Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából sosem volt 250 es, csak azért maximáltuk, hogy mz nél nagyobb motor ne jöjjön mert sokkal gyorsabb, és az veszélyes.

Igen jól látod, gyakorlatilag a tuning kategóriát egyszerűsítettük le.
Azért 90 cccm a határ, mert nem akarjuk, hogy elkezdjék behozogatni a méregdrága német 105-130 ccm es tuningokat, mert akkor jórészt a pénzről szólna.
Meg aztán az is a cél, hogy hazai fejlesztések legyenek, ne a németek zsebét tömjük.
Jah én a 2008-ast is néztem. A 2009-es a08-ashoz képest jelentössen le lett egyszerűsítve, említedted hogy azért mert betét futamként fog üzemelni. Az ide szabályok a jól látom akkor a tavalyi tunig kategoriára épülnek. A a simson special motorok kiesnek ha nagyobbak 90ccm-nél valamint a max 250ccm-es kat is megszünik.
?
Ne a 2008 as szabályt nézd(csak tévedésből maradt kint!, mindjárt leszedem)
Idén 2009 van, az ez évi szabályok szerint megyünk.
És a Simson special kategoria?
A 2009 es szabályban EGYETLEN kategória van meghatározva pár szabály által.
Ebben az évben e szabályok szerint megyünk, nyilván a 2008-2007 es már nem érvényes.

Ez azért van, mert a a supermoto ob vendégei leszünk, ot fogunk menni, mint betétfutam, ezért idén nincs lehetőség több kategóriára a simsonon belül.
Az én olvasatomban ugy jött le nekem, hogy simsonok különböző kategoriái egy futamban indulnak de külön külön kapnak pontokat amiből év végén ki kerül a győztes minden kategoriában. Velük együtt indulnak a 90ccm alatti egyébb motorok viszont ők nem gyüjtenek pontokat csak futam végén ha jó helyen végeznek dijazzák őket de év végén közülük nem kerül ki bajnok. A speciál és a 250-es kategoriát még nem vágom.
Ezt nem értem:
" nincs bajnokság kiírva rájuk"

Ugyan bajnokság nincs, de hivatalos, mamsos simson-kupa lfutamok lesznek idén, ahol a részvétel éves vagy napi licencel lehetséges.

Szóval eléggé ki van írva:)

Persze, mint a rövid szabályból olvashattad, be lehet szállni bármivel, viszont az értékelésbe csak a simson számít,mertugye simson-kupa, az emg mégis hülyén nézne ki, ha valami riga nyerné:)
hááát ez nem ugrál igaz 140 kiló alatt.....
gyerek azért 100al könnyebb
16os lánckerék van az elején egész jó kár még másikat venni
bár a hátsót még nem bontottam ki ha az cserés akkor cserélem az elejét
egyenlőre nem akarok másik kipuffot mert ha párszor eldől a gyerek úgy is behopassza.....
csak a lyukat akarom betömni rajta mert így bazi hangos
eddig csak robogóval ment biztos fura lesz neki a simson
aztán ha bejön neki a simson szétszedem darabokra, lefestem stb stb mert még a váz is full rozsda
addig meg nem akarok sokat rátolni így is lassan 5 pénznél járok és csak pár apróságot vettem
A rezót dobd el amilyen messze csak bírod. Vadássz rá egy gyári kéményt használtan, kb 2000ft, Vagy új utángyártott fekete a mofakernél 2600. Az is jó, csak csúnyább a hangja.
Ha gyereknek lesz, tegyél rá 15-ös lánckereket előre, azzal nem csapja magát hanyatt.
Az enyém nagyon meglepett a múltkor, a gyári 14-es lánckerékkel pirostól induláskor majdnem kiugrott alólam. 100kg vagyok majdnem...
Helló, köszi a segítséget. Nem ismertem eddig ezt az oldalt. Végre egy értelmes verseny kiírás! És bármijen motorral lehet indulni ami 90ccm aluli. Robesz puch, riga ..........! Csak nincs bajnokság kiirva rájuk.
Az iylesmi eddig is a kanyarvadászok oldalán volt, most is ott van:
http://kanyarvadasz.extra.hu/m...

Idénre jelentősen leegyszerűsítettük a műszaki szabályokat.
Sziasztok! Néztem a simson hu-n a kanyar vadászatokat! De sajnos nem találtam sehol teknikai szabályzatot. Arra lennék kiváncsi, hogy mi alapján lehet építeni a motorokat mit lehet és mit nem lehet módósítani? Tudna valaki segíteni? Vagy hol találom ezt?
köszi
am a teló + fékcuccos eladó ha valakit érdekel szoljon ! képek lejebb 1 kommentel
nem beszélek amúgy sokat csak írásban nehezebben tudom kifejezni magam!
itt van a teló nyereggel együtt. munkahengert nem fotóztam le hibátlan :).

nos most adtam oda szerelőnek, átnézi a hétvégén nyergestől telóstól mindenestől.

pár kép
nem akarok hozzányúlni, csak elég könnyen forog
nem emlékszem a régi milyen volt mostani meg egy 600as azt egy chrova szárral is elég megmozdítani
gyereknek lesz tanulómotor nem kell bele 100ló.....
ha lesz km spirál akkor már tudni fogom mennyivel megy

rezó végéből hogy lehet kivenni azt a kúpos lemezes izét?
meg sem moccan
be akarnám foltozni a lyukat az oldalán de nem férek hozzá
Helló, "indul rendessen menni megy kb jól"- ez mindent elmond! Ami jó az jó ahhoz nem érdemes hozzá nyulni mert gányolás lessz a vége, de hogy egy újjal megtudod forgatni és hogy izmos -e az újjad? Hááát? Hát ja! Nem egy jó kompresszió mérő az újj izomzata. Ha nem menne jól és nem indulna akkor gyankodhatnál de igy abból amit elmontál való színű jó. Üdv
szerintetek ha a lendkerék lyukain keresztül 1 ujjal könnyedén megforgatom a főtengelyt az kevés kompresszió?
természetesen gyertya benne van
esetleg túl izmos az ujjam?
indul rendesen menni megy kb jól
20 postával együtt. tökéletesen működőképes minden cuccos nemsoká lökök fel képeket is róla.

am duzsi téged ismerlek myvip motorosok klubbja....kicsit nagy a szád :)
mennyiért adod?
Veszprém megye balaonfüred
Jaólvan, megnézzük, csak tudod a mai világban...
emzoli holnapra csinálok neked átfogó képet minden alkatrészről. 4-5 óra fele felteszem ide. oké ?

am sűrgős lenne eladni a cuccot ha valakit érdekel írjon nekem !
mbx 80 villa fékkel
ha komott akkor lehet tényleg nem nyomja ki teljesen. 1-2 e ft alatt biztos be lehet szerezni.
hmmm, hogy adjak minőségéről bizonyítékot ? minden működőképes rajta, még le se kell festeni jó a mostani festés rajta [ gyári ]. féknyereg is jó állapotba van, azon van 1 minimális súrlódás.
a munkahenger és a fékcsövek hibátlanok.
magamnak vettem, hogy tárcsafékessé alakítom a simsonom, csak épp most veszek komplett motort és azért adom el a cuccot hogy legyen belőle pénzem. ha rossz akkor nem veszem meg magamnak se