De igen 4T-ben volt, hiszen írtam, hogy a Briggs-ből szedtem ki, de már nem tudtam kínomban mit rakjak bele. Ez most bevált, egyébként 25-ös keveréket használok szintetikus olajból keverve, nem is kellett mostanában javítani a motort.
Előtte isolátort használtam Én is, de egyre gyengébb lett a minőségük, bár tavaly előtt tudtam olyant venni, amin be volt ütve a DDR.
Na most elmondom Neked, hogy Én kb 4 éve egy Briggs motoros kapálógépből kiszedett használt gyertyával járok, soha semmi probléma nem volt vele azóta, pedig hajtva van a robesz - Sr50-es. Előtte kipróbáltam sokféle gyertyát, de egyikkel sem bírta túl sokáig. Szerintem próbáld ki, nem fogsz csalódni. Hozzátenném elég erős keverékkel járok a motorral, szeretném ha ritkán kellene javítani.
Csináltam pár képet is róla csak, hogy legyen róla elképzelésed.
A jelzése:BS30LMR (eredeti amerikai gyertya)
Remélem segítettem.
GezaR igazad van én is egy héttel ezelött vettem olyna isolator gecit és tényleg szar másnap már ki is kellet cserélni szóval tééleg ne vegyen senki olyan hamisítványt mert csak pénz ki dobás
Hali mindenkinek !Segítséget akarok tőletek kérni!
Nem rég vetem egy s51n-est és 10 km mentem vele kb. amikor ki cseréltem a gyertyát , azzal is mentem 5km-ert, rá villogtam egy autóra és utána amikor lasítotam leált a gép.Betolással még haza tudtam menni.Otthon szétszedtem és a régi gyertyával nagyobb a szikra, az új gyertya nem működőt. Be se indult az új gyertyával, a régit tetem vissza és így be indult mentem vele egy kört és aszt vetem észre ha világítást rá adom, akkor le Lasul a gép és hiába adok neki gázt nem csinál semmit csak fullad, utána le vette ma világítást és akkor se ugyan úgy tovább fulladt a végén megállt.
Már 2 gyertyát tett tönkre , kéttszemélyel is jól ment pöcre indult.
A gyertya japán volt, az új meg izolátor volt.Trafó vagy a kondi vagy a gyújtáskapcsolónál(újat tettünk bele) kötöttünk el valamit!?!?!?Segítséget előre is köszönöm!SOS
Ritkán előkerül a klubban és a vaterán is nyálazós eredeti matrinya, a későbit anagyot simán lehet kapni, pl a mofakrben.
A belsőtrafós cuccot, ha nem működik cseréld le, mert az utángyártott gyulatek használhatatlan.
A késői s50esek, már az 51es hez hasonló külső trefós gyujtással jöttek ki, de a lendkerékben a retesz(ék) 180 fokkal odébb van.
Hello!
Véleményre lenne szükségem, van egy idős bácsinak egy 1980-as évjáratú Simson S50N esztétikailag nem túl jó, de műszakilag jó állapotban, belső gyújtásos. Jók ezek a belső gyújtásos s50-esek, vagy keressek inkább s51-et? 25 ezer forintot kér a motorért.
Ja, valaki nem tudja hogy hol lehet s50N-re gyári vagy ahhoz hasonló matricát kapni?
Előtte isolátort használtam Én is, de egyre gyengébb lett a minőségük, bár tavaly előtt tudtam olyant venni, amin be volt ütve a DDR.