Ahogy a többiek mondták, rettnetesne ritka magyarországon, én 3 ról tudok, ez a negyedik, ha ez eredeti fényezés, akkor elég sokat ér, át ne fessed!
A gyujtása tök ugyan az, mint későbbi 51es tiris gyujtása.
ha jól emlékszem kilazítod a két csavart a tetején . széthúzod de nem tudod teljesen , nem is kell mert lessz egy rés a krómozott felső meg az alu alsó villaszár között azt itt betod önteni az olajat ott ahol a porvédő gumi meg a szimering van. De ha túl hülyén fogalmaznék és nem érted akkor ott a kép.
Helosztok tudna nekem valaki küldeni itt nekem egy simson swalbe szerelési könyvet vagy egy robantott rajzott. de a szerelési könyv jobb lenne. Jah és ha valakinek valami linkje van ezzel kapcsolatban azt is megköszönném. Segítséget előre is köszönöm.
Az a rész ami a gyújtás felőli dekniben volt a gyújtáskapcsolóval együtt az már nincs meg.Ott minden össze vissza volt szigszalagozva és a gyújtáskapcsoló is olyan volt hogy a kulcs is kiesett már (azok a kis golyók hiányoztak)valaki csavarhúzóval feszegette, kidobtam mert anno felakartam újítani és az elektromos rész teljesen újat akartam.
Üdv. nekem is van eladó 2 oldaldeknim gyári fényezéssel, és van egy tankom is amivel sokat kéne foglalkozni vannak rajta horpadások de azon is gyári a festés. De fényezni kell őket. Akinek kell jópénzért szóljon.
Azt értem de ha leveszed a gyújtásfelöli deknit akkor ott vannak amik nekem kellenének ha tirisztoros. Tehát a lendkerékre, alaplapra, tekercsekre gondolok.
Komplett váz első villa és a két hátsó is (kormány nincs) 12 ért oda adom.Emzoli is irta hogy a váz első teló és a hátsó az kb 20 at ér. Ha 12 ért érdekel akkor csörges meg a 06705502469 es számon.
a szivem megáll:) én meg 15be eladtam a motort egybe, bár csapágyas volt, gyujtás teljesen kuka, főtengely be volt rohadva, kompresszió is elfogyott, váz szilentes, kerekek szarok voltak, fékek is, de még mindig jobban jártam vna alkatrészenként
A gyujtása tök ugyan az, mint későbbi 51es tiris gyujtása.