sziasztok. Van egy bejáratos simsonom aminek olyan gondja van hogy amint berugom nemsokkal rá csöpög a kipufogó csonknál a keverék. Gondolom sokat kap de azért ennyire nem lehet sok azért se mert hideg motorral könnyedén felpörög. Meleg motorral már egy kicsit nehézkesebben pörög de nem olyan rossz. Most akkor mi lehet a gond? (Csak azóta csöpög belőle mióta megfurattam.)
sziasztok!
van egy eladó elsőteló párom, új szimeringekkel, friss olajjal, és új porvédő gumikkal!
adom hozzá a képen látható összes apróságot( kormánybefogó, sárvédőtartó, elsőkeréktengely és a befogókifliket is)
ha valakit érdekelne akkor ide is vagy az adatlapon látható címeimre irhat
ára: óccsó
üdv
A lamellák tuti nem kopottak, az olaj benne repsol 10w30as, a nyomólap nincs deformálódva és kb a kar is úgy áll ahogy kell! Ez sztem vmi szorulás vagy ilyesmi lesz! Néztem a rugók is helyen vannak! csináltam egy vidit, de majd csak holna tudom feltenni, h ha az esetleg seggít!
Ja egyébként nem tudom, h mennyire aktuális, de szeretnék gratulálni a pest megyei elnökséghez! Bocsi, de mostanában kezdtem el csak az aktív tagságomat az oldalon és a napokban olvastam!
"Bocs, csak közben átjöttem a bnőmhöz! Úgy konkrétan sehol, csak néztem, h hova írtál eseleg!
Annyi van, h a kuplungom nem emel ki rendesen, van az a 4 csavar ami egyrész a kuplundlamellákhoz csatlakozik másrészt ahoz a laphoz amit a nyomorúd tól és ilyen hülye alkban csak 3 csavarál emel ki a szerkezet ilyen ferdén és egnél nem, fog is a kuplung, váltani is nehéz! Nem tegnap óta van ez, hanem jó ideje, csak nem fgolalkoztam vele, mert nem volt ennyire gáz?
Kiszedtem azt a pici állítócsavart és az a fele amelyik a nyomórúddal ér össze az ferde volt, lereszeltem egyenesre, de nem javult semmit!"
Ennek több oka is lehet.
Előfordulhat, hogy a kuplungnyomólap(amiben a csavar van) agyrésze van némileg eldeformálódva, a csavar ferdén áll benne, és a pálca eleve ferdén tolja.
A másik lehetőség, hogy maga a kosár ami nem jó, lehet, hogy valamelyik oldalon szorulnak a lamellák.
Viszont általában, attól, hogy kissé csálén emel ki, ettől még ki szokott emelni rendesen.
Belevaló(15w40) es olaj kell bele, és nem amit a könyv ír, mert a 80w90essel tényleg nem emel ki.
A blokkon a kiemelőkarnak kb 90 fokra kell állni a bowdennel, amikor a kuplung már kiemel.
Lehet, még, hogy eleve rosszul van 9sszerakva, vagy a lamellák kopottak, ezt innen nem lehet megmondani.
Nagyon szépen köszönöm, de kár belém, az én rd-m be cagiva freccia ból származó teló lesz, a hozzá való brembóval, és fékhengerrel.
Azért az, mert van egy ilyen itthon, és a simsonba még is túlzás lenne:)
Mindenálló pasztával halványan felkenem, de a lelazuláson ez alíg segít.
Arra tényleg a plusz hátsó bilincs a megoldás, ha jól emlékszem a staron, még volt ilyen, hogy ne tudjon lengeni az egész cucc, mert akkor lelazul.
Nem tudok képet mutatni, de a leg jobb megoldás, ha az utaslábtatrtóhoz lerögzíted a kiput, egy hátsó nagy bilincs meg egy 3centi hisszú laposvas segítségével.
nem a legszebb megoldás, de így már nem lazul le.
Én a hollandert notoriusan felpasztázom felrakás előtt.
Mai motorszakértő sztori: Már a bejáratás azon fázisában vagyok a Simsonnal, mikor néha húzok neki egy kövérebbet. No, a kövér húzásoknál felfigyeltem egy egyre erősödő, súrlódó hangra. Ha berántottam a kuplungot, eltűnt, de lassabban, mint ahogy leesett a fordulat. Ma reggel már az agyérgörcs kerülgetett, aztán valami Isteni szikrától lenéztem jobbra. Láss csodát, a fura hang üteme meggyezett a kipufogóm lengésével
Most megragadnám az alkalmat ,hogy megkérdezzem: Milyen bevált, igényes móüdszer létezik a kipuff stabil rögzítésére? Már marhára unom, hogy egyfolytában a csavarjait huzigálom(megj: van hollanderbiztosító lemez). Ez ilyen szar volt gyárilag is?
van egy eladó elsőteló párom, új szimeringekkel, friss olajjal, és új porvédő gumikkal!
adom hozzá a képen látható összes apróságot( kormánybefogó, sárvédőtartó, elsőkeréktengely és a befogókifliket is)
ha valakit érdekelne akkor ide is vagy az adatlapon látható címeimre irhat
ára: óccsó
üdv
mitoo
Annyi van, h a kuplungom nem emel ki rendesen, van az a 4 csavar ami egyrész a kuplundlamellákhoz csatlakozik másrészt ahoz a laphoz amit a nyomorúd tól és ilyen hülye alkban csak 3 csavarál emel ki a szerkezet ilyen ferdén és egnél nem, fog is a kuplung, váltani is nehéz! Nem tegnap óta van ez, hanem jó ideje, csak nem fgolalkoztam vele, mert nem volt ennyire gáz?
Kiszedtem azt a pici állítócsavart és az a fele amelyik a nyomórúddal ér össze az ferde volt, lereszeltem egyenesre, de nem javult semmit!"
Ennek több oka is lehet.
Előfordulhat, hogy a kuplungnyomólap(amiben a csavar van) agyrésze van némileg eldeformálódva, a csavar ferdén áll benne, és a pálca eleve ferdén tolja.
A másik lehetőség, hogy maga a kosár ami nem jó, lehet, hogy valamelyik oldalon szorulnak a lamellák.
Viszont általában, attól, hogy kissé csálén emel ki, ettől még ki szokott emelni rendesen.
Belevaló(15w40) es olaj kell bele, és nem amit a könyv ír, mert a 80w90essel tényleg nem emel ki.
A blokkon a kiemelőkarnak kb 90 fokra kell állni a bowdennel, amikor a kuplung már kiemel.
Lehet, még, hogy eleve rosszul van 9sszerakva, vagy a lamellák kopottak, ezt innen nem lehet megmondani.
Azért az, mert van egy ilyen itthon, és a simsonba még is túlzás lenne:)
Komának van egy pár rd350-be való teleszkóppárja, féknyergestül. Érdekel?
Arra tényleg a plusz hátsó bilincs a megoldás, ha jól emlékszem a staron, még volt ilyen, hogy ne tudjon lengeni az egész cucc, mert akkor lelazul.
nem a legszebb megoldás, de így már nem lazul le.
Én a hollandert notoriusan felpasztázom felrakás előtt.
Most megragadnám az alkalmat ,hogy megkérdezzem: Milyen bevált, igényes móüdszer létezik a kipuff stabil rögzítésére? Már marhára unom, hogy egyfolytában a csavarjait huzigálom(megj: van hollanderbiztosító lemez). Ez ilyen szar volt gyárilag is?