Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet megkérem Sallay mestert!
köszönöm a tippeket most áttérek a simson.hu-ra:D
JAh, pl a Zicy Jenő utcában, vagy a mofakerben előfordul 70-72-75 80 as fuvi.
Eddig még csak 10000 szer mondtam embereknek, hogy ilyet gyártani kellene...
A kluboldalon ha megkéred Richter andrist(kecskemét) vagy Gecsei Istvánt (enese) vagy Sallay Györgyöt(debrecen) akkor valaki biztos csinál neked.
Ha meg pesti vagy, akkor mondjuk én.
emzoli!
Segítség kellene honnan tudnék fuvóka készletet szerezni 72-től 80-ig? Sima bvf karbi!
Emberek! Van egy fóumtagunknak egy eladó Honda mbx125-e, rendezett állapotban, rendezett papírokkal, lejárt műszakival 80e ft-ért. Érdekel valakit?
A simson lassan, lassan veterán motor lesz, amihez az iylen egyszerű dolgokat önhatalmúan kell elkövetni.
És normális készletet lehet valahol kapni? vagy csinálni kell?
A "tömítés készlet" vastagságai nem stimmelnek, ettől elmehtnek az illesztések, és pl szorulhat a váltókar, valamint ez a papír szép lassan könynezi mindenhol az olajat, mivel ugye mezei papír.
Valahogy éreztem hogy nem benzinálló
A tömítéskészlet többi darabjával nem volt még baj, azzal raktam össze, és egyedül a karbitömítés szarakodik folyamatosan. Egyébként az egész készlet 160 HUF volt... az xt-m hez meg 18000 az Athena
A parafa tömítést kipróbálom, a tanksapkában is az van és az bevált eddig.
Köszi még 1x!
Amit a "tömítéskészletben" lehet kapni, az vicc nem tomítés.
A karbitömítő gumi, az NEM BENZINÁLLÓ! halál komolyan...
A többi cucc is teljesen használhatatlan, csak annyiban műszaki termék, hogy műszaki rajzlapból vannak:)

Lehet viszont kapni olyan tömítést, aminek a közepébe textil van vulkanizálva, és ha a karbi, vagy az ufóház felfekvő felülelte nincs elgörbítve, akkor az eléggé tartós(ha nem húzzák túl)
Létezik még szürke kemény klingerit szerű tömítés is oda, az sem jó, viszont lehet kapni 2 rétegü impregnált parafa tömítést az is baba.
Szóval Zoltán-

Adott egy S51 típusú Simson(az apósjelöltömé). A karbi úszóházánál lévő tömítés kb 2 hetet bír ki, vagy kevesebbet, utána egyszerűen kidudorodik, eleszi a benzin, aztán menet közben kilötyög, falsot szív és egyszerűen nem megy. Van rá valami praktika hogy mivel lehet azt tömíteni? a környék összes boltjából vettem már bele tömítést, de semmi nem válik be. Az én simómba talán 2 éve volt cserélve, és mégsem adja meg magát, szóval nem értem a dolgot.
Válaszodat előre is köszi!
ELADÓ ..
Simsonhoz van 1 pár eladó cuccom..
2db hengerfej..
komplett gyújtás
lábtartó
kuplung....ha valakit érdekel vmi postán is küldöm...Ára bolti ár fele.
Nincs valakinek egy 60 6felömlös henger eladó.
ok
jaja tetszik, majd a későbbiekben lehet megbeszéljük az rs felniket is.
am jók lettek acuccok?
K55, mofakerből hozta egy ismi.
Annyit had kérdezzek már hogy hol és mennyiért és milyen gumit vettél a felnikre?
Annyit tudok hogy Heidenau de milyen K65 K63?
Nincs mit !
Remélem tetszik
köszi Kari
Új benne a tömítés, viszont nem réz hanem alumínium. Eléggé rá van húzva, nem mertem már tovább húzni. Lehet hogy akkor az a tömítés baja van.
Végülis fúrás óta nem mentem vele csak 150km-t. Lehet tényleg attól van.
nekem is fojt végig a könyökön vmi fekete szar de ráhúztam vízpumpafogóval a hollandert azt megszünt. A szimeringed jó? ha újat veszel rezet vegyél szerintem
a fris henger ha kicsit durvábbra hónolják, akkor egy darabig surrogós hangja van.
Még 1 kérdésem lenne. Tudom nehéz rá válaszolni ugy hogy nem halljátok a motor hangját de azért egy két jó tanács jól jönne. Miután berugom halk súrlódó hangot hallok talán a kuplung felőli oldalon de nem biztos.Szétszedtem de semmi kopást nem láttam. Olaj friss benne. Nem értek nagyon a motorokhoz és nem tudom hogy ilyenkor álló helyzetben amikor jár a motor akkor milyen alkatrészek érhetnek össze.