Hát igen, nagyon meg kell válogatni, hogy kire mit lehet rábízni.
Mondjuk a gyorsulás után, már nekem ise ledurrant az agyam, amikor a 25 ödik ember jött oda, hogy " csak még én had gyorsuljak pluszbaaaan" amikor jó előre meg lett mondva, hogy csak az meccselhet a végén, aki előre bejelentkezik, mivel ugye arra is csak egy bizonyos időre kaptunk engedélyt a népfőiskolától.
Szóval az utolsó 3-4 nek már én sem teljesen türelmesen válaszoltam, főleg azoknak, akik gátlástalanul a szavamba vágva kérdeztek.
Ha visszaemlékeztek, volt is egy hiba a lebonyolításban, ami garantáltan arra volt visszavezethető, hogy valaki szóval tartott, amikor sorsoltam a párokat, szóval azért ennek az éremnek is két oldala van ám.
A normálisabbja persze belátta, hogy le kell zárni az eseményt időre, nem lehet akármeddig húzni.
Persze, ahol sok ember van, ott sokféle kívánság is.
Visszatérve a füvön motorozásra, enegem is és a teljes huszon akárhány fős budapesti vonulást is leparancsoltak a motorrol amikor megérkeztünk, és ha ez a szabály, akkor így is van rendjén.
Az a fickó egy egy kicsit túl komolyan vette a dolgot. Ha ők feleltek azért, hogy ne legyen olyan dolog ami miatt elzavarnak minket a Népfőiskoláról... gondolom olyan alapon működött a dolog, hogy ha egynek lehet akkor a többi is elkezd háborogni hogy neki mért nem.
De ami a legviccesebb volt ez ügyben számomra: megyek szépségverseny után a schwalbéval a sátramhoz, kezemben a léccel, épp hogy alapjáraton ( motoron sava utcai, sima gumi ), előttem egy illető behasított ó, majd felborította a "katona" urat, és mérgét rajtam töltötte ki velem kezdette el hangosan beszélni....
MÁS:
A csongrádi ős pusztát meg rendesen írtották a füvön motorozással, Yeti láttad már a képeidet?
Most nem azért, de nem hiszem hogy marha nagy különbség van abban hogy tolod a motort, vagy egyes alapjáraton gurulsz vele.
Viszont az elég nagy különbség hogy így nem kell a 40 fokban a 200kilós motorral szenvedni...
Ha nem jársz be az oldalra, nem valaki törli a reged, hanem automatikusan törlődik.
Nyugi, a technikai leírások rendszerét senki sem látja át , sokan panaszkodtak a felépítésére ennek ellenére a rendszer olyan.(amilyen)
Rendszerint a saját agyalmányomat is csak hosszas keresés után találom meg.
Az indexről meg annyit, hogy akire gondolsz, annak még egy húzása van. Már összegyűjtöttem a bunkó beszólásait, a következőnél a moderáció megkapja a csinos gyűjteményt:)
Nem nézted elég sűrűn, az elős regisztrációmat nekem is törölték, mert fél évig oda sem lestem. Most már rutinból benézek hetente. Jó kis oldal az, modjuk kb 3 hsz-t gyártottam összesen, valahogy nem látom át a rendszerét, de a tudásbázisa, a leírások nagyon jók. Még az indexes Simson topicot látogattam, de ott meg az utóbbi időben egyre több "kihaénnem" stílusú agyagedény bukkan fel.
Ez a füvön motorozás, mint tudod már 1 évvel korábban is problematikus volt, a népfőiskola pampogott érte, ezért kellett valamilyen szabályt hozni,
Volt egy javaslat, ami kihúzta volna az egész témának a méregfogát, ez úgy szólt, hogy egyáltalán ne lehessen a fűre menni motorral, a motorok maradjanak a parkolóban. Ezt elvetette a vezetőség, mert volt vele néhány megoldhatatlan probléma(őrzés) ezért lett kitalálva, az átmeneti állapot, hogy csak tolni szabad.
