A különbség:
Váltódob, a csőtengelyen 3 mal kevesebb lik van- 2 fogaskerék, és ennyi, atöbbi hót egyforma, mivel már eleve 4 sebisre lett tervezve, a 3as csak a visszabutítottváltozat.
Motor matricák készítését vállalok!( Egyedi igények szerint is) Viszonylag Olcsón !érdeklődni lehet emailen és msn-en is egyaránt.
email: gabee1204@freemail.hu
msn: ugyan az
Gyakorlatból tudom, hogy az Anti féle60as hengerekből gyári szettel kilehet hozni valós 80at, egy rá való rezsóval majd 90-et.
Én nemigen csinálok hengereket, bár néha előfordul, ha van időm, de rendszerint nincs sajna.
A kép alapján én nem látom egészségtelennek a fényesedést, de lehet, hogy élőben rosszabb.
Meg kellene mérni.
Esetleg megpróbálhatod fordítva(fejjel lefelé) betolni a dugót, ha ott is úgy érzed, hogy szorul,a szoknya, akkor vagy hotdósra van fúrva a henger, vagy csak azért érzed, hogy alul szorul, mert a szívónyílás alatt nincs lik, jobban fogja adugót.
Mérni kellene.
na akkor ide beteszem ezt a bizonyos hibát amit emlegettem simson.hu-n 60/4F sós anti féle henger...dugattyú szorul de nemtudom miért..mellékelek egy képet hátha valamit ki lehet belőle venni....van egy gyári 50es hengerem ebből tudsz valami utcán használható tuninghengert készíteni ami jobb mint a sós féle hengerem emzoli?
A vape cseh gyártmány, meg lennék lepve, ha véép nek kellene ejteni.
nem azért bírja a fordulatott jobban, mert könynebb, hanem , mert sokkal erősebb, vastagabb anyagból van az agyrésze.
A véép gyújtásnak a lenntkereke nem kisebb tömegű mint ami alapból az átlag simson lenntkerék? Mert ha esetleg igen akkor én arra következtetnék, h az magasabb fordulatot is kibír tartósan, de persze arról fingom sincs, h egyáltalán a véép gyújtás lenntkereke helyettesíthető-e az én lenntkerekemmel!?
Csak mer az olyan kelemetelen lenne, h ha 9000 körül egyszer csak elszálna a lenntkerék és az egyik darabja a blokkot majd a tankot az ülésen keresztül a tökömet és a segemet átütve a levegőben folytatná útját!
Nemtidom miylen másik lentkerékre godolkozol, a legtömm motor főtengyelya vastagabb mint a simsoné, rá lehet rakni, csak szinte mindegyikbe kell egy persely.
Ami nagyon bevált, az a 3kj 2kj motor gyujtása, az örök darab, de ahhoz meg ki kell vágni a motorházat....
A babogyulának kb a lendkereke használható, a többi alkatrésze bizonytalan.
A gyujtótekercséből kettőt szoktunk, de azt is áttekereve(jó játék, darabja 4000 menet) valami robogó trafóval, az iylenek stabilan működnek.
MArad, a selettra, de azon meg nincs világítás.
Vagy a plv, or vape, de mindkettő 40 rugó.
Egyébként meg azért nem akarok kalgurátor kondenzátortömítést, mert az olyan pöcölősz, a kalapöcs meg a szeg az egyszerű, meg hát tudod, h az mindent fog, sztem úgy kiforogná a 20at is!
Sós Antiról meg hallottam, h jól meg"mar"hult és hát mindenféle hengert jól meg mar aztán meg jó nagyot döbben tőle a cucc, az meg csak jó lehet!
Nem igazán akarok ilyen "kokányolást", csak érdeklődöm, h h áll a babigyula szénája, még mindig ez a 3napig szerelem 3 napig megy szitu van, vagy már nagyjából kialakult vmi használható megoldás? Sajna tuning zühndungra nincs keret! esetleg véép lenntkerék felszögelése nem lenne megoldásos, vagy az nem fogyókúrás?
Viszont egy 9 re dolgozó motor is halott lesz 6000 alatt, ezzel nincs mit tenni, power nélköl ez így megy, a sáv legföljebb 3500-4000 fordulat, de inkább annyi sem.
A lemkerék 8 körül még bírja, 10 körül már lassan meglazulnak a szegecsei, de akkor a kalgulátorban alkalmazott kondenzátortömítés segít:)
Okés, köszönöm! Sztem úgyis a 60asat fogom majd Sós Antival megtunyilgoltatni.
