsz valamit segíteni rezonátor ügyben. Szeretnék rezonátort csinálni egy Honda Mtx 80-asra. Ha tudnál segíteni valamiben az nem lenne hátrány.
Helósztok! Az a probléma,hogy alacsony fordulaton lehörböl , alapjárata sincs , gyertyát cseréltem , karbit kitakarítottam.Am babetta gyújtás van rajta , szal lehet megint a gyújtótekercs a baja ,bár kétlem mert pár hónapos és alig használtam.Aki tud help , köszi.
Na ma apuval belőttük a gyújtást. Elképesztő hogy ilyen kicsi változtatás mennyit számít. Mikor 3.-ba meg 4.-be felváltok miután kipörgettem, mintha seggberugnának. Eszméletlen, el is felejtettem hogy így is tud ez menni. Ja meg karbi is ki lett pucolva, bár nem lett volna muszáj ahogy elnéztem.
Nekem is volt ilyen, nekem a láncfeszesség volt szarul beállítva, szerintem nézd meg hogy állnak a lánckerekek meg a lánc lehet h. cserés és azért kattog, vagy csak száraz, remélem tudtam segíteni.
Sziasztok simsonos társak
A segítségeteket szeretném kérni. S 51-b motorom van és az a baja, hogy ha üresben tolom akkor valami a blokkban kattog. Eddig csak álló motornál csinálta, de az utóbbi időben már járó motornál is csinálja ha gurulok és váltásnál behúzom a kuplungot. A blokk teljesen szét volt szedve nem rég, fel lett újítva és attól se múlt el. Ha valaki tudja mitől lehet megköszönném.
nem bántódom meg
amikor még iskoláskorban nem volt mindenkinek motorja akkor 3an utaztunk egy szimón akkor is kb így nyekergett
egyedül ami nem tetszik az egészen hogy egy kicsit furán megy mintha vagy sokat kapna vagy keveset vagy a fene tudja
de marad így mert nem az enyém csak kölcsönben van így is több mint 5 pénzt rátoltam
addig eljutottam hogy egy 72es fúvóka és egy tű csere megvolt (amit alulról a 2. rovátkába tettem)
most már megyeget a gép nem áll le de kicsit vontatottan megy aztán lehet a 140 kilóm nem tetszik neki de így 50 a vége
gyűrű ciripel mint a vadállat de most már ráhagyom marad így
Köszi. :) Amúgy döntöttem, mostmár tényleg eladom a szimóimat. :D
Itthon megtörtént a kiegyezés 2009, miszerint minden moci repül és csak az új jövevénynek lesz helye. :D Azért hiányozni fog az elektronik. :S
Köszi szépen, de holnap asszem akkor veszek rá 60as hengerfejet, és akkor rakom össze...előgyujtást 1.5 - 1.7 közé kell állítani igaz? És ugytudom a megszakítón nemkell állítani. Jól tudom?
Én nem csinálok kipufogókat, de van az rs250 oldalon pl Attisrace, aki fglalkozik ilyesmivel, vagy a simson.hu oldalon varga robi, vagy Pallás Attila.
Úgy élből ők jutnak eszembe.
Rakott már valaki schwalbeba 150es mz blokkot?Vagy sima szimóba?
A segítségeteket szeretném kérni. S 51-b motorom van és az a baja, hogy ha üresben tolom akkor valami a blokkban kattog. Eddig csak álló motornál csinálta, de az utóbbi időben már járó motornál is csinálja ha gurulok és váltásnál behúzom a kuplungot. A blokk teljesen szét volt szedve nem rég, fel lett újítva és attól se múlt el. Ha valaki tudja mitől lehet megköszönném.
ha valakit érdekel nyílpuska akkor szóljon
főleg ha simsont tud érte adni
amikor még iskoláskorban nem volt mindenkinek motorja akkor 3an utaztunk egy szimón akkor is kb így nyekergett
egyedül ami nem tetszik az egészen hogy egy kicsit furán megy mintha vagy sokat kapna vagy keveset vagy a fene tudja
de marad így mert nem az enyém csak kölcsönben van így is több mint 5 pénzt rátoltam
most már megyeget a gép nem áll le de kicsit vontatottan megy aztán lehet a 140 kilóm nem tetszik neki de így 50 a vége
gyűrű ciripel mint a vadállat de most már ráhagyom marad így
Itthon megtörtént a kiegyezés 2009, miszerint minden moci repül és csak az új jövevénynek lesz helye. :D Azért hiányozni fog az elektronik. :S
Elhiszem, hogy megy valahogy.
Hangsúly a valahogyon.