Még annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy sohasem értettem, hoyg egy 2t motor benzintankját mi a ráknak kellene kifesteni BÁRMIVEL, hiszen, ha olajos benzin van benne, soha a büdös életben nem rozsdásodik be(kivéve persze, ha kiteszik a diófa alá a szerencsltlen motort pár évre)
Ha meg már berozydásodott, akkor mielőtt az ember festene, amúgy is fémtiszta felületet kell létrehozni, mert a bármilyen festék a redvára nem tapad.
Csakhogy, ha már ki van pucolva, akkor mi a fityfenének kifesteni, hiszen ha benzin kerül bele, akkor ugye nem rozsdásodik:)
Ez remek ötlet, mindőssze egy baj van vele:
A cikkben javasolt miranol festék nem benzinálló:)
Ebben a témában pár éve hosszas levelezést folytattam egy festékgyár fejlesztőmérnökével, aki elmondta, hogy a "benzinálló" nak hirdetett festékek benzinállóságát NEM ÚGY KELL ÉRTENI , hogy azokat a BENZINBE BELE LEHET MÁRTANI, hanem úgy, hogy a KIFRÖCCSENŐ benzin nem oldja fel őket azonnal, és ez nagy különbség!
Mint elmondta, a benzin igen agresszív anyagok keveréke, és NINCS OLYAN OLDÓSZERES FESTÉK ami azt tartósan kibírná, hogy belemártsák ebbe az agresszív anyagba,Sőt továbbment, a benzin még a legtöbb műgyntát, illetve műgyanta alapu festéket is megtámadja, ugyan nem oldja fel azokat, de aszerkezetüket rongálja, ezért a tartós felületre tapadásuk legalábbis kétséges.
(mellesleg tök ugyan ezt a szakvéleményt kaptam egy műgyantavegyésztől, amikor benzintankot akartam kenni)
A festékgyári szakember még kifejtette, hogy nem véletlenül gyártanak DIREKT VEGYSZERÁLLÓ FESTÉKET, ezek ára a normál festékek többszöröse, a BENZINTANK ot iylennel kell belülről kifesteni.
(mielőtt még felmerül, hogy ez csak olcxsó marketingduma a festékgyár részéről, elmondanám, hogy a szekemberrel folytatott társalgásom legelején leszögeztem, hogy semmit sem akarok venni tőle, csupán szakvéleményre volna szükségem)
Haverom mikor megvette a 60-as hengerét, maga a minősége eszméleten rossz volt másik meg h a dugó is borzalmas volt. Neki fúrás+dugó segített rajta. De ez spec. az ő esete.
sziasztok!
Másik topicban tanácsolták, hogy ide írjak segítségért.. Az lenne a problémám, hogy nagyon durván rozsdásodik belülről a tankom, mit lehet vele csinálni, hogy megszüntessem? A benzint már kiszárítottam belőle...
Nekem új 60as henger és hengerfej van a mocimon, de elvittem a szerelőhöz megmérte a komressziót, és csak 4,5 volt benne! Am szerintetek, hol mehet el a komresszíó? És mennyinek kéne benne lenni? Elöre is thx a segítséget!
hali
vkinek nem kell véletlenül 1 krómozott utángyártott kipuff? meg egy alufelni,kopottas barum gumival? aki mond rájuk vmi értelmes árat,az viheti,mert nekem csak a helyet foglalja itt
üdv
Ok, kösz, majd hétvégén megnézem. Ha már nem akarták elvinni (mintha annyira hirdettem volna ), lehet kap egy kis optikát a télen. Na meg pár cuccot kicserélni.
A blokk emelkedik?
Akkor kiesett alul a szilentből a blokkrőgzítőcsavar anyája.
Ha VISSZARAKOD nem illik túlhúzni, és le kell kontrázni egy másik anyával, akkor nem hagyob el.
De kihalt már a topik. Na de hogy feldobjam, gondolom az nem túl normális dolog hogyha gázt húzok pláne elsőbe induláskor, akkor a vázba a motor vagy 5-10 centit emelkedik.
MSN-em kicsihuszar3@hotmail.com
ott virít a szimón
Ha meg már berozydásodott, akkor mielőtt az ember festene, amúgy is fémtiszta felületet kell létrehozni, mert a bármilyen festék a redvára nem tapad.
Csakhogy, ha már ki van pucolva, akkor mi a fityfenének kifesteni, hiszen ha benzin kerül bele, akkor ugye nem rozsdásodik:)
A cikkben javasolt miranol festék nem benzinálló:)
Ebben a témában pár éve hosszas levelezést folytattam egy festékgyár fejlesztőmérnökével, aki elmondta, hogy a "benzinálló" nak hirdetett festékek benzinállóságát NEM ÚGY KELL ÉRTENI , hogy azokat a BENZINBE BELE LEHET MÁRTANI, hanem úgy, hogy a KIFRÖCCSENŐ benzin nem oldja fel őket azonnal, és ez nagy különbség!
Mint elmondta, a benzin igen agresszív anyagok keveréke, és NINCS OLYAN OLDÓSZERES FESTÉK ami azt tartósan kibírná, hogy belemártsák ebbe az agresszív anyagba,Sőt továbbment, a benzin még a legtöbb műgyntát, illetve műgyanta alapu festéket is megtámadja, ugyan nem oldja fel azokat, de aszerkezetüket rongálja, ezért a tartós felületre tapadásuk legalábbis kétséges.
(mellesleg tök ugyan ezt a szakvéleményt kaptam egy műgyantavegyésztől, amikor benzintankot akartam kenni)
A festékgyári szakember még kifejtette, hogy nem véletlenül gyártanak DIREKT VEGYSZERÁLLÓ FESTÉKET, ezek ára a normál festékek többszöröse, a BENZINTANK ot iylennel kell belülről kifesteni.
(mielőtt még felmerül, hogy ez csak olcxsó marketingduma a festékgyár részéről, elmondanám, hogy a szekemberrel folytatott társalgásom legelején leszögeztem, hogy semmit sem akarok venni tőle, csupán szakvéleményre volna szükségem)
tank rozsdásodás ellen
Remélem hasznos lesz.
Másik topicban tanácsolták, hogy ide írjak segítségért.. Az lenne a problémám, hogy nagyon durván rozsdásodik belülről a tankom, mit lehet vele csinálni, hogy megszüntessem? A benzint már kiszárítottam belőle...
lada sportlégszűrő: http://www.expressz.hu/secure/...
vkinek nem kell véletlenül 1 krómozott utángyártott kipuff? meg egy alufelni,kopottas barum gumival? aki mond rájuk vmi értelmes árat,az viheti,mert nekem csak a helyet foglalja itt
üdv
Akkor kiesett alul a szilentből a blokkrőgzítőcsavar anyája.
Ha VISSZARAKOD nem illik túlhúzni, és le kell kontrázni egy másik anyával, akkor nem hagyob el.
Miért törhette a gyűrűt ?