segíccs! Puklungot cseréltem, összeraktam, és most vmiért nem emel ki. Viszont ha ráállítok akkor nem lehet berugni mert csúszik. Meg keményebb is lett. Mi bactam el?
Hello! Felraktam a tirisztoros gyújtást, és közben vettem olajat,sajnos kevés pénz volt nálam így olcsó olajat vettem Egy bizonyos dombon mikor mentem fel mindíg elkezdett szorulni a motor Nagyon gyanús volt hogy csak azon az egy dombon csinálja ezt. Ma mentem fel ott megint ragadt, lefelé is aztán a hátsókerék besatuzott és nagy reccsenés Gondoltam eltört a gyűrű, leszedtem a hengert és láttam hogy a gyűrűk épek és a stiftek is megvannak de egy nagy ragadás nyom volt a dugón és a hengerben is. Lehet ragadás 7 ezer km után egy rossz olajtól?
Ilyet még nem láttam.
Vettem még régebben alkatrészeket a 4. sebességhez. Akarjuk betenni, erre a csőtengelyen van két lyuk és gyárilag hibás volt, mivel kissebb volt a lyuk mint amilyennek kellett volna lennie. De azért megoldottuk.
Itt a képen látszik, hogy mire gondoltam. csőtengely
Ez egyedi gyártási hiba, vagy már találkozott valaki ilyennel?
2 deci elég lesz de ezt könnyü kiszámitani 1:30 esetében számold ugy hogy 30 literhez 1 liter olaj akkor 3 literhez 1 deci ezt szórózd be mert neked 6 liter kell vagyis kettővel és megis kapod hogy 2 deci.
Hogyha érdekel valakit van egy gyári állapotú swalbim eladó 4 ezer km ert fútott aszem 67 vagy 68 as kiadású nem is használtjuk .Kérésre képet rakok fel és árajánlatokat várok .
van egy turbós schwalbe-m egy csomó új cuccal ellátva, jó gumik stbstb, fújni kell, a festék is megvan hozzá.
kb 20e be odaadnám. ha érdekel akk vegyél fel msn en vagy irok ide infót+ küldök képet
üdv
mitoo
segíccs! Puklungot cseréltem, összeraktam, és most vmiért nem emel ki. Viszont ha ráállítok akkor nem lehet berugni mert csúszik. Meg keményebb is lett. Mi bactam el?