VAstagon benne van az is, hogy a -sajnos így kell mondanom- primitív műszakilag képzetlen keleti tömeg-, a MAI NAPIG IDEGENKEDIK a tiris gyujtástól, mert abban nem látja az isten barma, hogy mitő szikrádzzik.
Rengeteg eredetileg tiris gyujtásu motor láttam már megszakítósra átalakítva, mert a mucsai sutyerákoknak nem fussa egy szájbalökött 2000 forintos multiméterre.
Ha jó kifogástalan lett volna a p20 akkor is megbukott volna az oroszoknál, mert nem lehet egy csavarhúzóval meg egy kalapácscal megjavítani, mert precízebb szerkezet.
Szóval részint az átlagos műszaki intelligencia alacsony szintje miatt kellett primitív cuccokat gyártani, csakhogy , aki csak szart lát, annak a műszaki hozzáállása nem javul, hanem konzerválódik a hülyeség.
Azért mert simson gyár vezetőség is jobban értett a kommunista eszme dicsőítéséhez, mint a motor gyártáshoz. Ugyan ez volt a helyzet csepelen is, azért állt le a motor gyártás mert a dicső vezetőség jobbnak láta ha kemping bicajt gyártanak, mert ugye " egy pancsiból kijön 5 kemping bicikli" Ugye a tiris gyula meg maradjon meg a hanyatló kapitalizmus ópiumának...
89 elején volt a 6/12 voltos váltás, de vannak 88 asok, amik mégis 12esek gyárilag.
Ha jól emlékszem 86tól volt enduro, annak helyből tiris gyujtása volt(zömmel) de 89 ig 6voltos világítással.
Ez a dolog kb olyan lehetett, mint pl ma sem raknak alapként automata váltót, meg függönylégzsákot az autókba, bár a kezükben van a technika, csak jóval drágább egyenlőre.
Hát ezt én sem fogom soha megérteni, hogy ha a kezülben volt egy gyakorlatilag gondozásmentes, és olcsó eszköz, 1977 ben, akkor minek kellett még 10 évig a megszakítósat nyomatni több millió motorba.
Ez kb ugyan az, mint a 3meg 4 sebesség. A b modellnek minek kellett 3 sebiset gyártani, ha amúgy is nagymotornak számított a legtöbb országban? HA akartak egy segédmotort, akkor ez lehetett volna a fapados N es 3 sebességgel, de a B-s be minek?
Az eladásorientált gyárakban, már a 70es évek közepén leváltották az elavult megszakítós teknyikát, fene sm érti, minek erőltették tovább.
Illetve sejthető, hogy a piaci kényszer hiánya okozta, hogy a szocialista gyárakban lópimpilit sem fejlesztettek, ha kijött egy modell, az úgy marad 10-15 évig, miközben nyugaton minden évben valamit piszkáltak a motorokon, és 5 évente garantáltan radikálisan felújítottak minden modellt.
Helló
A fiamnak van egy nagyon jól összerakot. Derbi tank és ülés. Star blokk van bent.(sokkal többet bír) de van egy tartalék 50-es blokk is. Ha érdekel keresek fotót. Elég egyedi és nagyon jó. De sajna a dunántúlon van.
Attys
Rendben .Az ár Fix ...de akkor a postaköltség a tiéd ha küldöd 1 nagy dobozban.
Ha érdekel igy a dolog küldöm a cimem.Ha akarsz még beszélni inkább email-ben .cross04@freemail.hu
Üdv...
Én is szoktam postai uton ...még nem volt gond az utánvétellel...50E ft ig 1500 a postaköltség...és ha szét van szedve darabvokba akkor nem nagy ügy...Nem?Én heves megyében lakom..Istenmezeje..gumi miert nincs hozzá?30 ért gumival már küldheted is...csak ugy tudom atvenni a csomagot ha fizetek..ugyhogy szerintem nem lenne vele gond.
Rengeteg eredetileg tiris gyujtásu motor láttam már megszakítósra átalakítva, mert a mucsai sutyerákoknak nem fussa egy szájbalökött 2000 forintos multiméterre.
Ha jó kifogástalan lett volna a p20 akkor is megbukott volna az oroszoknál, mert nem lehet egy csavarhúzóval meg egy kalapácscal megjavítani, mert precízebb szerkezet.
Szóval részint az átlagos műszaki intelligencia alacsony szintje miatt kellett primitív cuccokat gyártani, csakhogy , aki csak szart lát, annak a műszaki hozzáállása nem javul, hanem konzerválódik a hülyeség.