Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát valóban érdekes egy helyzet.
Ok, hogy biztos sok munka, de annyival meg lehetett volna tisztelni a tagságot, hogy odaírja:
" fiuk lányok bocs, tovább tart, mint szerda, mert több vele a munka mint gondoltuk"
ennyit megérdemeltünk volna.
Arra direkt odafigyeltem. (eddig nem is volt ott, csak alatta hézagolva).
Az lehet a baj forrása hogy semmit se mozog axiálisan a kosár?
Emberek, lehet reszelni a motorokat, BRC-től származó info szerint jövőre (tavaszig) meghosszabbítják a kecsói pályát valahol az 1-es és 2-es kanyar környékén, a pálya hossza így 1000m feletti lesz, talán valami 1100-1200.
Most 14-es van rajta.
15-össel többet megy végre?
Most milyen van rajta? Ha kissebb, akkor nyilván végre fog többet menni vmivel, ha nagyobb van most rajta, akkor kevesebbet megy majd végre, de picit jobban fog gyorsulni.
Sziasztok S51N-es Simómra most akarok 15-ös lánckerót tenni 15-össel jobban megy végre vagy csak jobban gyorsul?
komplett simson bontottan eladó
emzoli, néztem a simsonbolton van új cimpa. Nem áll szándékomban ennyiért venni semmilyen kismotort, de neked mi a véleményed róla? Én úgy látom, ha veszek egy tk simsont 10ezerért és felújítom mindent minőségiből, negyed ennyire jövök ki pénzből és talán jobb motort is kapok. Vagy jobb lenne az a motor ami az oldalon van?
Sziasztok!
Nem tudja valaki mikor indul be megint a simson.hu? Érdekes hogy Kb szerda van kírva ma meg vasárnap van...

Üdv: Dugó
Hát ez egy gyári fúrású utángyártott henger,Tomitól vettem egy éve és alap dugó volt hozzá.Ez jó lecke volt arra hogy ilyen olcsó olajjal csak gyomot írtsak
Nwekem is volt vincém,el is adtam a gecbe, a motor forrt tőle, és az 5.-et el sem vitte...
Monnyuk Tomit ha megkérdezik, membrános motorra nem ajánlja ős em
Ha megnézed, ezen szépen látszik, hogy a fejen ragadt, vagyis a kúposság az tutira kicsi volt.
Még azt is látni lehet, hogy a fúrás sem lehetett teljesn ok, vagy nem volt utána az él lesorjázva,mert alul éles határvonala van aragadásnak, márpedig az normál esetben inkább szétkent, és nem éles kontúru szokott lenni.
Mivel a dugó alul száp fámyzínű, vélhetően a henger maga randán kúposra volt fúrva, és alul szorult mint az állat.
Szerintem szerezz rendes dugót, jó helyen furass, és minima a mol sprint, ha meg az nincs,m akkor max 3/4 gáz.
Szerintem beszorítottad a külső hézagolót a beszúrásba.
Aztakuvva!
SZóval itt a kép a 7 ezer km utáni ragasztásomról
A leo az egy nagyon szép kipufogó, meg jó is, csak épp nem simsonra.
Am egy 60as 4f hengerrel, menni kéne 80at. VÉgre... De nem utazóban. Hacsak nem digitális gázkarod van mint nekem. :D
Hát elméletileg 16-os lánckerékkel megy a legjobban végre. Leo helyett inkább egy tervezett kiput vegyél.
Karbi, kipu csere nélkül mire lehet számítani egy 60/4es hengerrel és 4es váltóval? Remélem azért a 80km/h meglesz. Jah és 14es első lánckerék van fent.
Kipunak régebben nézegettem a leokat, akkoriban kellett volna még lecsapnom egyre mert azóta elég drága lett és állítólag nagyon jó a 60as hengerekhez.
Remélem azért a gyárival is menni fog...
Én is csak néztem mikor megláttam, de felhívtam a boltost, mármint azt akihez járok vásárolni (nem őnála vettem) és mondta, hogy gyártási hiba.
Én is a simsonbolton néztem hengert de kicsit drágának tartom. 27k + posta...
Főtengelyt egyelőre biztos, hogy nem fogok cserélni. Elég lesz kifizetnem a hengert is.
Nem tudom, hogy érted, hogy kisebbek voltak a furatok, mint kellett volna. Azoknak a furatoknak akkoráknak kell lenni, hogy a 4-es golyók belemenjenek. Ha nem mennek bele, akkor vissza a boltba, aztán cserélje ki.
A tuningnál alapvető kötvetelmény, hogy a csapágyak ne lógjanak, a simmeringek tömítsenek, és minden a helyén legyen. Ha ezek rendben vannak akkor nyugodtan mehet rá a 60as henger. A gyári főtengő bírni fogja. 70ccm fölött érdemes cserélni főtengőt, de az sem erősebb, csak a kiegyensúlyozása más. Egyébként meg keystone dugót érdemes beletenni, és ajánlom a simsonboltos hengereket, annál olcsóbban nem nagyon kaptok sehol.
Én még hozzáfűzném a saját véleményemet, h én bizti lecserélem a főtengőmet majd, néztem nem egész 15e-ért ilyen műanyaggal "töltöttet"
Hali!
Énis szeretnék majd 4etetőt a gépre, nem tudom, h a simsonbolt-osok mennyiért csinálnak, esetleg ott érdemes lenne megkérdezni! Én úgy halottam, h a keyston az jobb, de ez nem 100. Valamint a simsonbolt.hu-n olvastam sok kommentárt a 60/4 hengernél és többen kérdezték, h kibírja-e a gyári főtengő, azt írta orbán tamás, h ha jó állípotban van akkor igen!
Remélem tudtam seggíteni!
Hogyhogy mérethibás? minek a mérete volt rossz?
Kérdés: Terveim közt szerepel egy 60/4 felömlős henger beszerzése. Szerintetek bírni fogja a gyári főtengely vagy érdemes erősebbre cserélni? Ja és milyen dugót ajánlanátok hozzá? Rennsport vagy keystone?
Esetleg valaki nem tud valakit aki csinál 60/4es hengert olcsóbban, mert neten nézve elég horror áruk van.
Jó mondjuk mihez képest...