Viszont ennek ugye akkor lett volna értelme, ha mindenkire vonatkozik...
Akit te többször láttál este motorozni az Tiszó volt aki szerintem nem is tudott a tilalomról, ami ugye megint csak kicsit ciki.
Ami viszont vér ciki volt szerintem az a vip szektor felállítása. Ennek nagyon rossz üzenete van a "mezei" klubtag felé ,a klub cuccainak az elkerítésére tökéletesen elegendő lett volna, ha a jurtába nem lehetett volna belépni, de ez az elkerítet rész a "főnököknek" ez baromi hülyén veszi ki magát.
Sok ilyesmi sztori gyűlt már össze, nem véletlen, hogy én egészen másképp igyekszem kezelni a kanyarvadászatot, ami ugyan lényegesen kisebb esemény, mint a simsonális, és ezért sokkal könnyebb is kezelni, de akkor is.
Nagyon remélem, hogy rám nem mondanak ilyenekt a hátam mögött, mert nagyon remélem, hogy nekem bele lehet mondani az arcomba, ha valami nem tetszik.
Ha még is, akkor valamit rosszul csináltam.
Lehetett látni, mostanában a kanyarvadász topikban, hogy milyen nehéz szülés valamiről demokratikus jelleggel dönteni, de ha ez az ára, hogy a lehető legtöbben jól érezzék magukat, akkor szerintem ilyen nehéz szüléssel kell létrehozni a terveket.
Nem véletlen, hogy a mostani múszaki ajánlásokat 2 év alatt óta mióta léteznek, nem kifogásolta senki, ennek az a nagyon egyszerű magyarázata, hogy együtt találtuk ki.
Persze, nyilvánvaló, hogy nem jó mindenkinek, hiszen ez is többségi akarat, csakhogy a kisebbség jóval könnyebben elfogadja a többség által rákényszerített szabályokat, mint ha azt egy szinte láthatatlan teljhatalmú vezetés kényszerítené a nyakába.
Jaaah annnyit még kifelejtettem, hogy amikor röhögtem mert akkor is tolni kellett a motort, akkor ,,klub" emberkié akik külön pólóban voltak ők motorozhattak, meg nekik nem mondtak azt, hogy ez volt az ,,,utolsó figyelmeztetés" és lehet összepakolni s haza menni. Én (aki mondta) megvárom még összepakolsz és kikisérlek a kapuig.
Hááát LOL. NAGY Tisztelettel mondtam volna: Szia 10 perc, s nem is láttok többet... Pofátlanságnak is van határa....
,,,csak odamegyek és sörözök.''' Várjál még ezzel Zoli. Lehet be sem engednek.
Egy baj volt idé, hogy nem volt erőm szájon vágni azt aki beszól: toljátok a motorok, mert nem lehet járatni :O.
1. Akkor érkeztünk meg. 2. Dög meleg volt. 3. Nem is mi hangoskodtunk.
A másik: ami nem tetszett, hogy az ember segíteni próbálkozik, erre még őt hurrogják le, meg ő a hülye :@ Nah tudod azért mindenki gondolkodjon már el, hogy mit miért mond....
Ami röhögtem még: toljátok már a motor mondtam már egyszer, mert nem lehet beindítani. HA MOTOROS TALÁLKOZÓ, AKKOR MIÉRT NEM ,,,,,JÁRHAT"""" A MOTOR? Ezek szerint a szervezők nem voltak még motoros talin. Ha meg a helyszin miatt nem járhat a motor? Semmi baj, akkor olyan helyszinen kell csinálni, ahol nem zavarunk senkit. Pl.: Csongrád megye évadzáró, akik ott voltak tudnak mesélni ... (Viktor, Attila, Csaba stb. )
Csak, hogy érthető legyen hogy mire gondoltam:
Azok az emberek, akiket felsoroltál, MA már NEM TAGJAI a klubnak(csak tiszteletbeliek, nem tevőlegesek, kivéve sami) mert BELÁTTÁK hogy ha nincs már kedvük,idejük, energiájuk tovább a klubbért tevékenykedni, akkor mindenkinek jobb ha szépen lemondanak.
