Ez a kiárulás tényleg jó. Egyszer az indexre téved arctól megvettem 4000-ért két vödörnyi cuccot. Nekem 3 dolog kellett belőle, azt ért kb 2000-et. A többi meg egyesével feltettem a simson.hu-ra. Fingom nem volt az árakról, előtte megnéztem, és a legalacsonyabb alá belőttem 20-30%-kal. A végén valami 15-öt kaptam az egészért, és 1 héten belül elment.
A blokkért kicsit vastagon fog a klaviatúrád, a többi jó vétel lehet, bár az elsőkerék már szemre is kuka.
Jó alap lehet építéshez, csak pöppet sokat kérsz érte.
Egyeben nem sokat fogsz kapni érte, ha különszeded egy 40-50 est ki lehet belőle árulni.
(tudom, most az jön, hogy mi a kurva anyámért ugatok bele, de mondom, különszedve többet kapsz érte)
(csak a gyujtás, e-h- telóbol kiárulhatnál egy huszast)
Na akkor mondok árakat : A blokk az 4 sebis mükődik karburátorral és gyári hengerrel 18 ezer . A váz első teleszkóppal és a hátsó rúgostagokkal 10 ezer. A két kerék gumi nélkül 3 ezer.A kipúfogó az gyári de a fojtás nincs benne én vettem ki az kb 2 ezer.A tank és a 2 oldal dekni az 7 ezer .A üllés 1000 ft de a húzat az kicsit már megviselt.A többi apró alkatrész pár száz forint. Igy többre jön ki mint 35 ezer ,egyben jóbban megéri megvenni.Amugy Tárnokon vannak az alkatrészek Pest megyében .06705502469 es számon ha valakit érdekel hivjon vagy itt a fórum .
Sziasztok!
Megválnék 50ccm-es Simsonomtól.Nem lett tuningolva,szinte gyári állapot.Még a folytások is benne vannak...4 sebességes,endúró kipufogó,gyújtáskapcsolós S 51N-es Simson.Azóta új gumik vannak rajta elöl és hátul egyaránt.Tavaly felújítottuk a motort,új komplett főtengely-t kapott,hajtókarral,dugóval mindennel.Új váltó van benne (tengely,fogaskerekek,golyók).Kizárólag nagyobb motor vétele miatt adom el.Esztétikailag lehet rajta finomítani.
Irányár: 70 000 Ft
Akit érdekel: szimszon_s51@citromail.hu (a motor Borsod megyében található)
elsőteló, főváz, lengővilla, ülés alatti váz, ( hátsótelók, kormány, stbstb) vannak ha gondolod és érdekelnek akkor vegyél fel msn en, vagy irj mait( címek az adatlapomon)
üdv
mitoo
Elmondom én mit csináltam az ETZ-nél és bevált. Saját szabadalom.
Az üres és kiszárított (betöltőnyílás betömve, benzincsap nyílás bedugózva) tankba először bele kell önteni kb. fél liter rozsdamarót (festéküzletben kapni 1 literes kiszerelésben, olcsó) majd jól körül lötykölni hogy mindenhova jusson. Ezután a benzincsapnál kifolyatni ami kijön. Lényeg, hogy ne maradjon benne folyadék, hanem csak ami a tartály falán megtapadt. Egy éjszakán át száradni hagyni. A rozsdát kimarja és vékony fehér bevonat keletkezik.
Beletenni 1-2 kg kb. 1 cm átmérőjű csapágygolyót a nyílásokat újra elzárni és 15 percig jól átrázogatni minden irányban. Csak azt ne kérdezd hol vegyél csapágygolyót ! A csapágygolyó jobb mint a kavics, mert nem porlik és jobb mint a sörét, mert az meg puha. Az eredmény tiszta, sok helyen fémtiszta felület. A falakon maradó rozsda szerű dolog már nem működik tovább a rozsdamaró vegyi folyamatai miatt és a golyók rázogatása keményre is tömöríti. Ezután ki kell jól mosni gázolajjal. Nem marad reszelék, de ha elvétve mégis akkor azt a benzinszűrő nem engedi tovább a hengerbe. Ennyi. Ha végképp nem tudsz szerezni csapágygolyót akkor a kátránypapír lefogására használt nagyfejű de rövid szög is megteszi és olcsón kapni 1 kg-ot.
