Ez nem egy normál dugó, ez a kipu felé fordítva el sem menne!
Ez egy 4 felömlőshöz való hátrastiftelt dugó, csak a megfelelően kialakított hengerben üzemel normálisan!
Valamint nem volt kiderékszögelve.
ez a rezó kipuff a leggagyibb, amit mo-n lehet kapni, ráadásul boltban újan sincs több, mint 2000ft...
A dob letörik róla kb 1000km után, igazi undorító magyar kókány munka..
VAlami elkötözgetés lesz a kapcsolónál, vagy meghalt a kpcsoló, vagy iylesmi, távolból nemtom megmondani.
Alapjárati fordulatnak az a megfelelő, amivel már hallhatóan egyenletesen fut a motor, nem döcög, nem hagyogat ki, nem négyütmezik meg iylesmi, hanem szép egyenletesen jár.
A gyár 1500 környékére teszi az alapjáratot, és milymeglepő, itt már tényleg szépen fut a motor:)
Egy jól beállított, és karbantartott cuccot életben lehet tartani 800 körül is, csak akkor csattog meg akadozik, de valamiért ezt "méltóságteljesnek" találják sokan, én nem értem, hoyg miért.
Ha jó lendületesen rárugsz a motorra az kb akkora fordulat, mint ami e helyes alapjárat.
Szia!
Lenne egy kérdésem,a simson alapjárati fordulattal kapcsolatban. Nemrég írtad, hogy a simsonoknak az alacsony alapjárat nem éppen megfelelő. Mondjuk az enyém is elég alacsonyra van állítva, épp hogy csak pöfög. Mindenféle kütyü nélkül, hogyan lehet a megfelelő alapjárati fodulatot beállítani?
A másik kérdés, miért nem tudom a gyújtáskapcsolóval leállítani a motort? Amikor 0 állásba kapcsolok, az üresjárati lámpa villog olyankor. Valami kontakthiba lehet?
A választ megköszönném.
Sr50-ről van szó.
Had világosítsalak fel, hogy a simson dugattyújában, a csapszeg KÖZÉPEN VAN!
Nem baj, hogy nem értesz a tipushoz, az viszont nagyon is baj, hogy teleszórod a topikot a tévedéseiddel, amivel félrevezeted a még nálad is kevesebbet tudó simsonos kollégákat, én meg javítgathatom a tévedéseidet.
Szóval, a simsonban a henger van eltolva előre 2,5mmre a csapszeg meg középen van.
Ha hasznára nem tudsz lenni a topikanak legalább kárt ne okozz légyszíves.
Köszönöm a sok hozzászólást! Azért annyira nem vagyok láma, hogy ne tudjam a dugattyú tetőn lévő nyílnak a kipufogó felé kell mutatnia.
Én arra voltam kíváncsi, hogy a kireszelt perselypalást (alul, ami belecsúszik a blokkba) nem fog-e gondot okozni. Mert a stift és a gyűrűk végei pont a kireszelt helyen vannak, így ha a dugattyú túl mélyre süllyed, akkor a gyűrű kiakad a kireszelt helynél és visszaútnál nem akad vissza, hanem törik.
Ezért érdekelt a dugattyú útjának tényleges hossza.
R.
De ugyebár azt hogy hogy álljon a dugó, azt úgy döntjük el, hogy melyik irányba néz a nyíl a dugó tetején (a kipufogó fele kell nézzen). Ha meg nincs nyíl, akkor tolómérővel szokták megmérni, hogy a csapszeg melyik irányba van eltolva. Nemde?
Én is ezt írtam, eredetileg elöl van,(terheletlen oldal) de teljes lelki nyugalommal lehet fordítva is, bár előnyösebb, a terheletlenen ez kétség kyvül idaz. Viszont egy sokfefelömlős, nagykipus, osztottkipus, vagy pótkipus hengeren rendszerint hátrafelé áll, az is előfordul, hogy valamelyik nyílásban fut.
Ezért van, hogy a nem teljesítményorientált motorok, mint amilyen a dt is, ezeknek előre van stftelve, mert van rá hely.
Lehet h valamit eltévesztettem, de ettől függetlenül most így visszaemlékezve a simónak elöl van a stiftje. Aztán mondjuk egy Yamaha Rd / Dt sztem elég mondern. Aztán a másik infó inkább következtetés, mint tapasztalat. Egy 1.8-as Sierrába az összes dugó fordítva volt, fateromék szervízében lett megcsinálva. Na és az a Sierra csak annyi hibát produkált, hogy nem bírt menni.
De ha bármi hülyeséget írtam, hát bocsánat.
továbbá, természetesen nem ragad meg, ha fordítva van benne a dugó, több okból sem, és széria vezérlésnél a gyűrű sem törik bele egyik nyílásba sem.