Ők így tettek.
A klub fejlődésének évek óta egyetlen akadálya van, és az maga a klub elnöke, aki nem tudja a klubot "elengedni" azokra bízni a lényegi vezetést, akiket még érdekel ez a motorozósdi dolog.
Pedig, ha képes volna lemondani a gyakorlatilag egyszemélyi vezetésről, attól még nyugodtan maradhatna a klub köztiszteletben álló elnöke. (sőt, szerintem akkor lenne csak igazán az)
Mondandóm elején szeretném gyorsan leszögezni, hogy nem vitázok veled, pusztán baráti beszélgetést folytatunk.
Emlékszem az ominózus mondatra, amikor elhangzott, illetve leíródott a fórumon. Az utána következők viszont bennem egy dejavu érzést keltettek, méghozzá egy elég mocsaras területről, a politikából. Tehát én is hasonlóképpen fejezem ki magamat. Ez így ebben a formában bár valóban elhangzott, csak elég furcsán adja ki magát, ha kiragadjuk az eredeti szövegkörnyezetből, és csak ezt az egy mondatot skandáljuk. Így valóban indulatokat lehet kelteni azok körében, akiknek elég egy jólhangzó idézet. Senki ne várja el tőlem, hogy visszaidézzem, - mert most nem is tudnám, az oldal elérhetetlensége miatt – de valamilyen találkozóról volt szó, méghozzá hosszú távú tervezésről, ami elég rendesen belenyúlott volna a késő őszbe. Erre reagált úgy Marci, hogy nem minden motoros találkozóra kell motorral menni. Innentől amit reagáltak rá, az tényleg arra emlékeztetett, amit a közéletben már lejátszottak párszor. Nem értettem, és ma sem értem a kirohanásokat, hiszen én is több olyan pesti rendezvényen vettem részt, ahova senki sem motorral ment. Még azok sem, akiket most Te is ide citáltál. Tehát ott volt a Délpesti találkozón Gál Csabi, Szabi, Somi, Kolb Tomi, Tiszó és még sorolhatnám. Voltunk vagy negyvenen, és jóléreztük magunkat, mert egy közösséghez tartoztunk, és jó volt látni a másikat, és felidézni az év eseményeit. Egyébként ilyen része is volt az eseménynek, ahol projektorral kivetítettük a képeket, és Gál Csabi kommentálta. De szintén ott volt a lövészet is, Budafokon, ahova szintén motor nélkül jött mindenki. Na nem mintha ki lett volna kötve, hogy anélkül kell jönni. A hajdú Bihariak is minden télen rendeznek egy találkozót, ahova Sallay mester elviszi a kis cuccait, és a jó meleg szobában „motoroznak”. Ott senki sem háborodott fel ezen.
Hülyén jön ki, hogy én magyarázom azt, hogy mit értett Marci a mondandójával, de azt hiszem, Ő arra gondolt, hogy egyértelmű, mire gondol. A gondolat lényege, hogy akkor is lehet találkozókat szervezni, amikor az időjárás már nem kedvez a motorozásnak, és a motorosok találkozhatnak anélkül is, hogy motorral mennének. Hiszen azt feltételezzük, hogy nem csak a motorozás, hanem a másik személye is fontos lehet, és szívesen találkozunk akkor is, amikor éppen nem lehet motorozni. Na ez a kijelentés aztán eléggé ki lett forgatva utána, mert csak az azóta szállóigévé avanzsált mondatot idézte be mindenki, és a szöveg többi részét nem. Na nekem meg ez csípi a szememet. De ez akkor is csípné, ha bárki mással játszották volna el. Tehát ez nem a melegszarig való benyalás esete. Már csak azért sem, mert a másik ijelentését nem tudom megmagyarázni, hiszen nem voltam ott, amikor elhangzott. Ezt Neked kell tudni értelmezni. Ha nem tudod, akkor miért nem kérdezted meg, hogy értette? Miért kell nekünk is a "nagyok" után menni? Majd mi jól megmagyarázzuk, hogy a másik mit akart mondani, aztán meg ha Ő akarja megmagyarázni, akkor kivonulunk. Nem egyszerűbb lenne leülni, és jól kibeszélni a dolgokat? Ehelyett valaki mindíg eljátsza a sértődöttet.
