Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha már le van gyártva az a sok megszakító, bele kell rakni valamibe.
gondolom akkor találták ki, és csak párat csináltak belőle mert drágább volt sokkal
na mivan
sry 51es tank,elfelejtettem odaírni.
Na ilyenről nem is hallottam még. Ezek után már csak azt nem értem, h miért kellett szórakozni az S51-eknél a megszakítós gyújtással...
ijen gyujtás oldali deknit már láttam, akkor mi lehet..
Ahogy a többiek mondták, rettnetesne ritka magyarországon, én 3 ról tudok, ez a negyedik, ha ez eredeti fényezés, akkor elég sokat ér, át ne fessed!
A gyujtása tök ugyan az, mint későbbi 51es tiris gyujtása.
sanyeee érdekelne a tankod de csak persze akkor ha 50-es
Tegnap kivittük a vasat a méhesbe és megtaláltam a mostani szimóm régi dugóját és a régi 350-es speciál szimóm dugóját.
ja és 40 ccm bármilyen hidraulikaolaj kell minden egyes villaszárba
ha jól emlékszem kilazítod a két csavart a tetején . széthúzod de nem tudod teljesen , nem is kell mert lessz egy rés a krómozott felső meg az alu alsó villaszár között azt itt betod önteni az olajat ott ahol a porvédő gumi meg a szimering van. De ha túl hülyén fogalmaznék és nem érted akkor ott a kép.
Tirisztoros S50. Ritka darab.
Sziasztok! Vettem németországban egy 1977-es S50 B2 Simsont, aminek oldalán elektronik felirat van, tud valaki erről a fajtáról valamit?
Helosztok tudna nekem valaki küldeni itt nekem egy simson swalbe szerelési könyvet vagy egy robantott rajzott. de a szerelési könyv jobb lenne. Jah és ha valakinek valami linkje van ezzel kapcsolatban azt is megköszönném. Segítséget előre is köszönöm.
Igen arra gondoltam én is...
Az első lánckerék melett jobrra van egy nagy kör alakú valami?
Az a rész ami a gyújtás felőli dekniben volt a gyújtáskapcsolóval együtt az már nincs meg.Ott minden össze vissza volt szigszalagozva és a gyújtáskapcsoló is olyan volt hogy a kulcs is kiesett már (azok a kis golyók hiányoztak)valaki csavarhúzóval feszegette, kidobtam mert anno felakartam újítani és az elektromos rész teljesen újat akartam.
Üdv. nekem is van eladó 2 oldaldeknim gyári fényezéssel, és van egy tankom is amivel sokat kéne foglalkozni vannak rajta horpadások de azon is gyári a festés. De fényezni kell őket. Akinek kell jópénzért szóljon.
Azt értem de ha leveszed a gyújtásfelöli deknit akkor ott vannak amik nekem kellenének ha tirisztoros. Tehát a lendkerékre, alaplapra, tekercsekre gondolok.
nemtudom a blokból csak 1 kábel jön ki ami le lett vágva . A gyujtás kapcsolo meg a részei azok már nincsenek meg.
A gyújtásod tirisztoros a moccon? Mert akkor érdekelne pár alkatrész ha jó állapotban van...
5 ér a tied és nem rozsdás a tan sapka is megvan benzincsap nélkül . de festésre szórul
külön a tankot nem adod el? 2odjára kérdem . ja és nem rozsdás belülről?
Komplett váz első villa és a két hátsó is (kormány nincs) 12 ért oda adom.Emzoli is irta hogy a váz első teló és a hátsó az kb 20 at ér. Ha 12 ért érdekel akkor csörges meg a 06705502469 es számon.
a szivem megáll:) én meg 15be eladtam a motort egybe, bár csapágyas volt, gyujtás teljesen kuka, főtengely be volt rohadva, kompresszió is elfogyott, váz szilentes, kerekek szarok voltak, fékek is, de még mindig jobban jártam vna alkatrészenként