Írd meg hogy sikerült a johngrapesi1@t-online.hu címemre. Üdv az Öreg Motoros
Üdv!
Nekem koplett váz kellene blokk nélkül!
Ami nem kellene: sárvédők, légszűrő ház és a fedelek, blokk, csomagtartó. A többi minden kellene.
Ezeket kb mennyiért adnád el?
Amit botban kapsz, lendkereket, az dettó lengyel, de szerintem az még jobb is mint az erdeti.
Én soha többet nem veszek használt lendkereket, mert eddig kivétel nélkül mindegyik szar volt, vagy ütött, mert a tulajnak nem volt lehúzója, és feszegette, vagy a mágnesek voltak szarok benne, vagy a kúp.
A tiris átalakítás 25 ből kijön, de nagyon megéri, a gyujtást mint olyat szinte el is lehet felejteni.
Aha tényleg összekevertem a kettőt. A fekete a német.
A lendkerék ami visszatart mert elég drága dolog ha boltban akarom megvenni ugyhogy valahonnan szerválnom kell egyet. Ha az megvan max utána állok neki beszerezni a többi alkatrészt.
Azért köszi a segítséget!
üdv: Erik
A simson gyári tiris gyujtása nagyságrendekkel komolyabb műszakilag, és teljesítményét tekintve is, mint a babetta kütyüje, ami voltaképpen egy bicikli egy kis motorral.
A két cucc alakatrészei nem cserélgethetők egymás között.
Van piros, fekete, fehér, barna színű jeladó, én szerintem a piros az enm német, hanem lengyel, de tök mindegy, több iylet beszereltem már, teljesen jók.
Okkés. Köszi akkor valószínüleg ez lesz majd.
Még egy kérdés szeretném a gyári gyújtást lecserélni tirisztorosra. És láttam a simsonklub oldalán, hogy pár alkatrész kicserélésével át lehet alakítani. (tirisztoros alaplap, gyújtótekercs, lendkerék, tirisztor).
Ez felér különben a babetta gyújtással? Alaplapból láttam 2 fajtát egy németet amin az impulzustekercs doboza piros és egy olcsóbbat amin fekete. Mi a különbség a kettő között mert árban a duplája német...
Babettáról leszedett tirisztort lehet különben használni a tirisztoros gyújtáshoz?
Üdv Simsonosok!
Keresek simson vázat olcsón S50es v s51es-t, kompletten motorblokk nélkül!
Festés nem volna lényeg és a gumik állapota sem, csak komplett legyen, max 1-2 apróbb hiányosság!
Írjatok, ha tudtok vmit!
Üdv
valaki mondja már meg (lehetőleg kis ábrával akár paintbe) hogy hol öntöm bele az elsőtelóba az olajat
Jó alap lehet építéshez, csak pöppet sokat kérsz érte.
Egyeben nem sokat fogsz kapni érte, ha különszeded egy 40-50 est ki lehet belőle árulni.
(tudom, most az jön, hogy mi a kurva anyámért ugatok bele, de mondom, különszedve többet kapsz érte)
(csak a gyujtás, e-h- telóbol kiárulhatnál egy huszast)
üdv: Rhonin
Két dolog érdekelne, a nyereg és a kipufogó(ha gyári). Mennyiért adnád?
Megválnék 50ccm-es Simsonomtól.Nem lett tuningolva,szinte gyári állapot.Még a folytások is benne vannak...4 sebességes,endúró kipufogó,gyújtáskapcsolós S 51N-es Simson.Azóta új gumik vannak rajta elöl és hátul egyaránt.Tavaly felújítottuk a motort,új komplett főtengely-t kapott,hajtókarral,dugóval mindennel.Új váltó van benne (tengely,fogaskerekek,golyók).Kizárólag nagyobb motor vétele miatt adom el.Esztétikailag lehet rajta finomítani.
