Lenne egy problémám a motorommal.
Mikor beindítom akkor mindig hörög és csak nagyon nehezen akar felpörögni, de mikor lecsavarom a szívatót a karbiról akkor persze pörög mint állat. Kipucoltam az egész karbit minden rendesen benne van és a légszűrővel sincs semmi gond.
Előre is köszönöm a segítségeket.
Szeretnék venni egy jó állapotú Simsont, Nógrád megyében. Az ár max. 80-90, de ennyiért már nagyon jó állapotút szeretnék, nem valami agyon buherált gépet. Lehet olcsóbb is, kisebb külső hibák beleférnek, de motorikusan akkor is legyen jó és megbízható. Csak korrekt emberek írjanak!
Köszi!
Császtok
azt szeretném megkérdezni h a simsonok általába mennyire megbízhatóak földes(poros)úton mert a jövő hétvégén megyek motoros talira és az 10km hosszu és nem tom h be e fog dugulni szerintetek el merjek menni?előre is kössz a segítségeteket
Helló fiúk
Megint segítség kéne
Simson roller, ha csumára húzom 30-40 mp mulva elkezd akadozni, és fulladozni, ha ráhúzom a szivatót 4-5 másodpercre rosszabb majd jobb lesz és a fodulat csúcsra tud pörögni fullgázzal.
Hogy állítsam be a porlasztót ilyenkor sok vagy kevés a benzin ?
Elöl nem tudja dörzsölni, mert nem ér hozzá, de hátul sem vettem észre semmi koppást. Jól meg kell húzni hogy ne fujjon ki és még semmi gondom nem volt vele nem ugy mint a gyárival ami mindig lelazult. Csak a hegesztésnél figyelni kell hogy ugy kerüljön rá a fül amilyen szögben a blokk áll, hogy egyenletesen tudja húzni, mert ha simán ráhegeszted akor elhuzza egyoldalra. kb ugy álljon mint a képen. Csak ajánlani tudom akinek gondja van a kipuval.
Amikor úgy döntök, hogy elakarom adni a szimót, mindig adódik valami probléma. :/ Tegnap éreztem, hogy gyengül, ma elmentem suliba, hazafele úton pedig pont úgy zörgött, mint amikor tavaly eltört a gyűrű. Henger le, és igen, az egyik gyűrű eltört (naná, hogy úgy, hogy még véletlen se legyen rá elég egy új gyűrű). Eléggé elvékonyodtak a gyűrűk rajta, ez normális köbö. 10000 km után vagy csak silány minőség? :/
Esztergáltasd ki a menetet az anyából, hegssz rá 2 laposvasat a két oldalára, a karbi felöli részre egy másik darabot ami egyben van.A beömlő ívét kivágod, fursz rá 4 lyukat és 2 menetes szárral összehuzatod, kb fél óra alatt megvan és többet az életbe nem esik le csak ha leszakad a hengered.
Saját megoldásom: vágsz a hengerre menetet, esztergálsz 1 közdarabot, ami rámegy a hengerre és a közdarab másik végére a hollander menetét vágod rá. Vagy megcsináltatod ezt valakivel, ha valami esetleg hiányozna.
helló
ha komolyan érdekel a hátsó lámpa schwalbe ra akkor az a szögletes( túrbósra való) van nekem egy szép állapotú, de búra nélkül, ha gondolod akkor teszek fel képet
Sziasztok vettem egy Simót, javitgatom de a hengeren elbaszták a menetet ami fogja a kiput, (ferdén kapatták rá ) ezzel mi a szöszt lehet csinállni, "csak" henger csere a megolldás?
Vállaszokat köszi.
Enyém most kész....de most meg a lábam tőrtem el:) szoval még 5 hétig nyugi...:)