Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erősen gondolkozom valami ilyesmin, csak ennek a hengere, ugyi ráöntött, magyarul nem kiszedhető perselyű...
Azt meg valahogy nagyon barbár dolognak érzem, hogy kiesztergáltassam belőle a gyári hüvelyt, és faragjak bele valami radikálisat, met ilyen hengert szerezni ugye nem olyan eccerű.
De azért már motorszkál valami halvány elképzelés, holmi 26-28 as karbikról, meg valami nagyobb membránról, meg valami csőről.
De előbb a blokk legyen egyben, és találjak hozzá dugót, mert az sem olyan mértéktelenül egyszerű, mivel ennek egy hengere 65ccm, tehát pont az 50 es és a 80asok közé esik, ezért nem jó bele sem más yamaha, sem más honda. A scarabeonak van 43as furata, de annak meg szerintem 10es a csapszege, ennek meg 12es, de mindegy meglátjuk, a meteor katalógusban talán van valami.
Ez nagyon faja, csak van vele egy alapvető konstrukciós baj!
Ha balra esel, letörik a vízcső, gyorsulgatni lehet így is vele, de pályázni necces.
jah, vmi olyasmi:D
Gondolom a stopie áldozata lett.
Erre majd még visszatérünk

Yeti
saját, muszáj volt, nekem is mindig széthajlott a gyári...
Nem rossz, saját gyártmány vagy vmié volt?
Hátha az hibának számít az MSN-be hogy egy HP 5 percenként írja h "még mindig nem sikerült" (CD-t írni) akkor igen. Bár már kezd idegesíteni h naponta 3X felhív h "rossz" a számítógép. Keresztanyámat is megtudnám fojtani de h mért az hosszú, de a 2 összefügg... -_-' Ja meg keresztapám nekem adja a Star-ját szal lesz téli időtöltésem.
Az neked kellene, ha résesből olyat akarnál kihozni, mint az övé (na jó, 32-es is elég )
Kecsón amúgy tényleg brutál az aszfalt, az esős futam után is így nézett ki a gumim :
villa:)
Meghalt az Msn-em.
Nektek is?

Yeti
GI valamin törheti a fejét már .
Valamilyen 34-es karbival agyalt, s küldte a linket róla...

Yeti
Én már megnéztem a felvételt , innen kívülről azt kell mondjam, elég gyengén megyek . Jobbra meg tényleg katasztrófa, azt bőven gyakorolni kell. Talán holnap havernál be tudjuk digitalizálni (többiek kedvéért, kb. 20 éves kamerával lett felvéve, jó öreg VHS-C kazira ). Amúgy a 2 kerekem már megint olyan X-ben áll, mint az állat. A múltkor egyenesbe hajlítottam a lengővillát, mikor ki volt szedve, de megint elferdült. Kipróbálom a Sanya-féle hézagolós módszert (neki elvileg attól ferdült el, hogy az egyik oldlhoz közelebb volt, így nem egyforma volt a terhelés), ha ez nem jön be, muszáj lesz valami brutál merevítést hegeszteni a cuccra (olyan Morini-félét).
Grat a géphez!
Faragsz bele egy dupla GI tuningot, aztán a Holdra szállást tervezgetheted
Kössz, azt elfeljtettem

Yeti
Ha már speciálról volt szó.
Itt is egy alakuló motor...

Yeti
Huhh te, há miket tervezel? Csak nem te akarsz speciál yamahával versenyezni? :O
Nem, ebből egy 1978as speciál yamaha lesz:)
Különben 9500 on adja a max 17 loerejét, de a mebránja pl marha kicsi, a karburátorai 20mm esek, s a kipuablak is alig nagyobb mint egy simsoné, szóval van hova faragni.
Csak érdekességképpen,a felömlő alul alig nagyobbek mint felül.
Nekem lenne ötletem, hogy hogyan kellene kinéznie az egyes hengerek vezérlésének :) Üvegszálas elemek is kellenének rá, mert túl nehéz :)
Tán ebből lészen a speciál simson?
Ilyen la:
Nem a multkori egy gyári állapotu volt,ez meg jelenleg oylan, hogy egyes alkatrészeit bottal sem piszkáldá meg egy jóérzésű motoros, de pont ezért ideális versenymotor alap, bátran lehet vágni, hegeszteni.
Most már tele van ám a puttonyom. Vegye már fel valaki a kesztyűt, és ugyan akasszon már egy pert a nyakába annak, aki eladja ezeket a szarokat. De legalább is vegye a fáradtságot, és írjon a cégnek egy levelet, hogy legyenek szívesek a motor újbóli szétszerelését, és összeszerelését megtéríteni neki. Szépen be kell mutatni nekik egy számlát mondjuk egy elismert műhelytől. Ha nem akarnak fizetni, akkor pert a nyakukba, amikor is el lehet küldeni anyagvizsgálatra a kinyomórudakat, amelyről ilyenkor még a számla is meg van. Hát nem igaz, hogy most már vagy az ötödik ilyen esetet hallom.
Tessék.Képtáradon fent van:)