Viszont, ez egy valamiylen reszelt henger, kérdezd meg feribát, hogy volt elgondolva a dugó helyzete.
Csak érdekességként:
A simsonon minden fordítva, és máshogy van mint a többi motoron.
A gyűrű stiftelését célezserűbb a terheletlen oldalra tenni(eredetileg ott is van) de szépen elemgy a terhelt oldalon is(karbioldal) a több motor redszerint alapból oda stiftelt,mertm ert akkora a kipunyílás, hogy nem lehet a terheletlen oldalra.
Te ebben biztos vagy? Én úgy tudom, hogy a Simsonnál (és szinte az összes kétüteműnél) előre néz a kettő, megkerülve a kipufogóablakot. Ellenkező esetben nem sok teljesítménye lesz a motornak.
Az adatlapomon is van egy hasonló
Az övé meg ilyen:
Hát azon beszartam:)
Látttam már olyat, hogy valaki reszelt, és nem vett figyelembe a stiftelést, belejárt a szívóba az alsó, na nem sokáig:)
Mostmár kiderákszögeltem
Ez egy 4 felömlőshöz való hátrastiftelt dugó, csak a megfelelően kialakított hengerben üzemel normálisan!
Valamint nem volt kiderékszögelve.
A dob letörik róla kb 1000km után, igazi undorító magyar kókány munka..
Alapjárati fordulatnak az a megfelelő, amivel már hallhatóan egyenletesen fut a motor, nem döcög, nem hagyogat ki, nem négyütmezik meg iylesmi, hanem szép egyenletesen jár.
A gyár 1500 környékére teszi az alapjáratot, és milymeglepő, itt már tényleg szépen fut a motor:)
Egy jól beállított, és karbantartott cuccot életben lehet tartani 800 körül is, csak akkor csattog meg akadozik, de valamiért ezt "méltóságteljesnek" találják sokan, én nem értem, hoyg miért.
Ha jó lendületesen rárugsz a motorra az kb akkora fordulat, mint ami e helyes alapjárat.
Lenne egy kérdésem,a simson alapjárati fordulattal kapcsolatban. Nemrég írtad, hogy a simsonoknak az alacsony alapjárat nem éppen megfelelő. Mondjuk az enyém is elég alacsonyra van állítva, épp hogy csak pöfög. Mindenféle kütyü nélkül, hogyan lehet a megfelelő alapjárati fodulatot beállítani?
A másik kérdés, miért nem tudom a gyújtáskapcsolóval leállítani a motort? Amikor 0 állásba kapcsolok, az üresjárati lámpa villog olyankor. Valami kontakthiba lehet?
A választ megköszönném.
Sr50-ről van szó.
Nem baj, hogy nem értesz a tipushoz, az viszont nagyon is baj, hogy teleszórod a topikot a tévedéseiddel, amivel félrevezeted a még nálad is kevesebbet tudó simsonos kollégákat, én meg javítgathatom a tévedéseidet.
Szóval, a simsonban a henger van eltolva előre 2,5mmre a csapszeg meg középen van.
Ha hasznára nem tudsz lenni a topikanak legalább kárt ne okozz légyszíves.
Köszönöm a sok hozzászólást! Azért annyira nem vagyok láma, hogy ne tudjam a dugattyú tetőn lévő nyílnak a kipufogó felé kell mutatnia.
Én arra voltam kíváncsi, hogy a kireszelt perselypalást (alul, ami belecsúszik a blokkba) nem fog-e gondot okozni. Mert a stift és a gyűrűk végei pont a kireszelt helyen vannak, így ha a dugattyú túl mélyre süllyed, akkor a gyűrű kiakad a kireszelt helynél és visszaútnál nem akad vissza, hanem törik.
Ezért érdekelt a dugattyú útjának tényleges hossza.
R.
Ezért van, hogy a nem teljesítményorientált motorok, mint amilyen a dt is, ezeknek előre van stftelve, mert van rá hely.
De ha bármi hülyeséget írtam, hát bocsánat.
"Ellenkező esetben nem sok teljesítménye lesz a motornak"
Az iylen tipusu hallomásból szerzett tév információkat jobb volna, ha nem terjesztenéd.
Viszont, ez egy valamiylen reszelt henger, kérdezd meg feribát, hogy volt elgondolva a dugó helyzete.
Csak érdekességként:
A simsonon minden fordítva, és máshogy van mint a többi motoron.
A gyűrű stiftelését célezserűbb a terheletlen oldalra tenni(eredetileg ott is van) de szépen elemgy a terhelt oldalon is(karbioldal) a több motor redszerint alapból oda stiftelt,mertm ert akkora a kipunyílás, hogy nem lehet a terheletlen oldalra.
Az meg 44 miliméter.
Feribá nagyon régen szerel simsonokat.