Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég, mert csillapítatlan, csak ken és végütköző.
Eredetileg 34ccm volt előírva száranként.
jó ez a karbi
700 pénz volt az úszó hozzá, kivakartam a koszt belóle talán jó lesz
motorolaj szűk 2 deci volt benne de méz sűrűségű
lehet inkább 2x cserélek benne hirtelen olajat
első telóba is ami massza volt az zsírnak is kemény volt nem olajnak, bár egyikben víz is lehetett egy darabig, mert a teleszkópszár alja rozsdás
fél deci olaj elég a telóba?
Namosmá pipa!
Mennyi?
Jó az, csak az extrán van:)
meg kell próbálni többbször, vagy később.
heló Fiúk Lányok. van egy eladó honda mbx 80 villám nyereggel és munkahengerrel együtt.

érdeklődöket várok iránta.

tudjátok ez kell a simo tárcsafékessé alakításához :)
Hoplá nem jó az oldal Zoli!
Köszöntem!

Akkor bós makita still blokkos simsonnal nem indulhatok! Na akkor majd még átgondolom ezt a versenyzést!
van egy s50-es karbim nem kell?
úúúúúú
ilyen gépet.....
az úszó alja teljesen szét van rohadva, tiszta lyuk az egész
még szerencse hogy a benzincsap szűrője alig engedi át a benzint ezért nem folyt csak
benzincső egyszerűen csak eltört amikor le akartam venni
fura ez a simson még így is beindult.....

a levegő szűrő oldalán találtam egy marék egérszart, meg egy csomó rágott műanyagot
ahogy nézem itt-ott a vezetékek burkolata is hiányos
lesz evvel még pár óra javítás....
Gyahh, mán értem.
Itt:
http://kanyarvadasz.extra.hu/m...

van pár dolog innen tájékozódhatsz.
Idén csak egyetlen katagória lesz, ez kb a mindent lehet kategória, csk a váz nem lehet más motor váza, ahogy a blokk és a henger sem, nem lehet 90 ccm nél nagyobb, minden mást lehet.
Ha benyomod, és úgymarad, akkor törött(ek) a rugó(k)
Mielőtt betöltöd, nézd meg, hogy alul megvan é a tömítő O gyűrű, mert ha nincs alul kifolyik amit felül beöntesz.
Hááá úgy elfelejtettél asszem!
Bizti nem vettél észre a sztár vorsz meg a gyűrűkkura elemzése közben! De nem égető a válasz, inkább az bántotta jobban a kis lelkemet, h észre sem vettél!
tehát akkor semmi extra
olaj maradékot a telóba szánom mert szinte szárazon fut
próbaképp benyomtam és úgy maradt........
szerintem a gyári anyag van még benne, 27 év alatt meg lehet kicsit beszáradt
Veszel 1 liter magas minőségű botond olajat.
Leengeded a taknyot ami jelenleg benne van.
Beöntesz a botndból 4 decit.
Bemelegíted a motort.
Leegeded a zaccot.
(ha nagyon ótvar, lehet ismételni a botond maradékával)
Betöltezs 10w40 körüli olajat.
Kész.
szerintem ha nagyon kiakarod pucolni a blokkot akkor előbb szedd le a deknit és nézd meg mi van benne most csináltam ugyan ezt pár napja! a megszakítóról annyit hogy ha ki szedd akkor szedd szét és töröld tisztára de ha megy a simson akkor szét ne szedd mert utána jön az állítás! és az nagy szívás!
Nem válaszoltam, vagy mivan?
szereztem egy 82es s51b mocit
szegényke elég sokat állt, meg nagyon trehány gazdija volt
egész délelőtt vakargattam az olajos dzsuvától.........
rozsdás itt-ott de még látni hogy mi is volt régen....
2 kérdés:
blokkba érdemes valami mosó folyadékot önteni? vagy csak felkeverné a szart az aljáról és belemegy a csapágyakba,
megszakítójával kell valamit csinálni? rendberakni stb
mert megszakítós motorom sosem volt
köszi
Köszönöm a válaszodat a pályázással kapcsolatban Kom-eszt megyei fórumon!
most valószínű elcsesztem valamit mert most meg nincs szikra!
próbáltam állítani és utána nem volt most vissza állítottam úgy ahogy volt és most sincs! annak lehet valami szerepe benne hogy le esett egy alátét a kettő ami a kettő zsinór között volt?
Szikra van, hengeren kívül, valahol, valamiylen, korántsem biztos, hogy nyomás alatt is megfelelő időpontban megfelelő energiáju a zsikra.
köszi! csak most már nem tudok mire gondolni mert szikra van benzint kap de nem pöfög egyet se!( a kipufogó az valami maszek! de szerintem az befolyásolja legkevésbé!)
0,4, de nem a megszakítóhézagon kell rugózni, ha a megszagító, illetve a bütyke nincs elkopva, akkor ha 1,5-1,8 közé állítod a gyujtást, akkor alapból kb a felső holtpontra esik a 0,4.

A gyujtásidőpont, az ugye jelöleve van az alaplapon, illetve a motorházon és a lendkeréken, ide essen, a megszkító nyitása.
Ha ide esik, és a nyitás a felső holtpont környékén nincs 0,4, akkor kopott a megszakító, vagy az emelőbütyök.
s50esnél a megszakítót hézagot hány mm eresre kell állítani?
Rendes munkának néz ki.