Volt, de beláttam hogy nem tudok vele annyi időt tölteni, amennyit kellen. Volt körülbelül 2-3 olyan ember aki igazán beleélte magát a dologba, köztük voltál Te is. Volt olyanról is szó hogy akkor átadom a stafétát másnak, jelentkező lett is volna, el is indítottam a folyamatot a magam részéről, de amikor szerettem volna beszélni a g-portal-lal akkor azt mondták, ha ilyen meg ilyen módosításokat szeretnék, fizessek ennyi meg ennyi pénzt. És itt abban is maradt az ügy. Az oldalt csak azért nem töröltem, mert te van egy csomó anyaggal ami szerelésnél segítséget jelenthet. De majd ezt külön megbeszéljük, mondjuk használjuk erre az ottani fórumot a kritika topikot. OK?
Hellótok!
emzoli téged szeretnéle fárasztani (imsét) a faszságaimmal!
Tudnál nekem olyan motormárkát mondani (a régmúltból, vagy akár mostaniak közül is) ami 19es elsőkerékel rendelkzik/et és van rá esély, h kitudjam vele váltani az mz-m elsőkerekét, vagy esetleg felnit amit belelehet fűzni?
Mondjuk a gyorsulás után, már nekem ise ledurrant az agyam, amikor a 25 ödik ember jött oda, hogy " csak még én had gyorsuljak pluszbaaaan" amikor jó előre meg lett mondva, hogy csak az meccselhet a végén, aki előre bejelentkezik, mivel ugye arra is csak egy bizonyos időre kaptunk engedélyt a népfőiskolától.
Szóval az utolsó 3-4 nek már én sem teljesen türelmesen válaszoltam, főleg azoknak, akik gátlástalanul a szavamba vágva kérdeztek.
Ha visszaemlékeztek, volt is egy hiba a lebonyolításban, ami garantáltan arra volt visszavezethető, hogy valaki szóval tartott, amikor sorsoltam a párokat, szóval azért ennek az éremnek is két oldala van ám.
A normálisabbja persze belátta, hogy le kell zárni az eseményt időre, nem lehet akármeddig húzni.
Persze, ahol sok ember van, ott sokféle kívánság is.
Visszatérve a füvön motorozásra, enegem is és a teljes huszon akárhány fős budapesti vonulást is leparancsoltak a motorrol amikor megérkeztünk, és ha ez a szabály, akkor így is van rendjén.
De ami a legviccesebb volt ez ügyben számomra: megyek szépségverseny után a schwalbéval a sátramhoz, kezemben a léccel, épp hogy alapjáraton ( motoron sava utcai, sima gumi ), előttem egy illető behasított ó, majd felborította a "katona" urat, és mérgét rajtam töltötte ki velem kezdette el hangosan beszélni....
MÁS:
A csongrádi ős pusztát meg rendesen írtották a füvön motorozással, Yeti láttad már a képeidet?
Viszont az elég nagy különbség hogy így nem kell a 40 fokban a 200kilós motorral szenvedni...
Nyugi, a technikai leírások rendszerét senki sem látja át , sokan panaszkodtak a felépítésére ennek ellenére a rendszer olyan.(amilyen)
Rendszerint a saját agyalmányomat is csak hosszas keresés után találom meg.
Az indexről meg annyit, hogy akire gondolsz, annak még egy húzása van. Már összegyűjtöttem a bunkó beszólásait, a következőnél a moderáció megkapja a csinos gyűjteményt:)
Volt egy javaslat, ami kihúzta volna az egész témának a méregfogát, ez úgy szólt, hogy egyáltalán ne lehessen a fűre menni motorral, a motorok maradjanak a parkolóban. Ezt elvetette a vezetőség, mert volt vele néhány megoldhatatlan probléma(őrzés) ezért lett kitalálva, az átmeneti állapot, hogy csak tolni szabad.
