Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva
ha érdekel van olcsón lengővillám s50 51 hez
üdv
Ha minden fordulaton élesen rángat, mintha ki-be kapcsolgatnád a gyujtást, akkor az esélyesen gyujtásprobléma.
Üdv..
van ülésem is ....email: cross04@freemail.hu
Egyébként, a keleti és a normális gumik között elsősorban nem is a tapadás a különbség, hanem, hogy minden előzetes figyelmeztetés nélkül kiesik alólad, a k63,m06,h06 viszont érezhető, kézbentartható.
Ami még megdöbbentően jó gumi, az a heidenau simsonra való enduró gumija, egészen elképesztően lehet borogatni, bár a bütykök miatt kicsit ráz.

Az ilyen deeston, wee rubber és hasonló borzadályoktól én tartózkodnék, drága spórolás ha a szar gumi miatt állsz fejre, ráadásul deestonban találkozam már olyannal ami ütött is, egyszerűen nyolcas volt magában a gumiban.
Utcai guminak vegyes téli/nyári használatra a mitas h06 ot nagyon tudom ajánlani, jól tapad vizen, és szárazon egyaránt, és a meleget ií jól tűri.
Talán egy hangyabokányival jobb a heidenau k63, dettó minden időre.
Csak nyári használatra nagyon jó a mitas m06, bár ez minden tekintetben gyengébb mint a h06, viszont olcsóbb is.
Sajna a h06 és a k63 is 6 rugó.
Helló.Lenne egy kérdésem.Az a baj hogy a Simsonom szaggat.Ha többet húzok neki 1-esbe akkor szaggat.3-ba meg 70-nél nem megy többet mert ott is szaggat.Pedig már mentem vele gyorsabban is.De most mi a baja?Kondi?
Milyen ez a "gyárilag kuplung nélküli?".
Zsír a Skodád, S110r?
Helló menyi a schwalbe? Vagy alkatrészeid vannak hozzá
ugyanitt sr2 felújításra vagy alkatrésznek 20K, illetve egy gyönyürű schwalbe gyárilag kuplung nélküli váltással teljesen új blokk-vezeték, lámpa ülés, stb. is eladó. 1. tulaj, szürke forgalmi, 50-es turbós.
zozy az ülés érdekeln: seducertt@hotmail.com
ugyanitt simson enduro 90-es blokk nélkül olcsón eladó! Még gyári piros a festés, de folyamatban van a fehér szín.
A futással amúgy semmi baj, de azt szeretem, ha minden rendben van a gépen.
Jövő héten lesz egy kis szabadidőm, akkor kiműtöm a szilenteket, az a motor egyetlen része,amit még sosem piszkáltam.
Amúgy a paraméterek stimmelnek, a motor is 60-as, én meg 100-as vagyok. Erre sem gondoltam, hogy én egyszer lengővillát fogok görbíteni.


Más: A futárboltban kapható legolcsóbb 2ezer forintos tájföldi gumit nem ajánlom napi használatra. Szárazon csodásan tapad, de nedves úton már nem egyszer hozta rám a frászt, folyton megúszik. Múlt héten pl kikapart 2-be váltásnál
Feltételezve, hogy a szilentek nem döglöttek, a lengővilla lesz a ludas.
Sajna, erősebb motor, vagy testesebb gazdi alatt eltekeredik, ez a lengővilla+ motortartó gócpont, az ndk motorokon gyenge, és hülyén is van kitalálva.
Ha bizonytalan a motor futása(csóvál) érdemes megnézni a hátsó kerékegyban a csapágyakat, nekem esett már szét benne a csapágy, és az agyban megforgás is előfordul.

A lengővilla olyan gyenge, hogy egy 50 centis csővel meg egy segítővel simán visszahajlítod, viszont, ha egyszer elgörbült, akkor máskor is el fog.
Az egyetlen végleges megoldás, a vastagabb zártszelvényből újragyártás.
Király Van esetleg eladó lengővillád?
rendszerint nem a főváz csavarodik, hanem a lengővilla.
Na ien lett a gép!
Királyak ezek is nagyon!
Zoli!

Szaktanács kéne. Egyik kollégám odasúgta, hogy kajlán áll a hátsó kerekem. És tényleg, a függőlegeshez képest szép szögeltérést mutat. Honnan tudom meg, hogy a fővázam van elcsavarodva, vagy csak a lengővillám?
Ja, én 15-ért tudok egy turbós schwalbét, az egyben van, szét van mállva az ülés, a burkolat vonalban van, de sok helyen le van verve a festék és rozsdás. Ha kell, adok kontaktot.
Honda imádó.
Raktam fel még néhány képet a Fotók,Motorok,Simson topikba .
Üdv:
H. Tomi,Debrecen
turbós. képeket most nem tudok nyomni, lehet hogy legközelebb csak hétvégén, most csak úgy eszembe jutott, hogy van nekem ilyenem is, és sajnálnám ha ott rohadna el, mert én már nem akarok vele baszkodni. képek helyett viszont annyit mondanék, hogy a váz teljesen rendben van, nem eszi a rozsda sehol, amikor a blokk ki volt belőle szedve restaurálni akartam az egészet, de csak addig jutottam hogy megcsiszoltam a vázat a kényes helyeken, lefújva meg már nem lett, mert kész lett a blokk közben, beleraktam, nem volt jó, aztán be lett állítva a sarokba. a külseje kék, viszont az már elég ütött-kopott, itt-ott rozsdás, de azért javítható. az ülés az full-szar, ha mutatkozni akarsz vele akkor az kell rá egy új. viszont kilóméter-óra az benne van, és működik is, csak akkor lett kikötve amikor szétszedtem, de mint mondtam azóta nem mentem vele. fel volt rá mókányolva egy kiskosár hátra, elég barbárul, annak a nyomai is megvannak még, a csomagtartó nincs meg, hátsó lámpa-búra kell rá szintén. gyújtás-kapcsoló is rendben van, működik, tükör kitört. szóval mint mondtam, csak tanyába járni való, vagy felújítani, viszont a blokkja rendben van, csak össze kell rakni normálisan a váltót. sorry ha hosszú, de gondoltam az információ nem árt.
Mikori?
Miylen motorrral?(51es, vagy a turbós?)

Fényképet léccci.
20ezer
Ha nem írsz árat, nem hiszem hogy sokan jelentkeznek....
ennek örömére nem kell valakinek egy schwalbe? turbó-hűtős fajta. megvettem egy fószertől még 3 éve, mentem vele 2 hétig, aztán kitisztítottam a karbit, utána nem ment egy évig... aztán fel lett újítva az egész blokkja szinte, de a váltóját rosszul raktam össze, szóval azóta sem ment egy kilómétert se... most a garázsban porosodik már régóta, a kasztni elég ratyi, viszont kár lenne érte, mert tanyába még nyugodtan ki lehetne járni vele így is, vagy aki szereti a kihívást, fel is újíthatja. jelezzetek, ha érdekel valakit, óccsóér van!
Állítólag igaz! Énis több helyről hallottam már!