szia emzoli!
egy gyors kérdés:
láttam mofakeren s51 esre való 60 as hengert 5850ft ért. mennyire lehet ez rossz? olyanokat hallottam hogy az ablakok rosszul vannak kialakítva meghogy nem valami jó a minőségük... igaz? vagy egyáltalán érdemes ilyet megvenni?
ha nem akkor milyen 60 as hengert lenne érdemes? (sima 60/2F kellene)
üdv
mitoo
Részleteket kérhetnék?:)Mennyiért csinál ilyesmit,hány lóerő körül lehet,érdemes e megcsinálni,a többi alkatrész bírná e?Nagyon megköszönöm, ha segítséget kapnék ezekben a kérdésekben:)
Sziasztok! múlt héten mikor cseréltem a gyújtástekercset és a transzformátor, de nem indult be a masina.
gyújtás élcsúszás-ra gyanakodtam.
Sajnos több órás állítgatás után nem indul be a gép. A leírtak szerint jártam el, a beállítás során és esetleg figyelembe véve a tévedést és próbáltam a gyújtást előrébb illetve viszzább csúsztatni.
Benzint kap mert nagyon dzsuvás a gyertya. Nincs valakinek valami jó ötlete?
Mert már kezdek belefáradni.
A széria vezérléshez széria csőhöz teljesen felesleges nagyobb karbi.A fúvókázást meg nem lehet távban megmondani, pl gyujtásidőpont függő is.
Vélhetően 75-85 között lesz valahol jó.
Sztem ritkán használnak 70eshez gyárit használ, mert az csak 16os, 60as komolyabb tunignál is már 19-re marjáka szívócsinkot!
Mz karbit vagy amal karbit szoktak még esetleg, vagy aki vastag az Dell orto-t vagy mikuni-t.
sziasztok! a 70-es hengerhez is a gyári karbit használjátok? ha igen akkor mekkora fúvókákkal? az összes fuvi érdekel ami benne van h mekkora? ? ? ? ? ? KÖSZIKE
haérdekel valakit akkor van egy elsőteleszkópom: új skf szimeringekkel, új olaj van benne,gyári porvédőjével a képen látható hibátlan állapotban eladó esetleg alkatrész csere vagy beszámítás lehetséges: schwalbe váz alkatrészek, új 16 os gumik stbstb irj hogy mid van, biztos megegyezünk
A fater 70 körül szeretne érte kapni, de persze ez bőven alkuképes, alkatrészek nincsenek, mert ami rossz volt azt kidobtuk. Nagyon szép a motor, sok új alkatrésszel, rendesen-jó minőségű alkatrészekkel felújított motor, új lámpa, kapcsolók, vezetékelés és bowdenek. Atomjaira volt szedve, a váz-tank-elemek-telók mind külön lefestve 2K-s festékkel kb. 2 hónap munka van benne. Fehér színű, a blokkot nem lehet átalakítani kuplungos váltásúra, de a kiemelést lehet állítani a váltókaron. Gyakorlatilag fél kézzel és fél lábbal vezethető a masina. Nem autómata váltós, hanem 3 sebességes!
egy gyors kérdés:
láttam mofakeren s51 esre való 60 as hengert 5850ft ért. mennyire lehet ez rossz? olyanokat hallottam hogy az ablakok rosszul vannak kialakítva meghogy nem valami jó a minőségük... igaz? vagy egyáltalán érdemes ilyet megvenni?
ha nem akkor milyen 60 as hengert lenne érdemes? (sima 60/2F kellene)
üdv
mitoo