Sziasztok!
Nincs valakinek pestközelben, olcsón (max ezres) eladó első sárvédője sima simson s51-re. Festés nem érdekes, ha kicsit meg van vágva, az se baj, nagyon rövid azért ne legyen, és hajlítva se nagyon.
Köszi!
Na, én azért ide meg az indexre írogatok, mert nekem a simson.hu fóruma kicsit átláthatatlan, továbbá 5 perc olvasás után kifolyik a szemem. Pedig igen fasza oldal az amúgy...
sziasztok azt kérdezném meg tölletek hogy nem-e tudjátok hogy a simsonom mért veszi nehezen az 1-est de csak az 1-est ?
köszi.
ja és 51-es simon 3sebességesröl van szó.
Hi!
Van valakinek S50 robbantott rajza? Eltudná mesélné bárki hogy miért jó a csapágynak ha kívül és belül is szimeringezve van? Belső szimeringeket kellene cserélnem a simóba de nem tudom le lehet e húzni úgy az oldaldeklit, hogy a váltó a blokk másik felébe maradjon egyben. Van valakinek erre a műveletre bevált módszere?
Azért, mert van egy klub, a simsonklub magyaroroszág.
Ez a klub minden héten benne van a top100 ban, h sz szempontból, ide csak az írogat, aki nem tudja, hogy van klub, vagy kidobtuk, mert... kidobtuk, vagy mert mittomén.
hát, találkoztam már olyannal hogy főtengej eltört és nagy károkat okozott :S biztánság kedvéért szerezz be egyet, csekély költség a vízhűtéses motorok tuningjához képest
Nos, azt tudom neked mondani, hogy az új 70es hengerek azok 2 felömlősek, ezért ajánlatosabb a gyárit felfúrni..vagyis én is így akartam de a gyári simsont inkább nem pitiszkáltam...
talán mert minden boldog és büszke simson tulaj állandóan motorozik vele és ezért nincs ideje ide írogatni
amúgy kétségkívül nagyon jó motorokról van szó...
azt nem értem miért van ebben a topikban ilyen kevés hsz-holott szerintem ez a motor volt motorozásunk alapja,ez mérgezett meg minket mindennel amiért köszönet neki
Vivá lá SIMSON
de az 50es főtengely elbírja?
meg azért kéne fúratni mert nincs kompresszió és akkor gondoltam már nagyobbra furatom.
meg az a baj hogy az enyém egy s50N
de akkor nagyobb első lánckerék
70 re felmegy...de új hüvelyt kell csinálni, marni kell a blokkot ezáltal már nem tudod visszaállítatni 50esre.
viszont nagyon feltünő teljesítményjavulás lép fel.
amúgy 70es henger újonnan dugóval hengerrel olyan 7-10 ezer körűl van. nálunk van 1 ezzel foglalkozó bolt 7.990ft 1 hengerszett.
ha hüvelyezteted és kapsz belevaló dugót akkor elég emzoli szerint én annyira nem vok profi majd ő mond rá valamit
ha 70 esre furatod akkor nem árt egy erősebb főtengő,
meg kuplung csere se, de akkor bele kell marni a blokkba is ugye tudod?
és ha tudtam volna hogy motoros vagy nem osztottalak volna!