Sztem nemrossz kis henger. Dehogy akad ki. Csak akkor akadhat ki, ha tuningolsz, reszeled a nyílásokat és valamelyiket túlhúzod. Ha beleér valamelyik nyílás a gyűrű legvégébe ( ott ahol a két vége találkozik ==- -==) akkor valszeg meg fog ragadni a motor. De akik ezeket gyártják, azok odafigyelnek a tuningolásnál, hogy legyen annyi hely, hogy a gyűrű ne törjön. az TELJESEN mindegy, hogy meddig megy le. Teljesen ki kell, hogy nyissa mind a szívó mind a kipufogó-oldalon. Ha csinálod nehogy úgy rakd össze, hogy a stiftek (a horonyban a kis pöckök, amik gátolják, hogy a gyűrű elforduljon és úgy járjon, amit mondtál) hátrafele nézzenek. Tudtommal a szinyónál előrefelé állnak, de a dugattyú telején szokott lenni egy nyíl, összerakásnál az a kipufogó felé néz.
Sok sikert hozzá!
A dugattyún van 2 pöcök ott ahova a gyűrűket kell rakni. Na azoknak a pöcköknek hátrafele kell nézni, vagyis hogy ne a kipuffnyílás fele legyenek (mert ha fordítva van a dugattyú, akkor az első km-ekenösszetörhet). Jól ki van ez találva. Ha jól rakod bele, elvileg nem kell félni hogy összetöri a gyűrűket. Mondjuk nekem speciel először apu haverja rakta bele az első dugót és naná hogy rosszul... 1 év 3 hónapig ment úgy. :/ Ezért jobb ha tudod hogy mit csinálsz és hogy. :)
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Vettem egy hengert, de hát őszintén így megnézve, lehet, hogy hülyeséget csináltam. Valaki meg tudná mondani, hogy a dugattyú meddig megy le a hengerben?Ha teljesen alsó helyzetben van, akkor mennyi a henger perselyének felső peremétől a távolság a dugattyú tetőig?
Attól tartok, hogy a gyűrű kiakad és ripityára törik. Állítólag Tábori Ferenc csinálta a hengert.
Nyilván jókor volt nálam a védőangyalom... Előzte egy kocsit, épp sorolnék vissza, hátsó durrdefekt, ugye jobbradöntöttem a mocit, elindult kifele a segge és csak a lélekjelenlétemen múlt hogy megtudtam tartani és nem estem el egy kocsi előtt. Mikor megálltam, az autós megállt mellettem. Ilyen mutatványért fizetni kellene. Majd jobbakat kívánt és továbbment. Vigyázzatok magatokra!
Ha valakit esetleg érdekel simo alkatrész vegye fel a kapcsolatot velem .emai: cross04@freemail.hu
Elsö teló
hátsó
gyujtás
karbi
váz
kerekek
ülés
blokkfél fogaskerekekkel...henger hengerfej
Rezi kipufogó
Postai uton is küldöm
Jo állapot Postai uton is küldöm
egy baj van... fűtött pincében áll. már állítgattuk mindenfelé, szétszedtük, összeraktuk, de semmi. karbi jó. gyújtás jó. tömítés jó. a szívató meg fordítva működik. ha ráhúzom akkor jó, viszonylag, ha meg lehúzom akkor pedig fullad:D
sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, h a simsonom amikor bemelegedik akkor elkezd fulladozni! s51b 70ccm! mitől lehet? amikor még hideg akkor nagyon jól megy... így maximum a sarki boltig merek vele elmenni:D előre is köszi!
Köszi.
Ilyenre gondoltam. Csak nem találtam olyat a neten, amin kinyomtatva is el lehet olvasni a számokat, de ez tökéletes.
A gyújtás része sajnos csak rajzról megy, a világítás, index, az talán nem okozna gondot.
Thx.
én kemény 17000ezerért vettem! de egyébként tényleg jól bírják ezek a régebbiek pl: a babetta nem egy jó motor de ha már 20éve hajtják őket! ezek a koreai szarok 20év múlva valamelyik vastelepen fognak rohadni.
Sok sikert hozzá!