Szevasztok
Életem elsó fórum belépése ez. Sajnos kénytelen vagyok Valakit zavarni, mert már az "élő emberek" feladták. Van egy Simson rollerem, SR 50, aminél a benzincsőbe buborékok szállnak a tank felé amikor meleg a gép, és előbb-utóbb eltűnik a benzin a csőből.
Ha lehúzom kicsit a csövet a tankról, telefolyik , majd kezdődik minden előről. Ez azért kellemetlen mert mindenhova benzinszagúan érkezem. Valamilyen túlnyomás van a henger felől, vagyis a folyásiránnyal szemben. A teljes karburátorcsere és a benzincsapcsere sem old meg semmit. A tanksapkát is leszedtem, nehogy vákuum keletkezzen. Nagyon várom az ötleteiteket mi lehet ez !? Már azon gondolkozom, hogy olyan "kotyogót" szerelek fel mint a bor forrásához, ami a levegőt kiengedi a csőböl valahogy.
Az sem baj ha butaságot mondtok, mert lehet hogy az ébreszt valami gondolatot a fejemben. Ne fogjátok vissza magatokat.
Előre is köszönöm a sok hozzászólást.
Üdv! Leginkább most emzoli-t keresném :) Ugye sinyó.hu-n az adok veszek be láttam a kondrák féle széles tűgörgőt , azthallottam erről hogy 60ashoz nemjó...nemtudnál ajánlani márkát és méretet csakhogy azokat a qqqva hézagolókat ne keljen betenni oda? Válaszodat előre is köszi!
hellósztok! Az lenne a problémám, h nagyon szarul megy a gépem, ha odahúzom neki, akkor csak durrogtat, már raktam bele új megszakitót, beállítottam rajta a gyújtást, a karbit is megnéztem, de még mindig szar! Vmi ötlet? Ha tudtok, segítsetek lécci! Előre is thx!
hát lehet h sok.. de am megéri..
100 alatt semmi féle képp nem..
55ért vettem .. és kb költöttem rá 60at szal..
bukni meg nem akarok sokat...
meg honda nsr 125re fáj a fogam oda meg kell egy kis lé .. :)
szal vki elvihetné
nekem van 1 full gyárim, blokkja még sose volt bontva. egyedűl a festés ami kicsit gázos rajta, de többi topp 100%. 80ra tartották hozzáértők. kicsit sokat kérsz de tetudod.
érdekelne?
am errre már semmit ne kell költeni azt garantálom
se külsőre.. se motorilag...
nincs vele gond max néha le kell mosni h a metál festés mindig oda basszon
nehéz szívvel válok meg tőle...
kategória váltás miatt eldaó.. elég sürgősen
szal irjatok
Kb. 120.000Ft-ig keresek eredeti állapotú simson S51 enduró-t, 12 volt, tirisztoros, halogénes,eredeti fényezés, nem buherált blokk, ami lényeges. Újat már nem lehet kapni, így a megkímélt, gyári állapotú is megfelel...pár hozzászólással lejjebb van egy fehér simson, állapotra nagyjából passzol is.
iec
06702613955
A hirdetési oldalakat ismerem, köszi, inkább itt érdeklődöm...
Hello!
Van 1 simom 1990-es s51 , kb 10 évet ált lenn a garázsban, és most felszeretném ujítani.
Az lenne a kérdésem,hogy ilyen hosszú idő után kell e valamit cserélni a blokkban(a simo kb 6évig volt használva).a bengatartály-t már elkezdtem rozsdátalanitani kimostam és rozsdamarót öntöttem bele hagyom1 napig száradni, utána kell kövel meg vizell lerázni a rozsdát?
A setigségeteket elöre is köszönöm!
Segitséget kérnék simson ügyben..olyan problémám lenne h mikor a paton jövök lefelé motorfékkel kb pár száz métert akkor ledadog ill le is áll hiába huzom meg a gázt.. egyenes uton tökéletes harap rendesen ill le se áll alapjárat is tökéletes csak motorféknél csinálja .kb 4 éve van nálam most is csak gyürü kellett bele nagyon megkimélt moci..széthuzva nálam nem volt..kicsit füstöl is 40es keverékkel..Várom a segitségeteket..köszönöm
Életem elsó fórum belépése ez. Sajnos kénytelen vagyok Valakit zavarni, mert már az "élő emberek" feladták. Van egy Simson rollerem, SR 50, aminél a benzincsőbe buborékok szállnak a tank felé amikor meleg a gép, és előbb-utóbb eltűnik a benzin a csőből.
Ha lehúzom kicsit a csövet a tankról, telefolyik , majd kezdődik minden előről. Ez azért kellemetlen mert mindenhova benzinszagúan érkezem. Valamilyen túlnyomás van a henger felől, vagyis a folyásiránnyal szemben. A teljes karburátorcsere és a benzincsapcsere sem old meg semmit. A tanksapkát is leszedtem, nehogy vákuum keletkezzen. Nagyon várom az ötleteiteket mi lehet ez !? Már azon gondolkozom, hogy olyan "kotyogót" szerelek fel mint a bor forrásához, ami a levegőt kiengedi a csőböl valahogy.
Az sem baj ha butaságot mondtok, mert lehet hogy az ébreszt valami gondolatot a fejemben. Ne fogjátok vissza magatokat.
Előre is köszönöm a sok hozzászólást.
Tudna nekem valaki 51es blokknak a robbantott rajzát elküldeni?
Megköszönném
link
100 alatt semmi féle képp nem..
55ért vettem .. és kb költöttem rá 60at szal..
bukni meg nem akarok sokat...
meg honda nsr 125re fáj a fogam oda meg kell egy kis lé .. :)
szal vki elvihetné
am errre már semmit ne kell költeni azt garantálom
se külsőre.. se motorilag...
nincs vele gond max néha le kell mosni h a metál festés mindig oda basszon
nehéz szívvel válok meg tőle...
kategória váltás miatt eldaó.. elég sürgősen
szal irjatok
Kb. 120.000Ft-ig keresek eredeti állapotú simson S51 enduró-t, 12 volt, tirisztoros, halogénes,eredeti fényezés, nem buherált blokk, ami lényeges. Újat már nem lehet kapni, így a megkímélt, gyári állapotú is megfelel...pár hozzászólással lejjebb van egy fehér simson, állapotra nagyjából passzol is.
iec
06702613955
A hirdetési oldalakat ismerem, köszi, inkább itt érdeklődöm...
eladó a simsonom!
s51n-es , 86-os
kajakra fel van újitva...
ha érdekel : msn- kargergely@hotmail.com
vegyél felfele és megbeszéljük..
Van 1 simom 1990-es s51 , kb 10 évet ált lenn a garázsban, és most felszeretném ujítani.
Az lenne a kérdésem,hogy ilyen hosszú idő után kell e valamit cserélni a blokkban(a simo kb 6évig volt használva).a bengatartály-t már elkezdtem rozsdátalanitani kimostam és rozsdamarót öntöttem bele hagyom1 napig száradni, utána kell kövel meg vizell lerázni a rozsdát?
A setigségeteket elöre is köszönöm!
üdv:mickey
Tuji