Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem találom a képet, ami látszik a lyuk, csak a beragasztot van meg.
Én nekem megette a kiemelő pálcákát (kisipari hulladékot raktam bele én marha).
Kifúrtam jobb oldalon, s kivertem baloldról jobbra! Utánna meg beragasztottam kétkomponensű raganyóval.

Yeti
Hello
Én is jártam úgy hogy beszorult a moped91-es csomagolású kuplung kinyomó rúd, én megfúrtam a blokkot egy 2.5mm es fúróval a jobb oldalról, és egy acéldróttal kitudtam tolni a beszorult rudat, majd a furatot egy lemezcsavarral megy egy tömítőalátéttel visszazártam, meg lekentem FBS ragasztóval, mai napig úgy van.
Ez a multkori lett mégis?
Grat hozzá. Jó kis moci.
Köszi, először én is arra gondoltam, de az óra hátulján csak egy olyan kicsi lyuk van, ahová éppen beférne egy kicsi izzó (mint pl. az S51-esek óráján). Na mind1, holnap mindeki derül.
Akkó haddicsekeggyek:)
Lőttem egy rd 125dx et
(ez a kéthengeres)
Kicsit(nagyon:) halott a blokkja, de annyi volt mint egy szakadt simson, a többi része meg jó, a blokkot meg majd meggyógyítom.
Egyébként hengerenként tiszta simson 43x43as
Én ezért vágtam el a lábtartóból:)
Azt tenném hozzá hogy ez az utcai motorom. :P
Kint voltunk ma Mihuékkal aldizni (végre világosban), videóztunk is egy adagot, majd most lesz digitalizálva, majd felteszem addig is a mai termés:
A másik izzó, ami a gyújtáskapcsolón van, a kilóméteróra számlapját világítja meg hátulról. Ezeken a motorokon a kilóméteróra fémházán nyílások vannak, amelyek cellux szerű szalaggal vannak lezárva, hogy a szennyeződés ne juthasson be. Viszont a fény be tud jutni.
Olyan jó érzéssel tölt el h a svalbimat teljesen egyedül szedtem szét szinte darabjaira. Már majdnem kész csak a hátulja van hátra, de h legyen valami bukkanó is a dologba az aksitartófedél csavarja beletört a menetbe. :/ De olyan rohadt jól néz most ki.

Ja egy kérdés: Van a svalbigyújtáskapcsolón az üresjelző. Oké. De van még 1 égő, na az mit világítana meg? Nem, nem a távolsági fényszóró lámpája.
Tudom, hogy ez a kettő nem jó dolog, de már kicsit kilátástalan így. Kivettem a kiemelőkart, próbáltam is dróttal kinyomni, de nem ment. Próbáltam azt is, hogy levegőt fújni bele, de az sem lökte ki.
Igen, rendes pálca kell, kaptam is gyárit, azért akartam most kicserélni... De ezek max 50km-t mentek és már annyi nekik, azért durva...Gondoltam nem bír ki párezer km-t, de hogy a tesztelésnél már annyi nekik.
Az a baj, hogy ha kifórod, a forgács egyenest a kis csapágyba megy.
A hegesztés nagyon rossz ötlet, össze fogod baszni belül a furatot, és még ki sem fog jönni.
Én kihúznám a kiemelőkart,és onnan támadnám valamivel, illetve ha mindenképpen a fúrás mellett döntesz, a kiemelőkar helyére valami passzos fadarabot organizálj be,akkor nem megy bele a forgács.
Persze, az egésznek az a vége, hogy rendes kiemelőpálca kell, annak nem megy szét a vége
Akkor találj ki jobbat, széthúzás helyett. Végre egyszer jól megy a gép, 108 volt ma a vége. Jó volt a karburáláshoz az idő, és nem fordítva. Nagyon nincs kedvem két hónaponta széthúzni a blokkot. Nyár elején főtengely ragadt meg, utána a váltó, most szívjak a kuplunggal is.....?
Írj egy Email-t a telszámoddal együtt és akkor felhívlak hogy mikor érek Kistarcsára damien15.cod2.gamer@gmail.com
Holnap indulok 9-10fele
Kókánymester
Nem tudja valaki, hogy lehetne kihúzni a kuplung tengelyből a pálcát, ha nem csúszik ki simán... Persze széthúzás nélkül gondolom. Mágnesezés kevés... két legdurvább ötlet: fogni a hegesztőt, pálcát bele a tengelybe, és ha a hegeszőpálca + a kuplungpálca összeolvadna, ki lehetne vhogy tépni. A másik: megfúrni a blokkot a jobb oldalán, és kinyomni valamivel. (utána behegeszteni, esetleg vmi csavart bele.)
Zoli ma tuti nem megyek át elég szar az idő
A holnappal mi a helyzet? Hozd el a fülest légyszi
Te hülye vagy? Esik az eső!
Adnék csak nem vagyok otthon menyire sürgös, mikor mész?
Az lenne a kérdésem a pestiekhez hogy van-e valakinek kölcsönbe egy 15ös lánckereke amit vissza adok.Csak addig kell még hazaérek miskolcra a motorral.Mert most 17es van fent és nem bírja kiforgatni sajna :( És így 50 a vége és Miskolcra 50el igen nehéz haza érni :S
Bezzeg a gyűrűstift:)
Igen-igen!

Szóval Yetikollégán azt az alsú gyűrűhornyot a fő kipunyílás széleinél (mert ha jóltom az segédkipus) lekellene stiftelni, hogy ne legyen az, amit Zsolibátyó mondd. De én valami 12-es átmenő 12.9-es tőcsavart javaslok 1mm-es túlfedéssel elnittelve a végét, hogy ki ne essen :) Nekem már stiftelt oda Zsoli és azok örök darabnak bizonyultak. :)
Hát ha széria,akkor az megérzi, pláne, ha az alső gyűrűrés üres,mert akkor ott vidáman kommunikál egymással a kipu és a karter, akkor is amikor nem kellene.
Oké, de a 60-asra gondoltam most. Az lett lomhább egy kicsit. Most egy gyűrű van bent, idáig kettő volt épp azért gondolkodom mi lehet a problem.

Yeti
Sziasztok S51N-es csomagtartó nélküli simóra nem tudjátok hogy lehet dobozt feltenni.