Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyomás alatt nem tuti h. van szikra.Töltésével minden ok a motornak?
Nem zárlatos vhol?
azért írom hogy van mindig szikra mert egy s51e-vel az alaplapi jeladóval szívtam kitört a forrasztás és hol volt szikra hol nem......
5mm meg a gyertyahézag
3 gyertya meg csak nem szar.......
de most is az a bosszantó, hogy néha megy rendesen néha meg leáll
kicsit feljebb tekertem az alapjáratot de így is meg-meg áll néha
amikor megy rendesen akkor ha leállítom utána pöccre indul, de amikor "fulladva" áll meg rugdosni kell egy darabig
Jájjj.
"5mm hézag"
hol minek, mivan?

"kivet gyertyával jó"
no kóomment:)
Én azért egy új gyertyával megnézném, fordult elő velem is h. tesóm robogójából kiszedett gyertyával nem ment a simsonom.Vagy esetleg a nagykondi?!
avval nincs gond, még a gumitömtés is hiányzik belőle
a benzin is kilötyög........
szikra van rendesen hézag 5mm benzin van
amikor leáll és rugdosom akkor látszik hogy benzines a gyertya
nem tudom miért vagyok szopón evvel.....
szellőzés tényleg fontos nekem 1x eldugult, majd fel robbantam vele . aztán levettem mint 1 kompresszor úgy szívta a levegőt
A tanksapka szellőzőjét nézd meg, triviális egy dolog, de napokig lehet vele copni, mire az ember rájön, hogy nem ereszt át.
most már nagyjából rendbe is raktam a gépet
de kicsit furán viselkedik
alapjáraton néha szépen jár néha gondol egyet és leáll
sőt kis fordulatokon is meg-meg torpan leáll
ilyenkor alig indul be
nagyobb fordulaton megy rendesen
néha percekig elvan alapjáraton, de többnyire 5-10 másodperc és leáll
lehet közlekedni is vele de ha húzom neki ha nem akkor megtorpan leáll
karbi tiszta megnéztem többször is és van egy plusz szűrő is beépítve
gyertyát cserélten már kettőt is igaz nem újat de robogó megy velük
hol kezdjem a vizsgálódást?
bocsi! nem olvastam végig. majd máskor végig olvasom!
Arról volt szó, hogy JELENLEG MAGYARORSZÁGON van e 2 hengeres simson, én erre mondtam, hogy nem tudok róla
Helló mindenkinek!nekem van 1 simson s50n tipúsú mocim és jó lenne ha valaki tudna nekem segíteni!Karbi gondal küszködök alapjárat ok,szépen is éget csak mikor alapjáraton pőfög és húzok neki egy gátfröcsöt befullad!Már kiprobáltam az összes fúvoka fojtát de eggyikel sem jó!Ha tud valaki aggyon tanácsot!
Szerintem ha motorozás után megtakarítod nem lesz rozsdás. Festés nem javasolnám, legfeljebb az alufestést, de akkor fehér lesz.
Lenne egy kérdésem. Már a 3. kipufogókönyök van fenn az sr50-en, mindegyik erősen rozsdásodott, a mostani is közel áll a kilyukadáshoz, a krómozás nem ér semmit. Szóval a gyenge gyártási technológia az oka, vagy mi miatt rozsdásodik el szinte egy év alatt? Hozzáteszem télen is motorozok, úgyhogy a sózott utak nem tesznek neki jót, de ennyire talán nem kellene rozsdásodnia. Érdemes lenne befesteni?
olaj hiány szerintem
esetleg bejutott valami idegen anyag
csapágy csere a minimum
alsó tűgörgőt meg kivett főtengelynél könnyen meg lehet nézni jó-e
Üdv mindenkinek..
Egy kérdésem lenne ..miért szorult meg a simoba a fötengely? ez mitöl van? illetve hogyan lehet orvosolni? ki kell dobni belöle?
Számomra egy kicsit a főtengely össze kapcsolása homályos, hogy utána a blokkot szét is lehessen húzni.
tudomásom szerint nincs JELENLEG iylen magyarországon, de mai késik az a vonat:)
Láttam a neten 2 hengeres épített simsont. Csinált itt már valaki hasonlót? Rigát már láttam élőben de simsont még nem. Esetleg vannak valakinek közelebbi képei róla?
Értem, jó hogy ilyenek a szabályok szerintem, nem anyagiasodik el teljessen a sport, a pályák a verseny nevéből adódóan gondolom teknikásak. Egyéppként ha nem simson kerül valamelyik dobog helyre gondolom az is díjazva van de nem kap pontot.
Én 5.000-ér vettem az utolsót egy S50B-t és kb még 4.000-et ráköltöttem és minden müködött rajta:)
Nincs lehetőség több kategóriára hivatalosan, így egy lesz.
Meg ha már valaki licencet vált, akkor tuningolni is fog, nem csak véletlenül letéved a pályára.
Eddig is összesen 2-4 utcais volt aki stabilan jött.
akkor a rezó végéből ki tudom szedni azt a kúpos izét?
amire a vég is rácsúszik
vagy egybe van dolgozva?
mert ha igen, kívülről javítok kipufogót
Én is a héten cseréltem 16-ra, a 60-as hengerrel szépen elviszi.
Szerintem nagyon korrekt így. Valóban jó ha egy sport nem csak a pénzről szól, ügyesség és kreativitás a legfontossabb. De így az addig utcai kategoriában indulók és tuning nélkuli motorral rendelkezők hátrányba kerülnek vagy nem volt nagy a létszámuk mindenki inkább tuningol?