Viszont ennek ugye akkor lett volna értelme, ha mindenkire vonatkozik...
Akit te többször láttál este motorozni az Tiszó volt aki szerintem nem is tudott a tilalomról, ami ugye megint csak kicsit ciki.
Ami viszont vér ciki volt szerintem az a vip szektor felállítása. Ennek nagyon rossz üzenete van a "mezei" klubtag felé ,a klub cuccainak az elkerítésére tökéletesen elegendő lett volna, ha a jurtába nem lehetett volna belépni, de ez az elkerítet rész a "főnököknek" ez baromi hülyén veszi ki magát.
Nagyon remélem, hogy rám nem mondanak ilyenekt a hátam mögött, mert nagyon remélem, hogy nekem bele lehet mondani az arcomba, ha valami nem tetszik.
Ha még is, akkor valamit rosszul csináltam.
Lehetett látni, mostanában a kanyarvadász topikban, hogy milyen nehéz szülés valamiről demokratikus jelleggel dönteni, de ha ez az ára, hogy a lehető legtöbben jól érezzék magukat, akkor szerintem ilyen nehéz szüléssel kell létrehozni a terveket.
Nem véletlen, hogy a mostani múszaki ajánlásokat 2 év alatt óta mióta léteznek, nem kifogásolta senki, ennek az a nagyon egyszerű magyarázata, hogy együtt találtuk ki.
Persze, nyilvánvaló, hogy nem jó mindenkinek, hiszen ez is többségi akarat, csakhogy a kisebbség jóval könnyebben elfogadja a többség által rákényszerített szabályokat, mint ha azt egy szinte láthatatlan teljhatalmú vezetés kényszerítené a nyakába.
Hááát LOL. NAGY Tisztelettel mondtam volna: Szia 10 perc, s nem is láttok többet... Pofátlanságnak is van határa....
Yeti
Egy baj volt idé, hogy nem volt erőm szájon vágni azt aki beszól: toljátok a motorok, mert nem lehet járatni :O.
1. Akkor érkeztünk meg. 2. Dög meleg volt. 3. Nem is mi hangoskodtunk.
A másik: ami nem tetszett, hogy az ember segíteni próbálkozik, erre még őt hurrogják le, meg ő a hülye :@ Nah tudod azért mindenki gondolkodjon már el, hogy mit miért mond....
Ami röhögtem még: toljátok már a motor mondtam már egyszer, mert nem lehet beindítani. HA MOTOROS TALÁLKOZÓ, AKKOR MIÉRT NEM ,,,,,JÁRHAT"""" A MOTOR? Ezek szerint a szervezők nem voltak még motoros talin. Ha meg a helyszin miatt nem járhat a motor? Semmi baj, akkor olyan helyszinen kell csinálni, ahol nem zavarunk senkit. Pl.: Csongrád megye évadzáró, akik ott voltak tudnak mesélni ... (Viktor, Attila, Csaba stb. )
Yeti
Azok az emberek, akiket felsoroltál, MA már NEM TAGJAI a klubnak(csak tiszteletbeliek, nem tevőlegesek, kivéve sami) mert BELÁTTÁK hogy ha nincs már kedvük,idejük, energiájuk tovább a klubbért tevékenykedni, akkor mindenkinek jobb ha szépen lemondanak.
Ők így tettek.
A klub fejlődésének évek óta egyetlen akadálya van, és az maga a klub elnöke, aki nem tudja a klubot "elengedni" azokra bízni a lényegi vezetést, akiket még érdekel ez a motorozósdi dolog.
