A hiba valószínű tényleg a benzin felforrása lehet, tettem alá amit láttama közelembe és sokat javult a helyzet. Gondolkodom hűtőbordán a henger és a karbi közé.
A karburátor és ahenger között 3 darab valaminek kell lenni.
Egyszer egy vékony ami tömít, utána egy kb 2mm vastag, ez a hőszigetelő, utána megint egy vékony, ami megint tömít.
Ha hiáényzik a hpszigetelő alátét, akkor üzem közben a karburátor kisé túlmelegszik, ha a amotor beállítása tökéletlen, akkor még jobban.
Üzemi hőfoku hengermellett a karburátor nem lehet a kéznek elviselhetetlenülo meleg.
Egy pár éve kérdeztem mennyi egy új SR 50-es, azt mondták 450.000 ,-. Ha ez így volt, akkor a Vaterás nem is olyan drága, de azért nem fogja tudni az ember ennyiért eladni.
Vettem egy kipuffot, utángyárotottat, hát mit is ne mondjak, ennek a hangjánál még az is jobb, ha papírt tekerek a kipuffkönyök köré... Igaz hogy az hangos, de legalább szebb. Az állítólagos "gyáriról" van valakinek tapasztalata?
helló
egyáltalán nem bonyolult megcsinálni egy szimeringezést, itt a képen egy s50-51 es teló van de neked a rollernek a telóinak a belseje is ugyan ez.
Helló Fiúk
Ez a "felforr a karbiban a benzin" nagyon jó ötlet.
Valami tömítés va a karbi és a henger között, de nem tudom milyennek kéne lenni, mert a motort apámtól "örököltem" (még él).
Nem tudom melyikótök mondta előszőr, de az az ember valamit tudhat, még akkor is , ha nem ez a megoldás. Holnap megnézem reggel a mocit.
Nem lehet, hogy egyszerűen felforr a benzin a karbiban?
Ilyenkor jönnek a buborékok.
Ez pölö akkok van, ha nincs a karbi és a henger köztött hőszigetelő alátét.
Kitöltöttem az adatlapot, mit szívtam vele míg elmentette.
örülök ha tudok segíteni, gondolom ezzel a többiek is így vannak, ha esetleg lesz rá időd az adatlapod kitöltheted
üdv
mitoo
Egyszer egy vékony ami tömít, utána egy kb 2mm vastag, ez a hőszigetelő, utána megint egy vékony, ami megint tömít.
Ha hiáényzik a hpszigetelő alátét, akkor üzem közben a karburátor kisé túlmelegszik, ha a amotor beállítása tökéletlen, akkor még jobban.
Üzemi hőfoku hengermellett a karburátor nem lehet a kéznek elviselhetetlenülo meleg.
http://www.vatera.hu/simson_sr...
Tök jó csapat vagytok, örülök, hogy ide regisztráltam.
Hogy tudom a szívességeteket meghálálni?
egyáltalán nem bonyolult megcsinálni egy szimeringezést, itt a képen egy s50-51 es teló van de neked a rollernek a telóinak a belseje is ugyan ez.
Kérdésem a roller első telóiban nincs oil, kifolyt, lehet ,hogy csak simering hiba?
Komplikált művelet simeringet cserélni?
remélem a motoros boltban is tudják.
Köszönöm a tanácsokat fiúk.
Hámozott ló legyek, ha erre rájöttem volna.
Ez a "felforr a karbiban a benzin" nagyon jó ötlet.
Valami tömítés va a karbi és a henger között, de nem tudom milyennek kéne lenni, mert a motort apámtól "örököltem" (még él).
Nem tudom melyikótök mondta előszőr, de az az ember valamit tudhat, még akkor is , ha nem ez a megoldás. Holnap megnézem reggel a mocit.
Ilyenkor jönnek a buborékok.
Ez pölö akkok van, ha nincs a karbi és a henger köztött hőszigetelő alátét.