azért írom hogy van mindig szikra mert egy s51e-vel az alaplapi jeladóval szívtam kitört a forrasztás és hol volt szikra hol nem......
5mm meg a gyertyahézag
3 gyertya meg csak nem szar.......
de most is az a bosszantó, hogy néha megy rendesen néha meg leáll
kicsit feljebb tekertem az alapjáratot de így is meg-meg áll néha
amikor megy rendesen akkor ha leállítom utána pöccre indul, de amikor "fulladva" áll meg rugdosni kell egy darabig
avval nincs gond, még a gumitömtés is hiányzik belőle
a benzin is kilötyög........
szikra van rendesen hézag 5mm benzin van
amikor leáll és rugdosom akkor látszik hogy benzines a gyertya
nem tudom miért vagyok szopón evvel.....
most már nagyjából rendbe is raktam a gépet
de kicsit furán viselkedik
alapjáraton néha szépen jár néha gondol egyet és leáll
sőt kis fordulatokon is meg-meg torpan leáll
ilyenkor alig indul be
nagyobb fordulaton megy rendesen
néha percekig elvan alapjáraton, de többnyire 5-10 másodperc és leáll
lehet közlekedni is vele de ha húzom neki ha nem akkor megtorpan leáll
karbi tiszta megnéztem többször is és van egy plusz szűrő is beépítve
gyertyát cserélten már kettőt is igaz nem újat de robogó megy velük
hol kezdjem a vizsgálódást?
Helló mindenkinek!nekem van 1 simson s50n tipúsú mocim és jó lenne ha valaki tudna nekem segíteni!Karbi gondal küszködök alapjárat ok,szépen is éget csak mikor alapjáraton pőfög és húzok neki egy gátfröcsöt befullad!Már kiprobáltam az összes fúvoka fojtát de eggyikel sem jó!Ha tud valaki aggyon tanácsot!
Lenne egy kérdésem. Már a 3. kipufogókönyök van fenn az sr50-en, mindegyik erősen rozsdásodott, a mostani is közel áll a kilyukadáshoz, a krómozás nem ér semmit. Szóval a gyenge gyártási technológia az oka, vagy mi miatt rozsdásodik el szinte egy év alatt? Hozzáteszem télen is motorozok, úgyhogy a sózott utak nem tesznek neki jót, de ennyire talán nem kellene rozsdásodnia. Érdemes lenne befesteni?
Láttam a neten 2 hengeres épített simsont. Csinált itt már valaki hasonlót? Rigát már láttam élőben de simsont még nem. Esetleg vannak valakinek közelebbi képei róla?
Értem, jó hogy ilyenek a szabályok szerintem, nem anyagiasodik el teljessen a sport, a pályák a verseny nevéből adódóan gondolom teknikásak. Egyéppként ha nem simson kerül valamelyik dobog helyre gondolom az is díjazva van de nem kap pontot.
Nincs lehetőség több kategóriára hivatalosan, így egy lesz.
Meg ha már valaki licencet vált, akkor tuningolni is fog, nem csak véletlenül letéved a pályára.
Eddig is összesen 2-4 utcais volt aki stabilan jött.
Szerintem nagyon korrekt így. Valóban jó ha egy sport nem csak a pénzről szól, ügyesség és kreativitás a legfontossabb. De így az addig utcai kategoriában indulók és tuning nélkuli motorral rendelkezők hátrányba kerülnek vagy nem volt nagy a létszámuk mindenki inkább tuningol?
Nem zárlatos vhol?