Irányár: 70 000 Ft
Akit érdekel: szimszon_s51@citromail.hu (a motor Borsod megyében található)
üdv
mitoo
Az üres és kiszárított (betöltőnyílás betömve, benzincsap nyílás bedugózva) tankba először bele kell önteni kb. fél liter rozsdamarót (festéküzletben kapni 1 literes kiszerelésben, olcsó) majd jól körül lötykölni hogy mindenhova jusson. Ezután a benzincsapnál kifolyatni ami kijön. Lényeg, hogy ne maradjon benne folyadék, hanem csak ami a tartály falán megtapadt. Egy éjszakán át száradni hagyni. A rozsdát kimarja és vékony fehér bevonat keletkezik.
Beletenni 1-2 kg kb. 1 cm átmérőjű csapágygolyót a nyílásokat újra elzárni és 15 percig jól átrázogatni minden irányban. Csak azt ne kérdezd hol vegyél csapágygolyót ! A csapágygolyó jobb mint a kavics, mert nem porlik és jobb mint a sörét, mert az meg puha. Az eredmény tiszta, sok helyen fémtiszta felület. A falakon maradó rozsda szerű dolog már nem működik tovább a rozsdamaró vegyi folyamatai miatt és a golyók rázogatása keményre is tömöríti. Ezután ki kell jól mosni gázolajjal. Nem marad reszelék, de ha elvétve mégis akkor azt a benzinszűrő nem engedi tovább a hengerbe. Ennyi. Ha végképp nem tudsz szerezni csapágygolyót akkor a kátránypapír lefogására használt nagyfejű de rövid szög is megteszi és olcsón kapni 1 kg-ot.
Írd meg hogy sikerült a johngrapesi1@t-online.hu címemre. Üdv az Öreg Motoros
Nekem koplett váz kellene blokk nélkül!
Ami nem kellene: sárvédők, légszűrő ház és a fedelek, blokk, csomagtartó. A többi minden kellene.
Ezeket kb mennyiért adnád el?
Én soha többet nem veszek használt lendkereket, mert eddig kivétel nélkül mindegyik szar volt, vagy ütött, mert a tulajnak nem volt lehúzója, és feszegette, vagy a mágnesek voltak szarok benne, vagy a kúp.
A tiris átalakítás 25 ből kijön, de nagyon megéri, a gyujtást mint olyat szinte el is lehet felejteni.
A mocin amit el akarsz adni nem tirisztoros a gyújtás? Mert ha igen akkor engem érdekelne a gyújtás része.
Vagy esetleg a lendkerék ha más nem.
A lendkerék ami visszatart mert elég drága dolog ha boltban akarom megvenni ugyhogy valahonnan szerválnom kell egyet. Ha az megvan max utána állok neki beszerezni a többi alkatrészt.
Azért köszi a segítséget!
üdv: Erik
A két cucc alakatrészei nem cserélgethetők egymás között.
Van piros, fekete, fehér, barna színű jeladó, én szerintem a piros az enm német, hanem lengyel, de tök mindegy, több iylet beszereltem már, teljesen jók.
Még egy kérdés szeretném a gyári gyújtást lecserélni tirisztorosra. És láttam a simsonklub oldalán, hogy pár alkatrész kicserélésével át lehet alakítani. (tirisztoros alaplap, gyújtótekercs, lendkerék, tirisztor).
Ez felér különben a babetta gyújtással? Alaplapból láttam 2 fajtát egy németet amin az impulzustekercs doboza piros és egy olcsóbbat amin fekete. Mi a különbség a kettő között mert árban a duplája német...
Babettáról leszedett tirisztort lehet különben használni a tirisztoros gyújtáshoz?
Keresek simson vázat olcsón S50es v s51es-t, kompletten motorblokk nélkül!
Festés nem volna lényeg és a gumik állapota sem, csak komplett legyen, max 1-2 apróbb hiányosság!
Írjatok, ha tudtok vmit!
Üdv