Azt tudom, h nem csak a hengeren múlik, h hány lót lehet kiszedni belőle, egy tervezett kipuval, meg egy 19es karbival olyan 9000 körül ha dolgozna, akkor abból egy 10es kijönne? Nem szeretném olyan eszméletlen magas fordulatra tervezni, mert akkor alul nem lesz ereje, meg kicsit tartok attól is, h magasabb tartományba megadná magát a lendkerék, meg úgy egyébként se szeretnék olyan eszméletlen pörgős gépet!
Ja meg, h ha tíznél kevesebbel nagyobbnál némileg kisebb dugatyvút tennék bele, plusz Miki féle folytást, akkor az szted mennyi teljesíttéstöbletet okozna?
Köszi! A működését énis vágom! Lehet rosszul kérdeztem, én kicsit konkrétabban szeretném tudni, h mi mit mozgat vagy mi végett lehet kuplung nélkül felfele váltani! de persze szívesen fogadom a cikket, ha megtalálod!
Váltódob, a csőtengelyen 3 mal kevesebb lik van- 2 fogaskerék, és ennyi, atöbbi hót egyforma, mivel már eleve 4 sebisre lett tervezve, a 3as csak a visszabutítottváltozat.
email: gabee1204@freemail.hu
msn: ugyan az
Én nemigen csinálok hengereket, bár néha előfordul, ha van időm, de rendszerint nincs sajna.
A kép alapján én nem látom egészségtelennek a fényesedést, de lehet, hogy élőben rosszabb.
Meg kellene mérni.
Esetleg megpróbálhatod fordítva(fejjel lefelé) betolni a dugót, ha ott is úgy érzed, hogy szorul,a szoknya, akkor vagy hotdósra van fúrva a henger, vagy csak azért érzed, hogy alul szorul, mert a szívónyílás alatt nincs lik, jobban fogja adugót.
Mérni kellene.
ha épp érdekel valakit keresgéljen
nem azért bírja a fordulatott jobban, mert könynebb, hanem , mert sokkal erősebb, vastagabb anyagból van az agyrésze.
Csak mer az olyan kelemetelen lenne, h ha 9000 körül egyszer csak elszálna a lenntkerék és az egyik darabja a blokkot majd a tankot az ülésen keresztül a tökömet és a segemet átütve a levegőben folytatná útját!
Ami nagyon bevált, az a 3kj 2kj motor gyujtása, az örök darab, de ahhoz meg ki kell vágni a motorházat....
A babogyulának kb a lendkereke használható, a többi alkatrésze bizonytalan.
A gyujtótekercséből kettőt szoktunk, de azt is áttekereve(jó játék, darabja 4000 menet) valami robogó trafóval, az iylenek stabilan működnek.
MArad, a selettra, de azon meg nincs világítás.
Vagy a plv, or vape, de mindkettő 40 rugó.
Sós Antiról meg hallottam, h jól meg"mar"hult és hát mindenféle hengert jól meg mar aztán meg jó nagyot döbben tőle a cucc, az meg csak jó lehet!
Nem igazán akarok ilyen "kokányolást", csak érdeklődöm, h h áll a babigyula szénája, még mindig ez a 3napig szerelem 3 napig megy szitu van, vagy már nagyjából kialakult vmi használható megoldás? Sajna tuning zühndungra nincs keret! esetleg véép lenntkerék felszögelése nem lenne megoldásos, vagy az nem fogyókúrás?
Viszont egy 9 re dolgozó motor is halott lesz 6000 alatt, ezzel nincs mit tenni, power nélköl ez így megy, a sáv legföljebb 3500-4000 fordulat, de inkább annyi sem.
A lemkerék 8 körül még bírja, 10 körül már lassan meglazulnak a szegecsei, de akkor a kalgulátorban alkalmazott kondenzátortömítés segít:)
Ha vkit érdekelne van egy s50-es blokk alkatrészeim eladók fillérekért, csak vigye el vki mert a helyet foglalja!
Azt tudom, h nem csak a hengeren múlik, h hány lót lehet kiszedni belőle, egy tervezett kipuval, meg egy 19es karbival olyan 9000 körül ha dolgozna, akkor abból egy 10es kijönne? Nem szeretném olyan eszméletlen magas fordulatra tervezni, mert akkor alul nem lesz ereje, meg kicsit tartok attól is, h magasabb tartományba megadná magát a lendkerék, meg úgy egyébként se szeretnék olyan eszméletlen pörgős gépet!
Ja meg, h ha tíznél kevesebbel nagyobbnál némileg kisebb dugatyvút tennék bele, plusz Miki féle folytást, akkor az szted mennyi teljesíttéstöbletet okozna?