véleményem szerint, 1 simson sokkal jobban bírja állapotilag, strukturálisan mint 1 mai középkategóriás motor.
Igaz megbecsüléssel sok motor bírja sokáig, de megnézed 20 év alatti simson nemsok járkál, mind felette van és nagyrészük nagyon jól megy, szép állapotba, üzemképesen.
szal ütni ink a kóreai szart vedd meg az való arra:)
Tudnátok segiteni? olyan problémám adodott hogy a simomat nem lehet berugni...vagyis nem mindig kapja el..ilyenkor mi a gond? fogaskerék elkopott vagy csak vmi kissebb gubanc?
Dehogynem, teljesen igazad van. Nem én merültem ki az indoklásodtól Csak én nem mértem ki soha, és nem tételeztem fel, hogy szinte semmi különbség nincs.
Normál használatnál nem hajlik, és furi módon karambolnál is inkább az egyenes rész szeret görbülni, vélhetően a kanyar miatt rugalmasan tud alakváltozni.
nekem nincs olyan. pedig sokan mondták rakjak, mert hogy könnyen hajlik a főváz a tank alatt és a légszűrőháznál, de nekem ilyenre még nem volt példa, pedig terhelést azt kap... De persze van értelme, sokat merevít rajta, csak utána a karbihoz nehezen férsz.
kösz! neked a simsonodon van ilyen merevítő a tank aljától a a blokk fölé?az a két egyenes rúd aminek el van kalapálva a vége na szóval annak van értelme?
A gyári rajz, teljesen érthető.(annak aki kissé konyít az iylesmihez)
Nekem csak a 12 voltos van meg a gépen.