Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hiba valószínű tényleg a benzin felforrása lehet, tettem alá amit láttama közelembe és sokat javult a helyzet. Gondolkodom hűtőbordán a henger és a karbi közé.
Hilfe
Hát bakker nem tudom elmenteni az adatlapot.
Köszi EMZOLI
Csá Mitoo
Kitöltöttem az adatlapot, mit szívtam vele míg elmentette.
köszi szépen
Valakinek nincs olyan hátsó lámpája, ami még a turbós svalbikon van? Kellene... Vagy segítség, hogy hogyan tudom leszedni.
helló!
örülök ha tudok segíteni, gondolom ezzel a többiek is így vannak, ha esetleg lesz rá időd az adatlapod kitöltheted
üdv
mitoo
A karburátor és ahenger között 3 darab valaminek kell lenni.
Egyszer egy vékony ami tömít, utána egy kb 2mm vastag, ez a hőszigetelő, utána megint egy vékony, ami megint tömít.
Ha hiáényzik a hpszigetelő alátét, akkor üzem közben a karburátor kisé túlmelegszik, ha a amotor beállítása tökéletlen, akkor még jobban.
Üzemi hőfoku hengermellett a karburátor nem lehet a kéznek elviselhetetlenülo meleg.
Egy pár éve kérdeztem mennyi egy új SR 50-es, azt mondták 450.000 ,-. Ha ez így volt, akkor a Vaterás nem is olyan drága, de azért nem fogja tudni az ember ennyiért eladni.
emberek ezt hesszeljétek meg és fogjatok padlót

http://www.vatera.hu/simson_sr...
Nagyon köszönöm Mitoo
Tök jó csapat vagytok, örülök, hogy ide regisztráltam.
Hogy tudom a szívességeteket meghálálni?
jobb a hangja
Vettem egy kipuffot, utángyárotottat, hát mit is ne mondjak, ennek a hangjánál még az is jobb, ha papírt tekerek a kipuffkönyök köré... Igaz hogy az hangos, de legalább szebb. Az állítólagos "gyáriról" van valakinek tapasztalata?
helló
egyáltalán nem bonyolult megcsinálni egy szimeringezést, itt a képen egy s50-51 es teló van de neked a rollernek a telóinak a belseje is ugyan ez.
Kérdésem a telóról nincs robbantott rajz valahol?
Helló
Kérdésem a roller első telóiban nincs oil, kifolyt, lehet ,hogy csak simering hiba?
Komplikált művelet simeringet cserélni?
Igazán rendes vagy, ha nem nagy fáradság Neked, köszönöm, de
remélem a motoros boltban is tudják.
Ha érdekel csinálhatok egy fotót.
Megnéztem, EMZOLI mondta a benzin forrást.
Köszönöm a tanácsokat fiúk.
Hámozott ló legyek, ha erre rájöttem volna.
Helló Fiúk
Ez a "felforr a karbiban a benzin" nagyon jó ötlet.
Valami tömítés va a karbi és a henger között, de nem tudom milyennek kéne lenni, mert a motort apámtól "örököltem" (még él).
Nem tudom melyikótök mondta előszőr, de az az ember valamit tudhat, még akkor is , ha nem ez a megoldás. Holnap megnézem reggel a mocit.
Szia! Nekem is rollerem van és a porlasztó illetve a henger között van egy vastagabb klingerit tömítés, Emzolinak igaza lehet ebben.
Nálad a pont.
Nem lehet, hogy egyszerűen felforr a benzin a karbiban?
Ilyenkor jönnek a buborékok.
Ez pölö akkok van, ha nincs a karbi és a henger köztött hőszigetelő alátét.
Igen . Nincs a atnkban vákuum.