Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit jelent neked az épkézláb?
A gyári rajz, teljesen érthető.(annak aki kissé konyít az iylesmihez)
Nekem csak a 12 voltos van meg a gépen.
Neeem! Rossié volt, ezen tanult meg motorozni!
Mennyiii? Talán aranyból van?
Vagy csak véletlenül hozzáütöttél egy nullát?
Nekem van, 650ezerért a tiéd!
Vkinek Eladó 51es Simson ? 60ezer körül,és jó lenne ha nemdunántúl lenne,hanem az alföldi városokra gondolok itt..Karcagi vagyok! Előre is köszi ..
Arra gondoltam én is h ott van...,nem nekem kell amúgy hanem haveromnak ő meg nem akar újat venni.
A boltban annyi van, hogy még el is adják!
Ha normálisat akarsz venni:www.simsonbolt.hu
véleményem szerint, 1 simson sokkal jobban bírja állapotilag, strukturálisan mint 1 mai középkategóriás motor.
Igaz megbecsüléssel sok motor bírja sokáig, de megnézed 20 év alatti simson nemsok járkál, mind felette van és nagyrészük nagyon jól megy, szép állapotba, üzemképesen.
szal ütni ink a kóreai szart vedd meg az való arra:)
Helló,

Nem tud valaki egy épkézláb kapcsolási rajzot tirisztoros gyújtáshoz?

THX.
hellosztok
valakinek nincs elfekvőbe simson s51-hez való kuplung lamellája?
fontos lenne!
Szegény motor...
Atta is üti, de ő ért is hozzá.
ilyen nálam is van néha csak nekem beakad és nem lehet rugni se párszor meg mozgatom és kész!
Tudnátok segiteni? olyan problémám adodott hogy a simomat nem lehet berugni...vagyis nem mindig kapja el..ilyenkor mi a gond? fogaskerék elkopott vagy csak vmi kissebb gubanc?
én se arra használom arra vettem 2hete hogy kerekezzek vele meg ilyenek csak még nem nagyon megy!:D
én speciel nem rád értettem a mi-t. nem a tanyán való parasztkodásra gondoltam...
ha normálisan használnánk nem simsont vettünk volna!
de tudod, hogy mi nem normális módon használjuk:)
az csak nem tudtam a nevét! még újy vagyok!
Dehogynem, teljesen igazad van. Nem én merültem ki az indoklásodtól Csak én nem mértem ki soha, és nem tételeztem fel, hogy szinte semmi különbség nincs.
Normál használatnál nem hajlik, és furi módon karambolnál is inkább az egyenes rész szeret görbülni, vélhetően a kanyar miatt rugalmasan tud alakváltozni.
Sztem te az enduro merevítésre gondolsz, ha minden igaz.
A tank alól indul és a lengővilla csavarjára van erősítve, ugye?
nekem nincs olyan. pedig sokan mondták rakjak, mert hogy könnyen hajlik a főváz a tank alatt és a légszűrőháznál, de nekem ilyenre még nem volt példa, pedig terhelést azt kap... De persze van értelme, sokat merevít rajta, csak utána a karbihoz nehezen férsz.
Heli-coli technikával illene, az, ha jól csinálják örök, és nem zavarja az égést, perselyezést én nem csináltatanék.
kösz! neked a simsonodon van ilyen merevítő a tank aljától a a blokk fölé?az a két egyenes rúd aminek el van kalapálva a vége na szóval annak van értelme?