Erősen gondolkozom valami ilyesmin, csak ennek a hengere, ugyi ráöntött, magyarul nem kiszedhető perselyű...
Azt meg valahogy nagyon barbár dolognak érzem, hogy kiesztergáltassam belőle a gyári hüvelyt, és faragjak bele valami radikálisat, met ilyen hengert szerezni ugye nem olyan eccerű.
De azért már motorszkál valami halvány elképzelés, holmi 26-28 as karbikról, meg valami nagyobb membránról, meg valami csőről.
De előbb a blokk legyen egyben, és találjak hozzá dugót, mert az sem olyan mértéktelenül egyszerű, mivel ennek egy hengere 65ccm, tehát pont az 50 es és a 80asok közé esik, ezért nem jó bele sem más yamaha, sem más honda. A scarabeonak van 43as furata, de annak meg szerintem 10es a csapszege, ennek meg 12es, de mindegy meglátjuk, a meteor katalógusban talán van valami.
Hátha az hibának számít az MSN-be hogy egy HP 5 percenként írja h "még mindig nem sikerült" (CD-t írni) akkor igen. Bár már kezd idegesíteni h naponta 3X felhív h "rossz" a számítógép. Keresztanyámat is megtudnám fojtani de h mért az hosszú, de a 2 összefügg... -_-' Ja meg keresztapám nekem adja a Star-ját szal lesz téli időtöltésem.
Én már megnéztem a felvételt , innen kívülről azt kell mondjam, elég gyengén megyek . Jobbra meg tényleg katasztrófa, azt bőven gyakorolni kell. Talán holnap havernál be tudjuk digitalizálni (többiek kedvéért, kb. 20 éves kamerával lett felvéve, jó öreg VHS-C kazira ). Amúgy a 2 kerekem már megint olyan X-ben áll, mint az állat. A múltkor egyenesbe hajlítottam a lengővillát, mikor ki volt szedve, de megint elferdült. Kipróbálom a Sanya-féle hézagolós módszert (neki elvileg attól ferdült el, hogy az egyik oldlhoz közelebb volt, így nem egyforma volt a terhelés), ha ez nem jön be, muszáj lesz valami brutál merevítést hegeszteni a cuccra (olyan Morini-félét).
Nem, ebből egy 1978as speciál yamaha lesz:)
Különben 9500 on adja a max 17 loerejét, de a mebránja pl marha kicsi, a karburátorai 20mm esek, s a kipuablak is alig nagyobb mint egy simsoné, szóval van hova faragni.
Csak érdekességképpen,a felömlő alul alig nagyobbek mint felül.
Nem a multkori egy gyári állapotu volt,ez meg jelenleg oylan, hogy egyes alkatrészeit bottal sem piszkáldá meg egy jóérzésű motoros, de pont ezért ideális versenymotor alap, bátran lehet vágni, hegeszteni.
Most már tele van ám a puttonyom. Vegye már fel valaki a kesztyűt, és ugyan akasszon már egy pert a nyakába annak, aki eladja ezeket a szarokat. De legalább is vegye a fáradtságot, és írjon a cégnek egy levelet, hogy legyenek szívesek a motor újbóli szétszerelését, és összeszerelését megtéríteni neki. Szépen be kell mutatni nekik egy számlát mondjuk egy elismert műhelytől. Ha nem akarnak fizetni, akkor pert a nyakukba, amikor is el lehet küldeni anyagvizsgálatra a kinyomórudakat, amelyről ilyenkor még a számla is meg van. Hát nem igaz, hogy most már vagy az ötödik ilyen esetet hallom.
Azt meg valahogy nagyon barbár dolognak érzem, hogy kiesztergáltassam belőle a gyári hüvelyt, és faragjak bele valami radikálisat, met ilyen hengert szerezni ugye nem olyan eccerű.
De azért már motorszkál valami halvány elképzelés, holmi 26-28 as karbikról, meg valami nagyobb membránról, meg valami csőről.
De előbb a blokk legyen egyben, és találjak hozzá dugót, mert az sem olyan mértéktelenül egyszerű, mivel ennek egy hengere 65ccm, tehát pont az 50 es és a 80asok közé esik, ezért nem jó bele sem más yamaha, sem más honda. A scarabeonak van 43as furata, de annak meg szerintem 10es a csapszege, ennek meg 12es, de mindegy meglátjuk, a meteor katalógusban talán van valami.