Azaz igen és kösz. Még egy kérdés: ugye hátul van a világítás meg a féklámpa, akkor elvileg oda is 4 vezetéknek kéne mennie nem? (Mióta megvettem most szedtem szét először és ahh... )
Ha meg lenne erősítve akkor meg az lenne a bajod hogy néz ki... Vége tört le? Vagyis a hangtompító? (más is járt így vele, hallottam pár esetről) Jah co-val meg lehet csinálni...De akkor már érdemes megerősíteni. || amúgy kérdeztem valamit tőled qwertino videójánál de nemigen válaszoltál
Fúúú ezt nem hiszem el.Nagyon nem vagyok megelégedve a Vrezóval.Nem teljesitmény szempontjából hanem felépítésileg...Letört a vége.Kurvára nemértem hogy robi mi a fenéért nem birja megerősíteni körbe azt a rohadt csődarabot.Irtam is neki egy szép emailt.Szereintetek mit csináljak vele?Egy jó CO heggesztő megbírja csinálni
Engedtessék meg nekem az a feltételezés, ha nem jössz rá, miként kell egy dobozt felszerelni, akkor magad el sem fogod tudni készíteni. De azért néhány támpont: Keress fix pontokat, amelyekre rögzíteni tudod. Ilyenek lehetnek az ülés hátsó rögzítésipintja, illetve a teleszkópok felső rögzítési pontjai. A lengővillát felejtsed el, mert amint az a nevében is van. "Ő" leng, tehát mozog, és így a távolság is folyamatosan változik a váz többi része, és közötte. Ha eddig eljutottál, akkor már csak el kell készíteni azokat a szerelvényeket, amelyek segítségével a kiválasztott pontokhoz tudod rögzíteni a dobozt.
Vagy mert sok olaj van a keverékben, avagy rövidtávokat mész a motorral, és a kipufogó nem tud üzemi hőfokra melegedni. Ezért aztán kicsapódig a kipufogógázban lévő olaj a dobban. De még lehet egy jóképű kopott szimmering is az okozója, a kuplung oldalon.
Sziasztok S51N-es csomagtartó nélküli Simóra hogy lehet dobozt feltenni?
Lenne még egy kérdésem a kipufogó végén fojik az olaj ez mitől van sok benyát kap?
Délután volt verőfényben.
Nem a hidegebb volt a baj, hanem, hogy felraktam egy másik csövet.
nem akart teligázon menni , csak 3/4 ig gyorsult jól, utána már csak lassabban, de ezt betudtam a csőnek, peidig csaka fúvóka volt kicsi, Fehérre égett a gyertya.
Annyira tipikus, hogy már fáj.
Jött a hang is előtte rendesen vagy 5 másodpercig, csak nem akartam elhinni hogy megakad, mert volt ez már fent, csak nem ezzel a hengerrel, és akkor elment a sima fúvókázással.
Feltehetően csinosan beékelte a gyűrűt, mert alig vánszorgott és főtt utána.
Aki hűje hajjon meg:)
Oszt mikor ragasztottál? A reggeli frankó párás levegőben, vagy később? Mert ugyebár az köztudott, hogy ilyenkor ősszel, a reggeli párás levegővel megy a sárkány, mint állat. Csak nem biztos, hogy bírja minden belsőszerve. Szétszedted, már? Mennyire tragikus a helyzet?
Vááá, ma megakasztottam az utcai motorom
Jött a hang ahogy kell, csak nem akartam elhinni..
Van vagy 2000 km a dugószettben... mértéktelenül boldog vagyok.
Az új fúrással még jó. De erőtlen lett egy kicsit :( Nem tudom lehet a baj ?
Zoli: ha egy gyűrű van fent attól lehet lomhább a bicigli? (bár ez hülyeség, mert a 70-esen eleve egy vót )
Yeti
A kipu végén a kifojik a olaj meg dobozt hogy lehet feltenni rá
Lenne még egy kérdésem a kipufogó végén fojik az olaj ez mitől van sok benyát kap?
Nem a hidegebb volt a baj, hanem, hogy felraktam egy másik csövet.
nem akart teligázon menni , csak 3/4 ig gyorsult jól, utána már csak lassabban, de ezt betudtam a csőnek, peidig csaka fúvóka volt kicsi, Fehérre égett a gyertya.
Annyira tipikus, hogy már fáj.
Jött a hang is előtte rendesen vagy 5 másodpercig, csak nem akartam elhinni hogy megakad, mert volt ez már fent, csak nem ezzel a hengerrel, és akkor elment a sima fúvókázással.
Feltehetően csinosan beékelte a gyűrűt, mert alig vánszorgott és főtt utána.
Aki hűje hajjon meg:)
Ennyire remélem nem.
Jött a hang ahogy kell, csak nem akartam elhinni..
Van vagy 2000 km a dugószettben... mértéktelenül boldog vagyok.