Pedig, ha képes volna lemondani a gyakorlatilag egyszemélyi vezetésről, attól még nyugodtan maradhatna a klub köztiszteletben álló elnöke. (sőt, szerintem akkor lenne csak igazán az)
Emlékszem az ominózus mondatra, amikor elhangzott, illetve leíródott a fórumon. Az utána következők viszont bennem egy dejavu érzést keltettek, méghozzá egy elég mocsaras területről, a politikából. Tehát én is hasonlóképpen fejezem ki magamat. Ez így ebben a formában bár valóban elhangzott, csak elég furcsán adja ki magát, ha kiragadjuk az eredeti szövegkörnyezetből, és csak ezt az egy mondatot skandáljuk. Így valóban indulatokat lehet kelteni azok körében, akiknek elég egy jólhangzó idézet. Senki ne várja el tőlem, hogy visszaidézzem, - mert most nem is tudnám, az oldal elérhetetlensége miatt – de valamilyen találkozóról volt szó, méghozzá hosszú távú tervezésről, ami elég rendesen belenyúlott volna a késő őszbe. Erre reagált úgy Marci, hogy nem minden motoros találkozóra kell motorral menni. Innentől amit reagáltak rá, az tényleg arra emlékeztetett, amit a közéletben már lejátszottak párszor. Nem értettem, és ma sem értem a kirohanásokat, hiszen én is több olyan pesti rendezvényen vettem részt, ahova senki sem motorral ment. Még azok sem, akiket most Te is ide citáltál. Tehát ott volt a Délpesti találkozón Gál Csabi, Szabi, Somi, Kolb Tomi, Tiszó és még sorolhatnám. Voltunk vagy negyvenen, és jóléreztük magunkat, mert egy közösséghez tartoztunk, és jó volt látni a másikat, és felidézni az év eseményeit. Egyébként ilyen része is volt az eseménynek, ahol projektorral kivetítettük a képeket, és Gál Csabi kommentálta. De szintén ott volt a lövészet is, Budafokon, ahova szintén motor nélkül jött mindenki. Na nem mintha ki lett volna kötve, hogy anélkül kell jönni. A hajdú Bihariak is minden télen rendeznek egy találkozót, ahova Sallay mester elviszi a kis cuccait, és a jó meleg szobában „motoroznak”. Ott senki sem háborodott fel ezen.
Hülyén jön ki, hogy én magyarázom azt, hogy mit értett Marci a mondandójával, de azt hiszem, Ő arra gondolt, hogy egyértelmű, mire gondol. A gondolat lényege, hogy akkor is lehet találkozókat szervezni, amikor az időjárás már nem kedvez a motorozásnak, és a motorosok találkozhatnak anélkül is, hogy motorral mennének. Hiszen azt feltételezzük, hogy nem csak a motorozás, hanem a másik személye is fontos lehet, és szívesen találkozunk akkor is, amikor éppen nem lehet motorozni. Na ez a kijelentés aztán eléggé ki lett forgatva utána, mert csak az azóta szállóigévé avanzsált mondatot idézte be mindenki, és a szöveg többi részét nem. Na nekem meg ez csípi a szememet. De ez akkor is csípné, ha bárki mással játszották volna el. Tehát ez nem a melegszarig való benyalás esete. Már csak azért sem, mert a másik ijelentését nem tudom megmagyarázni, hiszen nem voltam ott, amikor elhangzott. Ezt Neked kell tudni értelmezni. Ha nem tudod, akkor miért nem kérdezted meg, hogy értette? Miért kell nekünk is a "nagyok" után menni? Majd mi jól megmagyarázzuk, hogy a másik mit akart mondani, aztán meg ha Ő akarja megmagyarázni, akkor kivonulunk. Nem egyszerűbb lenne leülni, és jól kibeszélni a dolgokat? Ehelyett valaki mindíg eljátsza a sértődöttet.
De a két ügy szerintem közel sem egy kaliberű
emzoli téged szeretnéle fárasztani (imsét) a faszságaimmal!
Tudnál nekem olyan motormárkát mondani (a régmúltból, vagy akár mostaniak közül is) ami 19es elsőkerékel rendelkzik/et és van rá esély, h kitudjam vele váltani az mz-m elsőkerekét, vagy esetleg felnit amit belelehet fűzni?